Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:04 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Meditaion på lsd!

Jeg har brug for en guide til at meditere på lsd, eller på en anden måde udvide sin bevidsthed ved hjælp af lsd.
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:04 #1
eller svampe,meskalin..whatever..er det samme!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. oktober 2001 - 22:05 #2
blazer det kan da ikke være uvidenhed at du opretter 2 ens sp.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. oktober 2001 - 22:05 #3
menøh >> investér i en lavalampe...
Avatar billede fcs Novice
02. oktober 2001 - 22:06 #4
Nu er lsd jo et ulovligt stof, så mon det er helt passende at komme med links til den slags herinde. Ydermere har jeg set effekterne af LSD på en anden person og det er ikke noget jeg på nogen måde kan anbefale nogen at give sig i kast med!
Avatar billede prodic Mester
02. oktober 2001 - 22:07 #5
Sidst jeg tjekkede var LSD da ikke lovligt.

Så er det nu at man hiver reglerne frem, og beder Blazer om at lukke.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:08 #6
http://psychonaut.lycaeum.org/lsd/lsd26.htm
www.lsd.cz/guide/combinations.html+meditate+on+lsd&hl=da" target="_blank">http://www.google.com/search?q=cache:d8UiXszNLY4:www.lsd.cz/guide/combinations.html+meditate+on+lsd&hl=da

ved det nederste link: marker siden foroven med musen og træk, så teksten kommer til syne.
Avatar billede martinh Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:09 #7
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:10 #8
Øhhh...Kan ikke se hvorfor mand nu ikke mere må spørge om links til sider om ulovlige euforiserende stoffer til en skoleopgave???

Jeg lukker ikke dette spm medmindre admin beder mig om det.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:11 #9
jeg kan heller ikke se det ulovlige i det. jeg kunne forstå det hvis det var oplysninger om hvordan man fremstiller euforiserende stoffer.
Avatar billede fcs Novice
02. oktober 2001 - 22:12 #10
Jeg mener at det rammer en gråzone, da du spørger om anvendelse af ulovlige stoffer. Havde du nu bare bedt om informationer om de skadelige effekter af LSD eller anden \"uskadelig\" info, havde det været OK med mig.
Avatar billede coldstorage Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:12 #11
Jeg har en ide... Bare giv mig de 500!
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:13 #12
kimrosgaard>>>Jeg kan ikke få alle dine links til at du...hvis der er en af dem der virkeligt er:\"en guide til at meditere på lsd\" så skriv den venligst igen.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:15 #13
her er den i en txt udgave:
http://www.ghostcom.dk/lsd.txt
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:16 #14
det er ikke en guide som sådan men mere en artikel om erfaringer.
Avatar billede makse Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:17 #15
Avatar billede makse Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:20 #16
Argh. Jeg vil da ikke havde 500 point for det???
Avatar billede blazer Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:22 #17
Well..jeg ved godt at alle i good guys her på experten ikke bryder sig om at modtage mange points fra en anden, selv om den anden syntes han har fortjent det. Det link du fandt var simpelthen genialt! TOTALT! lige hvad jeg søgte, og jeg har prøvet i snart 2 timer...pointsne er dine!

Og tak for hjælpen!
Avatar billede makse Nybegynder
02. oktober 2001 - 22:26 #18
30 Point er rigeligt. Du får de 470 igen på http://www.eksperten.dk/spm/116396
Avatar billede cool-wil Nybegynder
03. oktober 2001 - 00:21 #19
kig lidt på http://www.psychedelia.dk/
meget spændende side, men mange flinke folk, oet godt sted at starte..

meditation på svampe kan anbefales:-)
Avatar billede blazer Nybegynder
04. oktober 2001 - 10:24 #20
cool-wil>>>Kender den...du kender vel ikke et irc chatroom eller noget for syrehoveder?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
04. oktober 2001 - 21:31 #21
nej blazer, bruger ikke irc for tiden, desværre.

wil/