Avatar billede per_f Novice
27. maj 2016 - 15:04 Der er 2 kommentarer

mangel på lagerplads på lenovo tablet

hej,

jeg har en Lenovo tablet, model A7600-F, som driller.
den kan ikke downloade app, eller opdaterer apps, pga pladsmangel.
men den fortæller samtidig selv at der er over 3GB ledigt på SD-kortet. den viser også at der er nok plads på internt lager.
jeg har lettet apps.
jeg har brugt app2SD og sendt programmer frem og tilbage mellem internt og SD-kort.
den er opdateret til nyeste system version.
den er ligeglad, den tror ikke den har mere plads.

hjælp!

Per
Avatar billede mikaelch Novice
27. maj 2016 - 16:40 #1
jeg har også haft samme problem men slette en del

sætter et større interne lager plads på  3 gb er ikke meget ledig men jo tættere på fyldt har jeg har bemærket der kommer besked ved mobil telefon at programmer ikke køre ideelt grundet lidt plads
Avatar billede eurositi Ekspert
27. maj 2016 - 19:24 #2
Du kan installere Ccleaner-appen. Den kan umiddelbart frigøre en del spildplads. Men du bør nok enten se at få flyttet gamle billeder og video over på en harddisk eller få sat et større SD-kort i - eventuelt kunne du gøre begge dele. ;)