Avatar billede jtwh Juniormester
30. april 2016 - 10:39 Der er 1 kommentar

Bluetooth

Hejsa

Håber i kan hjælpe.

Har en HP 630 Notebook PC, hvor der er opgraderet fra Windows 7 til Windows 10.

Men bluetooth virker ikke. Kan ikke finde andre enheder, ligesom andre enheder heller ej kan finde min HP.
Iflg. enhedshåndtering, skulle alt virke ok.

På forhånd mange tak

Jens
Avatar billede claes57 Ekspert
30. april 2016 - 11:19 #1
se i bund højre på skærm (handlingscenter), klik på den, og se, at bluetooth er tændt - hvis den stadig ikke vil, så noter navnet på bluetooth-enhed ned, hent ny driver på http://h20564.www2.hp.com/hpsc/swd/public/readIndex?sp4ts.oid=5086783&swLangOid=6&swEnvOid=4058
slet den gamle bluetooth i enhedshåndtering, og indlæs ny driver - genstart, og tjek handlingscenter igen.