Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:33 Der er 43 kommentarer

Har brug for et flot web-design

Jeg er selv web-designer, men er ikke særlig god til det. Er der en der har lavet en side, hvor at jeg kan få koden til. Jeg kan selv rette links og txt og title og alt det generelle. men PLEASE jeg har brug for et flot design
Avatar billede fcs Novice
30. august 2001 - 16:34 #1
Hvordan kan man være web-designer når man ikke selv kan designe??????
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 16:34 #2
hehe...

Oprettelsesdato 2001-08-30 16:29:35
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 300
Banner Point 0
I alt 0
Avatar billede fcs Novice
30. august 2001 - 16:34 #3
Jeg tror vi har en vinder!!!!!!!
Avatar billede prodic Mester
30. august 2001 - 16:34 #4
Behøver jeg sige andet end Job->Freelance !!!
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:35 #5
jeg for folk til det... Er der ikke en der har et fedt design
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:36 #6
Hvad betyder Job->Freelance ???
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 16:39 #7
dsweb dit spørgsmål hører hjemme i job freelance katagorien, det er det prodic mener. :-)
Avatar billede baremig Nybegynder
30. august 2001 - 16:39 #8
In your case.....money makes the world go around !cheat!
Avatar billede fcs Novice
30. august 2001 - 16:40 #9
Sjovt nok bliver der spurgt om domænetnavnet dsweb (som spørgeren herinde hedder) i http://www.eksperten.dk/spm/102944 ..... Gad vide om der er tale om snyd??

Har sendt en mail til admin
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:41 #10
Det er ikke mig... det er min ven som jeg kender. Vi har hver vores konto, du kan bare holde din mund
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 16:42 #11
dsweb> Du har lige oprettet din nye profil ikke?
Avatar billede danscape Nybegynder
30. august 2001 - 16:42 #12
------------------------------
Jeg er med på en lytter.... ;)
------------------------------
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:43 #13
Jo, han sidder ved siden af mig... Vi har lige oprettet mig.
Avatar billede danscape Nybegynder
30. august 2001 - 16:43 #14
Indrøm alt dsweb.... vi har logfilerne!!!!!
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:45 #15
??? Hvad søren snakker i om ???
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 16:46 #16
prodic >> \"jeg har lige fået en brændt version af fronptage\"-webdesignere er nu blev overgået af en hel ny slags webdesignerer - \"Jeg er webdesigner men ikke ret god til det så jeg skal have andre til at lave mine design\" webdesignere.

Hehe, det virker ret komisk.
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:47 #17
Vi har DSweb sammen. Men hver vores bruger. Fordi han har spurgt et eller andet om DSweb betyder ikke at jeg som hedder DSweb har 2 profiler
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:48 #18
Hvad ??? Det har jeg da aldrig sagt !!! Hvad søren er det der foregår ???
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:49 #19
FrontPage alle dem der kender mig ved at jeg hader front page. Faktisk har jeg aldrig prøvet det. Jeg har bare hørt det er skod, og handlet derefter
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:49 #20
Drop nu det lort... Er der nogle der har et flot design ???
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 16:55 #21
Det kan jeg lave, hvor meget er du villig til at betale for det?

Da I driver en kommerciel virksomhed og selv er vant til at opkræve penge fra jeres kunder, regner jeg med, at I også er forberedt på at betale for det I selv skal have.
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:56 #22
Ja, vi har i øjeblikket 3 der arbejder for TeenageKlubben, DetStyrer, DSweb, CoolSubs, DenStyrer, og PartyWorld
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:57 #23
Hvor meget skal du ha´?
Avatar billede codebase Praktikant
30. august 2001 - 16:57 #24
:-)
sjovt ....

.. fedt design i har lavet på http://www.dsweb.dk
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 16:58 #25
DSweb er ikke oprettet endnu. Det er de fleste ikke. Men vi er igang med at de´signe siderne. Siderne skal købes d. 1.
Avatar billede xtrem0z.dk Nybegynder
30. august 2001 - 16:59 #26
eheh lavede noget hurtigt forsjov du kan lave videre på www.zer0.dk/web.htm
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 17:00 #27
Hvis I er seriøst indstillede på at betale, så send mig en mail eller kontakt mig på ICQ (under mit minisite) og jeg vil give jer et tilbud.
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 17:02 #28
Det er vi, men jeg har ikke ICQ Hvad er din >E-mail
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. august 2001 - 17:03 #29
xtrem0z>> det var da et usævanligt design :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 17:04 #30
web@internetplads.dk
Avatar billede dsweb Nybegynder
30. august 2001 - 17:06 #31
Fint... Skriver nu
Avatar billede yaief Nybegynder
30. august 2001 - 17:07 #32
Jeg er også mest forundret over den med en designer der ikke kan designe ... det lyder som du abre er et fordyrende led mellem kunder og designere - hvorfor ikke lade andre gøre det de gør bedst - i stedet for at nasse på en branche der i forvejen ikke har det for godt med seriøsiteten
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2001 - 17:11 #33
yaief> You\'ve got that right! :)
Avatar billede janomel Nybegynder
30. august 2001 - 20:32 #34
Respekt for Eksperten.dk!!!

Hvad havede du/I tænkt dig/jer?

Jeg er på mail og ICQ

Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 20:33 #35
janomel >> Hvad så med at skrive din mail-addy + ICQ på dit minisite så man kan finde det? :o)
Avatar billede janomel Nybegynder
30. august 2001 - 21:37 #36
Minisite er en god ide. Men jeg er meget glad for alle de mange mails og ICQ beskeder jeg får hverdag sa,t muligheden for at kunne følge med og besvare spørgsmål på eksperten. Alt sammen tager tid. Og tid er ofte er mangel vare når der også er arberjde, kone, børn og ikke mindst ens PC.

PS. jeg skal nok få oprette den minisite. Gider bare ikke nu

Avatar billede tommyf Nybegynder
30. august 2001 - 21:39 #37
janomel >> Du siger \"Jeg er på mail og ICQ\" - men det hjælper dem vel ikke hvis de ikke kender din mail-adresse ;o)
Avatar billede gzu Nybegynder
01. september 2001 - 13:57 #38
Jeg kan godt lave noget til dig gratis! Jeg har en side som du kan kigge lidt på og sige hvad du gerne vil have og hvad du ikke vil have. Så kan jeg sikkert godt mixe en ret fed side sammen!
adr. http://www.viskilde.subnet.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. september 2001 - 09:04 #39
Jeg vil godt lave et seriøst design til dig, for de 300 point.
Men jeg skal lige hjem før jeg kan lægge det op, så vent lige til du har set mit design.

SOm start design kan du tjekke nedenstående links:
Http://www.jrcdesign.dk  (Mit eget design)
http://www.jrcdesign.dk/eksperten/just1/1/
http://www.jrcdesign.dk/eksperten/just1/2/
http://www.jrcdesign.dk/eksperten/just1/3/
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:36 #40
Skal vi snart lukke?
Avatar billede fcs Novice
05. november 2001 - 19:04 #41
DSweb>> Husk at lukke (Jeg synes at Prodic har ret)
Avatar billede janomel Nybegynder
09. november 2001 - 19:43 #42
Luk NU!!
Avatar billede waldowolf Nybegynder
11. december 2001 - 15:45 #43
Hehe ikke den første som thekker DSWebs Profil af ;)?