Avatar billede OMEGASUPPORT Novice
22. maj 2016 - 15:02 Der er 2 kommentarer

halve tegn i e-mails - Outlook 365

Jeg har en vens PC, som har fået installeret Office 365 DK.

Visse modtagne e-mails ser ud som vist på https://dl.dropboxusercontent.com/u/2651703/outlook365tekstfejl.jpg

Det samme sker, når man starter en ny e-mail. Den del "løses" ved at skifte fra HTML til RTF og så tilbage igen.

Nogen, der har et forslag til en permanent løsning?
Avatar billede supportsiden Professor
24. maj 2016 - 13:45 #1
Sæt tekst størrelsen under "gør tekst og andre...." til 100% under skaærm opløsning
Avatar billede OMEGASUPPORT Novice
15. juli 2016 - 06:43 #2
Problemet har siden udviklet sig, så jeg nu skriver halve bogstaver (vist), når jeg svarer på en e-mail modtaget fra den Outlook 365 profil nævnt ovenfor.

Jeg kunne have mistanke om en forkert HTML kode el.l. i den e-mail, der er sendt til mig, men jeg har ingen anelse om, hvordan jeg evt. får rettet den fejl permanent.