Avatar billede anders123 Nybegynder
25. august 2001 - 22:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike Server?

Hvor henter jeg en Counter-Strike Server henne til Windows 2000 Server?Har fået at vide at man også skal bruge en Half Life Server, er dette rigtigt? Og i så fald, hvor henter jeg den henne?
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2001 - 22:40 #1
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. august 2001 - 22:40 #2
Der står der en masse godt!
Avatar billede bergeren Nybegynder
26. august 2001 - 13:37 #3
Hvirfir ikke bare bruge en linux box???
Men eller så opret en internet server gennem CS spillet, det er næsten lisså godt men eller så kig på tucows.com
Avatar billede pennywise Nybegynder
26. august 2001 - 14:37 #4
Avatar billede anders123 Nybegynder
26. august 2001 - 15:31 #5
Jeg skal da hente min egen server hvis jeg skal spille en mod en på nettet ik`?
Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
26. august 2001 - 17:51 #6
Nej det skal du ikke anders123, du skal bare have den nyeste version af Half-Life og den nyeste version af CS for at kunne spille med andre på nettet! Du kan hente de ting du skal bruge på:

www.serverspil.opasia.dk/download.asp

God fornøjelse med det! ;D
Avatar billede anders123 Nybegynder
26. august 2001 - 18:21 #7
>thesandman.dk< skal jeg hente alle filerne under Counter-Strike eller hvad? Og hvorfor virker det pludselig, betyder det at jeg låner Opasias Servere til at spille på så?
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. august 2001 - 22:40 #8
anders123>

Inde i CS:

Gp i Play CS -> Internet Game -> Create Game
Her sætter du så spillet op og trykker ok.

Nu skal din ven, i hans CS spil:

Inde i CS:

Gå ind i Console og skriv:
connect <ip-adresse>
Hvor <ip-adresse> er DIN IP adresse. Så vil hans spil connecte til DIT spil.
Avatar billede thesandman.dk Nybegynder
27. august 2001 - 09:36 #9
anders123, nej du skal ikke hente alle filerne, nu skal jeg linke til de 2 filer du skal hente på siden (bare klik og gem den, og installer dem derefter):

1)

http://download.opasia.dk/pub/opasia/games/scandinavia_only/halflife/hl1107.exe

(Det er den nyeste opdatering af Half-Life!)

2)

http://download.opasia.dk/pub/opasia/games/halflife/cs/csv11full.exe

(Det er den fulde verion af det nyeste CS!)

Og, ja så \"låner\" eller joiner opasia\'s servere som du kan finde ip\'erne på på:

www.serverspil.opasia.dk/serverlisten.asp

God fornøjelse med det så ;)

Skriv igen, hvis du får problemer med det!