Avatar billede Gekko05 Mester
26. maj 2016 - 11:06 Der er 3 kommentarer

Problemer med begrænsninger på e-mail

Når jeg har modtaget en mail (Outlook 2007) og der er henvisning til en internetside, som jeg så aktivere, kommer nedenstående tekst
handlingen er blevet annulleret p.g.a. begrænsninger på computeren

Jeg bruger Windows 10

  Er der en løsning
Gekko
Avatar billede poko1 Ekspert
26. maj 2016 - 20:49 #1
under fanen Hjælp er der en funktion der hedder Office diagnostik  prøv at køre denne!
Avatar billede poko1 Ekspert
26. maj 2016 - 20:50 #2
I Outlook under fanen Hjælp er der en funktion der hedder Office diagnostik  prøv at køre denne!
Avatar billede milter Ekspert
26. maj 2016 - 21:32 #3