Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
08. maj 2016 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DR netradio kun med lyd

Jeg har en radio som kan gå på nettet og bruge netradio streaming kanaler, men den acceptere kun lyd og ikke afspillere og jeg vil gerne have DR radio kanaler på den, men DR ser kun ud til at have links til deres netradio afspillere. Er det muligt kun at få lyden fra DR radio kanaler?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. maj 2016 - 16:23 #1
Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
08. maj 2016 - 17:23 #2
#1
Tusind tak for hjælpen. :)
Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
08. maj 2016 - 17:26 #3
#1
Kan du ikke skrive et svar så jeg kan lukke tråden?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. maj 2016 - 19:30 #4
Nej, det kan jeg desværre ikke. Jeg samler slet ikke på point, tak. Læg selv et svar, og accepter det.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2016 - 21:26 #6
Gadget
Avatar billede zzzbatmand Nybegynder
08. maj 2016 - 23:17 #7
#4
Tak for det :)

#5
Det er en netradio, ikke en gadget.
Og hvad skal jeg bruge vejret til?
Avatar billede poko1 Ekspert
08. maj 2016 - 23:27 #8
Nu va5r det jo også bare for at vise di mulighederne og http://sogb.dk/index.php/da/sogb-radio-gadget
er en  DAB radio gadget som kan køre i baggrunden og ikke har indvirkning på at du bruger internet Browsere samtidig
Men du må dog så sandelig undskylde mit indskud :-(