Avatar billede parkens Nybegynder
24. oktober 2001 - 22:55 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Lifetec LT9388 UBS kamera

HASTER!!!!!
Hjælppppppp--er der nogen her i gruppen der kender dette Kamera ?? Jeg kan ikke fine ud af at få det sat op til ADSL.--manualen henviser kun til opsætning med ISDN og Alm. modem.
Hilsen
parkens
Avatar billede ahave2000 Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:05 #1
jep, jeg har samme kamera. Hvad er det du vil bruge det til?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:07 #2
hvis ikke det medfølgende software understøtter adsl, så brug programmet TrueTech Webcam fra www.truetech.com
programmet er gratis og streamer dit videosignal ud på nettet live! ikke noget med billeder hvert 10 sekund :)
programmet streamer dit videosignal ud til en site du får på www.camarades.com. både program og hostning af din streaming er gratis!
se eksempel på min hjemmeside www.ghostcom.dk
tryk på sombrerohatten!

hvis du kan bruge mit svar, så sæt lige pointtallet ned :)
Avatar billede parkens Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:18 #3
Til ahave2000
Det skal bruges på Alm. vis ;-)) Hvad mener du med Spørgsmålet:Hvad er det du vil bruge det til?

Til kimrosgaard
Hvorfor skulle jeg sætte pointtallet ned ??

Hilsener
parkens

Avatar billede parazite Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:24 #4
parkens : 60 point er et svært spørgsmål - hvad er 3000 så!? Helt ærligt!

Derudover, så er der INGEN forskel på at sætte op til modem og til ADSL!
Avatar billede makse Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:25 #5
Med 3000 point, skulle spørgsmålet lyde. \"Lav en raket der flyver hurtigere end lysets hastighed\" :)

Eller læs http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede ahave2000 Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:26 #6
er det til videolive mail eller netmeeting
Avatar billede parazite Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:28 #7
Hvis du blot vil sende billedet ud på en hjemmeside eller lign., så hent programmet ConquerCam fra www.conquercam.com . Skriv når du har downloadet det, så får du instruktion i opsætning.
Avatar billede parkens Nybegynder
24. oktober 2001 - 23:46 #8
Undskylder min gavmildhed med point,-er ny her:-)
Det skal bruges til både videolive mail, netmeeting, -samt billeder ud på hjemmesiden.

Avatar billede cholm Nybegynder
25. oktober 2001 - 10:47 #9
640 dage....så er man vel ikke helt ny længere :-)
Avatar billede parkens Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:21 #10
!!!! Ja --det har du da helt ret i!!!!!!!!!!!
Har helt glemt jeg i tidernes morgen har stiller et spørgsmål her. Underligt,---fordi jeg kunne oprette mig igen !!!---altså med den samme E-mail.

Kan jeg på nogen måde nedsætte de 3000 point,-så rette vedkommende kan få et passende antal point?
Avatar billede parazite Nybegynder
25. oktober 2001 - 11:23 #11
Du kan skrive klart og tydeligt at besvarer får 60 point, og at du trækker resten tilbage. :)
Avatar billede parkens Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:15 #12
kimrosgaard
Vil du ikke godt gå ind med dit svar igen ???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:27 #13
svar :)
Avatar billede parkens Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:43 #14
Besvarer får 60 point,- jeg trækker resten tilbage

Hilsener
parkens
Avatar billede parazite Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:47 #15
*LOL*
Avatar billede parkens Nybegynder
25. oktober 2001 - 12:56 #16
parazite
Laver du fis med mig???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:01 #17
wow! *GGG* jeg opretter lige et spørgsmål hvor du får de 2940 point igen :)
Avatar billede parazite Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:01 #18
parkens : Du har lige givet kimrosgaard 3000 point - mon ikke du laver fis med dig selv? ;)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. oktober 2001 - 13:03 #19
parkens: lav et svar her:
http://www.eksperten.dk/spm/125376