Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
10. september 2001 - 19:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Snyd???

Er det her ikke liiiiidt mistænksomt?
ref: http://www.eksperten.dk/spm/108058

::sunlock.dk::
Avatar billede zed_one Praktikant
10. september 2001 - 19:39 #1
det tyder ik på at det er den samme person..check på begge personers point...medmindre det er noget der er planlagt over lang tid
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
10. september 2001 - 19:41 #2
zed_one <<<

Der er svaret og 30 sek. efter er der accepteret... jeg kunne ikke engang nå at læse det der var skrevet på 30 sek. Derfor synes jeg admin bør se på det.

::sunlock.dk::
Avatar billede mukanus Nybegynder
10. september 2001 - 19:41 #3
langt ude !!

send en mail til admin !
Avatar billede zed_one Praktikant
10. september 2001 - 19:43 #4
well...jeg har personligt også før bare accepteret med det samme hvis jeg kendte personen og vidste at han typisk havde ret (ved feks lingoman)
Avatar billede zed_one Praktikant
10. september 2001 - 19:45 #5
men måske bør de implementere en \"check om der bliver svaret og accepteret indenfor et minut\"-check næste gang experten skal kodes videre på ;)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
10. september 2001 - 19:45 #6
*lol*
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
10. september 2001 - 19:50 #7
z-y-g-a har følgende link til en side som han tog det fra...
http://mbn.dk/PHP/begynderguide/

::sunlock.dk::
Avatar billede hotpop Novice
10. september 2001 - 20:16 #8
sunlock.dk> helt klart snyd - skruíve at det på 39 sekunder??? NOWAY!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
11. september 2001 - 07:10 #9
hotpop <<<

Så send en mail til admin... jeg mener ikke det er snyd, det så bare sådan ud.

::sunlock.dk::
Avatar billede hotpop Novice
11. september 2001 - 21:14 #10
\"z-y-g-a har følgende link til en side som han tog det fra...
http://mbn.dk/PHP/begynderguide/\"

Nej det er vist legalt nok...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
12. september 2001 - 07:40 #11
hotpop <<<

I KNOW ;)

::sunlock.dk::