Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2016 - 23:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook skriftstørrelse i Office 2005 pakken.

Jeg har et problem med min Outlook
Jeg kører Win 10 Pro med Office 2005 pakken.

Når jeg opretter / skriver en ny E mail vises skriften jeg taster meget større ned den reelt er.
Den er sat til Verdana 10.
Når jeg får en mail eller testsender en til mig selv passer skrift og størrelse. som i mit tilfælde er Vardana 10.
Sådan modtager jeg den også.
Men når jeg skriver en ny vises bogstaverne altså betydeligt større.
Jeg vil vurdere i stedet for 10 se vises de som 16-18.
Jeg har lavet 2 jpg screendumps af problemet, men kan ikke finde ud af at vedhæfte dem, denne besked ( De kommer hvis jeg finder ud af det.
Har nogen en løsning på mit problem ?
Mvh
Morten
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2016 - 23:29 #1
Hvis jeg har mailadressen på en der kan hjælpe og gerne vil se mine screendumps kan jeg sende dem direkte til vedkommende

Mvh

Morten
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2016 - 23:44 #2
Her er et link til mit screendunp
Test Skrivnng af ny mail

https://www.transferbigfiles.com/be7aa050-f5f4-468a-858a-5207d4a3e227/PRgwg-TR1V88Pt-8Co489A2#PhotoSwipe1462311551864

Og her hvordan den modtagne E mail ser ud
Testmail modtaget

https://www.transferbigfiles.com/7024f9eb-88fd-42a4-979e-909744a1ecc6/TPbfNY0pXJEkiJv55hXKww2#PhotoSwipe1462311651390

Undskyld den besværlige måde jeg gør det på

Mvh

Morten
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. maj 2016 - 10:32 #3
På PC hedder det nok Office 2007 - ikke 2005... - detalje.

Jeg tror som sådan dit setup er helt korrekt, men det vindue du skriver i er "zoomet ind".

Når du skriver en mail, så prøv at holde CTRL tasten nede, mens du scroller med hjulet på din mus - det burde zoome hhv. ind og ud.

Hvis det ikke der det der er problemet, er jeg ikke sikker på hvad du mener :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2016 - 21:24 #4
Hej Ole

HURRA

Jamen hor simpelt, når man ved det.
Problemet er løst
1000 Tak

Morten
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2016 - 21:27 #5
Hvordan eller hvor slettes de tidligere beskeder man har herinde,
Eller markere dem som løst eller ikke mere relevante ?

Mvh
Morten
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. maj 2016 - 14:43 #6
Du har markeret et svar, og tildelt point. Dermed er spørgsmålet lukket.

Selve spørgsmålet kan du ikke slette - hvis man kunne det, var der jo ikke noget at søge i, og så ville ingen kende til eksperten.dk :-)
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2016 - 20:22 #7
Jeg fik løst det

Takker