Avatar billede safri2 Nybegynder
24. august 2001 - 14:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blæser

Hej jeg har ligge købt en  blæser til mit GeForce 2 MX. Eftersom der ikke er noget stik på kortet til en blæser, valgte jeg at tilslutte blæseren til mit Motherboard (Gigabyte GA-6VXC7-4X) Blæseren sidder tilsluttet til et stik der hedder JP15 som er en \"Power Fan\". Blæseren virker fint! Men er den korrekt tilsluttet?
Avatar billede mgk2 Nybegynder
24. august 2001 - 14:51 #1
Det er præcis den rigtige måde at gøre det på. (Jeg har nemlig selv prøvet det)
Avatar billede safri2 Nybegynder
24. august 2001 - 17:51 #2
Så må jeg vel stole på dig ;o)