Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

IE 6.0 fååååårker ...

Okay .. for et par dage siden skete noget vildt underligt. IE vil ikke åbne et nyt vindue ved klik på et link med TARGET=\'_blank\' og lign., ej heller ved Shift+Click, Right click+Open in New Window ..

Fordel: Popup vinduer ka ik åbnes
Ulempe: Jeg sidder og skal åbne et popup vindue

*lol*

Sååe .. hva faen gør jeg ??
Avatar billede jadetermig Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:04 #1
IE 6.0 er noget lort for at sige det mildt.... den laver oxo en masse pis med at lave links på tilfældige ord på hjemmesider... det holder ikke!! 5.5 ownes!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:05 #2
*sååk* Jeg har brugt IE 6.0 lige siden den kom som beta tidligere på året og er fuldt tilfreds med den, IE 5.5 derimod synes jeg er det værste stykke lort ... den viser kun halvdelen af mine billeder og sårn..

Anyway, det var ikke det jeg ville vide - at DU synes Ie 6 stinker.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:07 #3
Ro på battet... tænkte bare det ville hjælpe at sfifte til 5.5!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:18 #4
Mere info: Når jeg klikker med Shift+Click så bliver vinduet inaktivt og aktivt igen, altså det skifter meget hurtigt.
Avatar billede kapla Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:44 #5
Der er mange der har det problem, prøv at se her: http://www.eksperten.dk/spm/116646

Måske det kan hjælpe. :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:47 #6
Har set det spm. (prodic viste mig det) ... men her kommer der SLET ikke noget op ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:01 #9
*grr* jeg ka ik klikke på dem *LOL* så jeg skal copy & paste *g*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:56 #11
*lol* nu virker det igen .. og jeg har INTET gjort ...
men kapla0 .. smid lige et svar alligevel .. du har trodsalt prøvet .. og 5 point er jo ingenting ..
Avatar billede kapla Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:56 #12
Done!