Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2016 - 20:21 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Formattering i Word - To "kolonner"

Word 2003.

Ved ikke om jeg kan forklare dette så det er til at forstå. Jeg skal have skrevet nogle dokumenter i Word, hvor der hele vejen ned skal være to  "kolonner". Helt uden tabel. Hvordan gør man det?

tekst, tekst, tekst (midten af papiret) tekst, tekst, tekst
tekst, tekst (midten af papiret) tekst, tekst, tekst, tekst

o.s.v.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2016 - 20:21 #1
Helt = Helst
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2016 - 20:24 #2
Har brug for løbende at kunne rokerer rundt på skidtet.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2016 - 20:30 #3
Tror bare jeg bruger tabel alligevel.
ER det muligt at skrive ud, uden at få tabellen/stregerne med?
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2016 - 20:45 #4
Jeg opgvier det helt. Kan kraft stejleme ikke finde ud af at formatere i det lort.
Avatar billede store-morten Ekspert
25. maj 2016 - 22:30 #5
Avatar billede kurtba Ekspert
25. maj 2016 - 23:34 #6
Marker tabellen. Højreklik på den og vælg "egenskaber for tabel" eller noget lignende.
Herefter kan du fjerne alle synlige streger, som derfor heller ikke vil komme med på udskrift.
Har man brug for afstand mellem de 2 kolonner, som man skriver i, så laver man en 3 kolonne mellem de 2. Ved at justere celleafstanden får man så det mellemrum man ønsker.
Avatar billede finb Ekspert
26. maj 2016 - 12:40 #7
Det er faktisk nemt at styre i Excel,
og det kan ligne word rigtig meget !
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2016 - 19:47 #8
Okay... Tak for svarene.
Temperamentet løb lige af med mig.

#5
Præcis det jeg havde brug for. Falder mig af uransagelig årsager ikke ind at kigge i menuerne efter "Spalter". :|

Men nu har jeg puttet det hele ind i en tabel med tre kolonner. Er det muligt at kopiere det derfra, over i et ark med tre kolonner, uden at tabellen laver rav i det?