Avatar billede bobbync Nybegynder
06. november 2001 - 14:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvordan afmelder man sig fra eksperten

Der er for mange der lalleglade personer der tror at eksperten er et sted hvor man kan få koden foræret.
Jamen jeg skal bruge noget kode men jeg gider ikke at kode det så henvender jeg mig til eksperten for der er jo en har kodet det. Det synes jeg er en trist indstilling.
Eksperten burde være hjælp til selvhjælp derfor stopper jeg nu min profil på eksperten. Jeg var ligeglad med point men syntes at eksperten var et godt princip.
Avatar billede podata Nybegynder
06. november 2001 - 14:54 #1
Indstillinger > afmelding.
Avatar billede hojben Novice
06. november 2001 - 14:54 #2
under din egenprofil kan du framelde dig... ingen grund til at smide point for det...
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 14:55 #3
Under Indstillinger kan du finde afmelding - drastisk skridt, men kan godt følge dig...
Vil dog ikke afmelde mig, da jeg endnu har en smule tiltro til systemet.

Ha\' det fjong...
Avatar billede Jman Praktikant
06. november 2001 - 14:58 #4
hov - den var god!!

Nemme point (eller fusk)
Avatar billede hojben Novice
06. november 2001 - 14:58 #5
hold kæft hvor latterligt !!!!
Avatar billede egede Nybegynder
06. november 2001 - 15:04 #6
Avatar billede podata Nybegynder
06. november 2001 - 15:05 #7
Jeg har tilladt mig at beholde 25 point og lade resten gå til admin eller retur hvis man skulle få kolde fødder.