Avatar billede vesperillo Nybegynder
10. november 2001 - 19:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nero 5 billigt?

Hej folkens!

Jeg ville høre om der var nogle der havde en Nero 5 liggende i en original version, de måske ikke bruger og gerne ville sælge?
Avatar billede hotpop Novice
10. november 2001 - 20:37 #1
Har en Nero 4 jeg ikke bruger :)
Avatar billede uni-c Nybegynder
10. november 2001 - 20:41 #2
køb nero 4 af ham...du kan altid opgradere til nyeste version hvis du har det installeret med keykoden som følger med.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. november 2001 - 01:30 #3
Når man har Nero4 er der så ikke noget med, at der højst kan opgraderes til ver. 5 med key\'en til 4? Og man så skal købe en opgraderings key til 5 og højere?

Avatar billede uni-c Nybegynder
11. november 2001 - 01:33 #4
ellers så kan han jo bare downloade den nyyeste version og bruge keykoden fra den han købte.

det virker vist
Avatar billede halifax Nybegynder
11. november 2001 - 01:55 #5
uni-c - Det virker ikke. Ikke for en af mine bekendte i hvert fald.
Avatar billede uni-c Nybegynder
11. november 2001 - 01:58 #6
nåh okay...

Men 5.0 er også godt nok.

men der er jo altid den ulovlige måde *gg*
Avatar billede uni-c Nybegynder
11. november 2001 - 01:58 #7
jeg går nu....
Avatar billede vesperillo Nybegynder
11. november 2001 - 11:23 #8
Hotpop, det lyder godt, men tanken var også at kunne upgradere bagefter og så serienummeret følger med.
Ved du om det er muligt?
Avatar billede hotpop Novice
11. november 2001 - 22:05 #9
vesperillo> Aner det ikke - har aldrig brugt programmet.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
14. november 2001 - 11:21 #10
Nå, det kan man ikke, har jeg fundet ud af.
Man kan kun opgradere til version 5.
Ellers tak for tilbudet!

Avatar billede halifax Nybegynder
14. november 2001 - 15:40 #11
vesperillo - et var \"billige\" point du gav til hotpop. Du spurgte om er ver. 5.
Du burde selv have oprettet en svar og akcepteret dette og dermed lukke spørgsmålet. Og afvist svar fra hotpop.
Avatar billede hotpop Novice
14. november 2001 - 15:43 #12