Avatar billede tpiil Nybegynder
28. august 2001 - 21:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

der er lige en der trænger til at slettes :)

phpgeek, domi:
http://www.eksperten.dk/spm/103342
mgk2, z_orgi
http://www.eksperten.dk/spm/102225
her er så domi, men der har mg2k en kommentar i spørgsmålet, med at man skal se...
http://www.eksperten.dk/spm/101648

jeg gider ikke gøre noget ud af det (idag, er mega træt) synes bare de skulle slettes...
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
28. august 2001 - 21:41 #1
Enig.

//htmlkrede
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
28. august 2001 - 21:42 #2
Hørt ;)
Avatar billede domi Nybegynder
28. august 2001 - 22:05 #3
Enig..??
Øøhh.. Ups! Nej Uenig!
Hvorfor går i så meget op i det??
Avatar billede izmkr Nybegynder
28. august 2001 - 22:16 #4
Øøhhh... Kan i ikke bare lade admins\'ene ordne den slags?

Jeg bruger sjældent eksperten.dk, og ved ikke hvordan og/eller hvor godt de gennemlæser de forskellige spørgsmål og svar, men det må da være deres job...

Desuden tpiil... De link du smider, har krydshenvisninger til hinanden på kryds og tværds, og de refererer til hinanden i et væk... Hvad med bare at smide et link?

</izmkr>
Avatar billede foldager Novice
29. august 2001 - 00:55 #5
tpiil>> Enig: Ud med sig!
Avatar billede foldager Novice
29. august 2001 - 00:58 #6
Sådan et platøre. Expertens koncept er genialt, og skal ikke udvandes af folk der tror at det er en arbejdsformidling for gratis arbejde.
Avatar billede foldager Novice
29. august 2001 - 01:00 #7
o.s.v. o.s.v.
Avatar billede vicesux Nybegynder
29. august 2001 - 03:58 #8
Jeg er enig med at folk burde tage sig sammen!

Det er admin\'s job og finde sådan noget...

man skulle fandme tro folk ikke have andre og end og sidde 22 timer om dagen og læse alle spørgsmål igen for at se om de kan være så seje og lave et spørgsmål hvor der står en skal slettes...

Seriøst? Det er altså ikke sejt...

Det er mere ucool end at snyde..
Avatar billede tpiil Nybegynder
29. august 2001 - 09:48 #9
okay, brugeren har jo mange brugere så han kan jo bruge f.eks. izmkr og vicesux :)
Avatar billede pornstars Nybegynder
29. august 2001 - 12:07 #10
Panoide herinde?
Avatar billede tpiil Nybegynder
09. september 2001 - 12:52 #11
tror godt vi kan glemme at få ryttet op på eksperten, for admin kan ikke følge med sit site...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 15:22 #12
så er jeg her, langt om længe, beklager !!

Brug den ny funktion \"Anmeld misbrug\", så sletter vi de brugere, som ikke overholder reglerne.