Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 01:58 Der er 84 kommentarer og
1 løsning

en CRACK!!!!!!

davs...=) jeg ville høre om der er en der kan skaffe mig en crack til civilization 3..... eller et link til en side, hvor jeg kan hente cracken. du får kun points hvis det virker.....!!!!!
please hjælp
Avatar billede invisibleman Nybegynder
09. december 2001 - 01:59 #1
Avatar billede eflow Nybegynder
09. december 2001 - 02:00 #2
det er ulovligt og bør ikke finde sted på eksperten, bortset fra hvis det er nocd crack...det er velsnart lovligt ?
Avatar billede tsocm Nybegynder
09. december 2001 - 02:00 #3
pj-post >> Prøv at læs reglerne her på eksperten, bagefter kan du læse lidt om loven...

Til den slags ting kan eksperten.dk ikke hjælpe.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:00 #4
det er ulovligt at cracke spil og programmer! jeg tror ikke det huer eksperten at du stiller dette spørgsmål!
Avatar billede backside Nybegynder
09. december 2001 - 02:01 #5
Nok ikke her du skal få det.
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:01 #6
hallo det er kun til NO-CD
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:01 #7
slap da af dengser!!!
Avatar billede kvik Nybegynder
09. december 2001 - 02:01 #8
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:02 #9
det har jeg kigget de virker ikke... =(
Avatar billede backside Nybegynder
09. december 2001 - 02:03 #10
Det har ikke noget med \"dengser\" at gøre, men noget med loven.
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:03 #11
nååå...vense har du ikke noget ulovligt på din computer????
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:04 #12
kast en email! www.mrbob@pedal.dk så skriver jeg tilbage... jeg vil bare ikke svare på det herinde!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:04 #13
:) glem lige det der www......
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:05 #14
oki thx
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:07 #15
sådan har sendt en mail til dig!!! =)
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:09 #16
nå dengser...på nær mr-bob =)
kan i så skaffe Half-Life CD-KEYS!!! hehe
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:12 #17
mr-bob er du der???
Avatar billede eflow Nybegynder
09. december 2001 - 02:15 #18
pj-post>> vi er skam ikke dengser vi kan bare godt lide at hjælpe folk her på eksperten, og det er mod dansk lovgivning at det bliver brugt til warez, og hvis det bliver brugt til warez så bliver eksperten lukket, og hvad skal vi så lave ?
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:16 #19
ikke for at provokere..men så kunne i jo få jer et liv....
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:17 #20
Jeg sidder med en Half-Life CD-key... hvis jeg lige må få din e-mail adresse, såååå =)

Jeg har nemmerlig en ORIGINAL med Half-Life og CS... =)
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:18 #21
nej det behøver jeg ikke jeg har selv....hehe=)
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:18 #22
*LOL*
Avatar billede eflow Nybegynder
09. december 2001 - 02:18 #23
pj-post>> hvem siger vi ikke har det, det ser da ud til det er dig der ikke har noget liv....da du bliver nød til at bruge warez istedet for originaler, det tyder på du ingen penge har, og det tyder jo på du intet arbejde har, og hvad har man så af liv tilbage ?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:18 #24
danscape-- hvis du giver ham din cd key... så virker din ikke når i spiller over nettet! bare så du ved det
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:19 #25
hehe....jeg tjener 99,57 i timen vense.....
så det er da en pæm slat penge...men det er penge ud af vinduet at købe spil....
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:20 #26
har du fået min mail? VENSE!
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:20 #27
mr- bob har du ICQ???
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:21 #28
noap den skider min computer i stykker...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
09. december 2001 - 02:22 #29
99,57 i timen *LOL* ...
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:22 #30
oki har du så noget andet som f.eks mIRC??
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:23 #31
hvad er der med det??? 99,57 i timen...jeg er kun 16
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:23 #32
stripper du? eller hvad er det du laver for 99,57 i timen? er det egentlig før eller efter skat?
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:23 #33
er det så ikke en god løn??? eller hvad??? hehe =)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:24 #34
nej why? write en mail!
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:24 #35
mr-bob>> Det gør ikke noget! Jeg spiller det aldrig! Computerspil er ikke liiige mig... så kan jeg finde 1000 andre ting, at bruge min tid fornuftigere på =)
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:24 #36
nej jeg stripper ikke...hehe jeg gør rent 4 timer om ugen så det er da nemt nok!!!
Avatar billede eflow Nybegynder
09. december 2001 - 02:25 #37
99,57 hvad er du ? flaske dreng i bilka ? *LOL*

tænk hvis der ikke var nogen der gad betale for deres spil, så kunne spil producenterne ikke tjene penge på det, og derved gå konkurs eller gå ud af branchen, så kunne du ikke side og spille dine ulovligt kopierede spil...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:26 #38
danscape-- ok.... jeg ville bare oplyse dig det. HVIS nu du en dag skulle få lyst og du så ikke kunne.. det er sku ergeligt.
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:27 #39
hehe....men tænk på alle de nørder der sidder og laver cracks og en masse andet...så bliver de måske nød til at være sociale og møde menesker IN REAL LIVE!!! PUHA det kan vi da ikke hvae kan vi??? hehe...og skal vi ikke slutte fred???
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:28 #40
så derfor så hjælper jeg dem.....og det er der jo nogen der skal ikke???
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:28 #41
mr-bob>>> Okay =)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:30 #42
pj-- der bliver pirat kopieret for et par milliarder kroner om året.... prøv lige at forestille dig hvor mange fede spil de kunne udvikle for de penge!!!
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:30 #43
Må jeg liiiige spørge jer om én ting?!?

Hvor mange af jer kan med god samvittighed sige at: \"Jeg har INGEN ulovlige programmer, software, styrersystemer eller lign. på min computer! Såvel cracks som ulovlig kopiere CD´ere...\"  ??????
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:31 #44
oki...men jeg har faktisk også en masse købte spil omkring 40 så jeg giver da en pæn slat penge til firmaerne....=) så skal vi ikke abre slutte fred....
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:31 #45
....eller MP3 filer??? ;)
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:32 #46
er der nogen af jer der har tribes 2???det er fed nok
Avatar billede backside Nybegynder
09. december 2001 - 02:32 #47
danscape>> Det kan et par stykker, de andre lyver.
Men det er ikke her warez skal udvæksles.
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:33 #48
jeg gav 400 får det...og har spillet det omkring 9 gange siden det udkom.... =) jeg spiller sq for meget CS
Avatar billede danscape Nybegynder
09. december 2001 - 02:34 #49
backside>>> Nej... right! Det er ikke her, men jeg hentydede mere til hvor mange der kunne svare ja til det.... jeg tror ikke der findes ret mange der går ud og køber fx software eller styrersystemer (Windows)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:34 #50
jeg indrømmer gerne at jeg har masser af lort som jeg ikke fuldt lovligt har købt og betalt.. men derfor kan jeg godt se det fra producenternes side, at det er alt alt for mange penge der bliver brændt for!
jeg vil så lige pointere at de programmer jeg har \"ulovligt\", lige så snart jeg finder det på en hylde i en butik så køber jeg det!
sådan har jeg det også med mp3 musik.... jeg henter masser af musik, men jeg køber fandensatme også sygt mange cd´er fordi jeg får en mulighed for at høre sangene først! (har lidt over 300 cd´er!)
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:35 #51
neeejjj det har du nok ret i....hehe nå men vi ses...mr-bob du får pointsene.. du skal bare skrive et eller andet og så som svar!!!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:36 #52
takker... MEN HUSK IKKE FLERE AF DE SPØRGSMÅL HERINDE!!!!
Avatar billede pj-post Nybegynder
09. december 2001 - 02:37 #53
oki......ses vi skrives ved over mail
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 02:39 #54
du skriver bare! og så godnet til alle jer andre... nu vil jeg puttesove
Avatar billede eflow Nybegynder
09. december 2001 - 02:49 #55
jeg kan nok ikke sige mig fri fra pirat kopieret software, men hvis det er et program som jeg bruger meget, og det må windows jo være, så køber jeg det....
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. december 2001 - 02:53 #56
for lige at slå det fat, det din kodyl store løn.
jeg får 185 kr i timen omkring 15-20 timer om ugen....er også kun 16.
er system administrator.
såe...... ~100kr er altså ikke vildt enormt bill gates agtigt meget ;)
Avatar billede hojben Novice
09. december 2001 - 09:58 #57
YEAH Right... en 16 årig systemadministrator... WAAAAAUUUUWWWW.... Det må jeg sige... *banker mig selv blødt i låget* Hvor?? hos din far ude i garagen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:07 #58
Du har anmeldt nedenstående brugere :

mr-bob | Slet anmeldelse
pj-post | Slet anmeldelse
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
09. december 2001 - 15:11 #59
hojben, nej ikke min fars garage, har tidligere vræet systemadministrator på den skole jeg gik på, men da stoppede jeg da jeg gik ud af 9. klasse.
jeg er så her for 3-4 mdr siden blevet ansat på en friskole her i byen hvor jeg har ansvaret for 60 maskiner plus netværk og support fra lærere.
jeg arbjeder temmelige meget freelance, altså hjælper mange folk med computere om aftenen osv.

hvis du ikke tror mig kan du da sige til så skal jeg da komme med et bevis :)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
09. december 2001 - 15:16 #60
... JENS DU ER FANDME DA FOR DUM AT SPØRGE OM SÅDAN NOGET SHIT !!! ...Hilsen Michael
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 15:18 #61
john-stigers--- hvad betyder det du har skrevet? har du andmeldt mig eller wa?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:20 #62
mr-bob> hvad ellers? har du læst reglerne? du kunne godt have sendt ham cracken, det ville have været OK, men du skulle have sakrevet at point kunne han beholde selv, for at lave et svar og få point for noget som er ulovligt på eksperten, ja DEN går ikke!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 15:25 #63
vil i have dem tilbage? jeg er fuldstændig ligeglad med de point! skal jeg lave et spørgsmål så han kan få dem tilbage eller wa?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:28 #64
Hvis anmeldelsen skal slettes - ja tak.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 15:33 #65
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:39 #66
mr-bob>du er slettet fra anmeldelsen :)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2001 - 15:40 #67
tahakker! og undskyld ulejligheden!
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:41 #68
:)
Avatar billede backside Nybegynder
09. december 2001 - 15:43 #69
john_stigers>> Hvordan kan du slette en anmeldelse?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:46 #70
klik på anmeld misbrug - der står det :)
Avatar billede backside Nybegynder
09. december 2001 - 15:49 #71
Nå ok, har aldrig brugt den.
Det er da godt at man kan trække den tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2001 - 15:50 #72
ftp://212.10.124.79/slet_anmeldelse.GIF  .-bare så du lige kan se det selv :)
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 14:16 #73
Brugeren pj-post er slettet - admin
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
19. december 2001 - 15:52 #74
peternr, er du admin?
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 15:54 #75
Avatar billede fcs Novice
19. december 2001 - 15:54 #76
Dex>> Har selv lige spurgt og se hvad jeg fik af svar: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=64
Avatar billede peter_admin Nybegynder
19. december 2001 - 15:55 #77
:)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
19. december 2001 - 16:02 #78
:)
må indrømme jeg ikke har fulgt så meget med her på det seneste, men hvad med at skrive noget i dit minisite?
Avatar billede kunze Nybegynder
20. december 2001 - 12:58 #79
Jeg er ret sikker på at cracks er lovlige at ha\'... Bare ikke at bruge...

Se da evt. www.\"kæmpespil\".com ... Ej.. www.megagames.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2001 - 15:55 #80
kunze> du henviser til en side der måske hører hjemme i USA - lovgivningen er anderledes herhjemme i lille Danmark :)
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
20. december 2001 - 18:50 #81
peternr>>Hvad nytter det at slette hans bruger...Han kan bare oprette en ny.....Han havde alligevel kun 300-400 point...

Hvis dette \"Anmeld brugere\" skal virke må i banne deres IP\'er.

Bare lige et sp./forslag :-).
Avatar billede kunze Nybegynder
21. december 2001 - 13:14 #82
john_stigers > Ok.. Aner jeg ikke... :)

Avatar billede Slettet bruger
30. december 2001 - 12:57 #83
Der findes lovlige crack til spil , som åbner mulighed for at man kan spille baner uendelig.
Avatar billede fangel Nybegynder
30. december 2001 - 13:08 #84
hør her, hvis du ejer spillet er det helt lovligt, men hvis du ikke ejer spillet, eller sølger din cd efter du har cracket det, er det ulovligt, så hvis han nu ikke vil hente CDen, eller vil spille multiplayer, og det kræver en CD per computer, så er det vil OK, ik\', jeg kender en der cracker alle sine spil, fordi han er doven, og ikke gidder skift CD hver gang, OK

dette fremgår også af de ovennævnte sider (megagames og gamecopyworld (sidstenænte har enda et dansk mirror)) !!!

Dea_PG
Avatar billede fangel Nybegynder
30. december 2001 - 13:10 #85
PS. ang Half-Life, er det noget med der er en universal nøgle der vist nok hedder 555-5555-555 eller noget i den stil

Dea_PG