Avatar billede dytte3540 Nybegynder
18. maj 2016 - 17:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skærmdriveren nvidia stoppede med at svare og er genoprettet

Jeg får denne fejl når jeg åbner spillet World of Warcraft. Jeg har ikke oplevet problemet andre steder end i dette spil. Kan f.eks. spille Diablo uden problemer.

Har før kørt Windows 7, men har lige opdateret til Windows 10 - det har ikke ændret noget.

Grafikkort Nvidia GTX670.

Jeg har lige opdateret driveren til nyeste version.

Hvordan finder jeg ud af, hvad der forårsager fejlen?

Det skal lige bemærkes, at jeg bestemt ikke er den store 'computer/hardware-nørd', så jeg håber at få jeres hjælp.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. maj 2016 - 18:22 #1
Den vil jeg godt være med på. Har en pc, der er koblet på tv, og der får jeg samme besked kort efter streaming er begyndt (virker ellers ok). Streaming kører upåvirket undervejs.
Avatar billede dytte3540 Nybegynder
19. maj 2016 - 18:37 #2
Har fundet ud af at det har noget at gøre med den grafiske opsætning i selve spillet - noget med nogle tilvalgte effekter.
Avatar billede dytte3540 Nybegynder
19. maj 2016 - 18:38 #3
Lukker spørgsmål