Avatar billede Kenneth80 Nybegynder
12. maj 2016 - 10:04 Der er 2 kommentarer

Adgang til ekstern Harddisk nægtet.

Hej Eksperterne.

Jeg har en gammel bærbar, der er brændt sammen og har så afmonteret Hdd og smidt den i en ekstern Hdd-boks.

Når jeg prøver at få adgang til det, får jeg beskeden. Adgang nægtet.

Jeg er logget ind som admin på win 10
og jeg kan se at hdd er i NTFS format, så umiddelbart burde det jo virke?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. maj 2016 - 10:26 #1
Prøv at gå i kontrolpanel brugerkonti Rediger indstillinger for kontrol af brugerkonti træk skyderen helt i bund! Virker efter genstart.
Nogle gange skal du blot trykke på OK og vente på at den åbnes.
Avatar billede Kenneth80 Nybegynder
12. maj 2016 - 10:39 #2
Det prøver jeg - tak