Avatar billede zyberwizard Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:57 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

For Satan !

http://www.tvsyd.dk/lag2_main.asp?indslagID=2626

Godt jeg ikke tog med da !!
Avatar billede parazite Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:59 #1
Øh... og det skulle flere tusinde brugere have en mail om?
Avatar billede j.robert Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:00 #2
Fy-føj da!
Ja, tak for kaffe.
Avatar billede makse Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:00 #3
*LOL* Så er man hurtig til at skrive Format C: /U
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:01 #4
ja......
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:02 #5
Og give alle de der MR. Plaitium Cder man har til sidekammeraten da man opdager at de kommer ind af døren
Avatar billede berg Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:16 #6
Heey, det var sq connect der, der blev bustet...
- http://www.nyheder.org/connect12/

Ehehe, gad vide hvad deres guard crew gjorde :)!?
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:19 #7
fy for fanden :-(
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:41 #8
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:43 #9
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:47 #10
Ja det må sku ikke være sjovt at sidde der og fedte man skal være hurtig til format c/q : ENTER *LOL*
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:48 #11
Nej det er sku ikke en gang sjovt man kan blive helt dårlig
Avatar billede moroax Nybegynder
19. oktober 2001 - 22:25 #12
i DET tilfælde er jeg GLAD for min HD sidder i en HD-Skuffe,
- der ville sq KUN være Een ting at gøre,
ud med lortet og smadre den med 120 ned i gulvet,
og så håbe man har backup på CD derhjemme af mails, priv. billeder, programmering m.m.
-  og så må tabt være tabt.....

* MoRoax...
Avatar billede spade Nybegynder
20. oktober 2001 - 05:04 #13
Jep - så blir du beskyldt i \"Ødelæggelse af bevismateriale\" og \"Hindring af politiets arbejde\" eller lign....
Tro mig - har haft samme tanke adskillige gange :D
Avatar billede moroax Nybegynder
20. oktober 2001 - 11:25 #14
Så kast lortet ud af vinduet....
- et eller andet må da kunne gøres hvis man sidder i en flok på 300 personer
- og hvis de så spørger er HD\'en blevet hugget

- det lyder som om du har prøvet det ?!!..

* MoRoax...
Avatar billede smartin Nybegynder
20. oktober 2001 - 11:38 #15
makse og resten:

format c: hjælper ingenting... faktisk er moroax´s forslag langt det bedste - man kan næsten altid genskabe det meste af en harddisk, selv om den er blevet formateret (læs f.eks. om diverse datasikkerhedfirmaer, der tilbyder genetablering af tabte data).
Avatar billede makse Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:02 #16
smartin > Det ved vi da godt. Men hvis de ikke umiddelbart kan se noget på harddisken, kan de vel heller ikke konfiskere maskinen.
Avatar billede smartin Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:09 #17
Tja... hvis de kan \"konfiskere\" et helt netværk, så kan de vel også tage et par harddiske :-(
---

Jeg prøver at se situationen fra begge parters synspunkter, og jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor arrangørene bliver gjort til syndebukke. Det er da tydeligt, at de har forsøgt at lave et party, hvor der bl.a. fokuseres på konkurrencer. Dvs. ikke bare et party, hvor man tilslutter sig netværket for at dele filer. Men... sådan bliver det nok i højere grad fremover... og på den anden side... det er jo ufattelig store beløb, som mange firmaer/kunstnere er gået/går glip af.

Og personer som åbentlys skilter med deres ftp-servere er også selv skyld i balladen. De kan ikke bruge den klassiske \"software/musik er alt for dyrt\"!
Avatar billede spade Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:13 #18
Moroax <--  ja det er da et alternativ.. Og nej, jeg har ikke prøvet det. Er netværksadmin til et LAN-party, så det er jo næsten min opgave at tænke alt sådan noget igennem :D
\"Stiller netværksudstyr til rådighed for gennemførsel af piratkopiering\" BAHH! Sådan noget FIS at fyre af! Lamme BSA... Der blir sq da oss afholdt compo\'s sådan nogle steder!? Og alle lan-perties har da en HP, hvorpå der står nogle standard regler. Såsom \"Vi gør opmærksomme på, at piratkopiering er ulovligt, og det er på eget ansvar\" eller lign.. Så at beskylde crewet for det LORT gir da ikke mening?! Det er sq da ikke deres ansvar hvad der flyder i 1000/100mbps nettet ?
Avatar billede bosse88 Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:48 #19
filerne bliver først slettet når formatteringen når 100 %, så de kan stadig nå at buste dig :)
Avatar billede spade Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:25 #20
og det alle klynger skal overskrives 8 gange (ja! otte gange!) før en genskabning ikke er mulig..
De første 90% af en formatering (ca.) er checking af/efter bad serctors på HD\'en.... de sidste 10% er formatering.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:27 #21
Næee..For de kan ALTID nå at finde filerne frem fra en format c:...Newbies..Format c: fjerner desværre ikke alle spor..Selvom du formaterer ligger filerne der endnu på en magnet plads..Det eneste der hjælper er Fdisk
Avatar billede spade Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:31 #22
Det har jeg heller ikk påstået ?
Det var måske heller ikk til mig ?  :D

Fdisk er heller ikk nok.

Nææ..  8x low-level... så er alle klynger overskrevet 8gange og det er ikke muligt.
Avatar billede spade Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:33 #23
...at gendanne det ved magnetisk rekreation.
Avatar billede slulli Nybegynder
21. oktober 2001 - 23:39 #24
det bedste er sgu da at sætte en kraftig elektro magnet op over hver HD. Tryk på en knap og alt data er væk. Og det er der ingen der kan redde.

Og hvis fogeden spørger så gik lortet bare ned lige pludsligt. du er jo bare en dum knægt der er glad for at spille lidt computer imod andre..... Og cd\'erne er forlængst kastet over skulderen eller skubbet over på den anden side af bordet.....
Avatar billede moroax Nybegynder
21. oktober 2001 - 23:56 #25
Spade >>
Jeg kan se på det hele at det VIRKELIG er min idé som er klart no. 1.,
Hvordan er det lige folk vil holde politiet hen mens man low-level formattere sin 40 GB HD 8 gange ??..
\"- ja i bliver sq lige nød til at vente ca. 3 døgn venner, der er fejl på min HD, og lige så snart jeg er færdig skal i nok få den !!...\"

Naaaaaa.......
- Den holder vist ikke helt...

så heller få en bøde for at ødelægge politiet\'s bevis-matt.
det er sq nok den billigeste...

Mjaaa...
- \"Glemmer\" i ALLE sammen ikke MAGNET tricket ???...
Hvad er det nu lige der sker hvis et bånd (JA bånd - de der grimme tingester vi brugte i 80\'erne *GG*) kommer i nærheden af en magnet ??..

- og hvad er det lige der sker med en diskette og en magnet ??..

Hmmm...
Ja, self., sørg for at have en MEGA magnet med i tasken (OG HOLD DEN VÆK FRA POOTEREN OG andre sjove ting, indtil \"DE\" kommer og laver rav i det hele...)

* MoRoax...

Avatar billede spade Nybegynder
22. oktober 2001 - 07:06 #26
Moroax.... Jeg har _ALDRIG_ sagt jeg var supermand og at mine idéer var bedst??? Forklarede bare nogen at det ikke hjælper at formatere med format c:

Ville da os helt klart waste mine diske ned i gulvet, no matter HVOR dyre de så end måtte være!
Avatar billede moroax Nybegynder
22. oktober 2001 - 13:59 #27
pade >>
sorry, glemte at skrive ALLE >>
det hele var ikke til dig, jeg er godt klar over at du bare fortalte de andre at fdisk og format ikke løser problemer
.-)

* MoRoax...
Avatar billede spade Nybegynder
22. oktober 2001 - 14:41 #28
Hæhæh.. :D
Forgiven!
Avatar billede bosse88 Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:42 #29
ja fy for satan :)
Så er det bare med at slå bullet time til og smadre sin harddisk!
Avatar billede kapla Nybegynder
28. oktober 2001 - 18:34 #30