Avatar billede lina_g Nybegynder
14. december 2001 - 20:59 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Copyright ?Hvordan?

Hvordan fungerer det med copyright,
Hvis man laver en hemmeside med musik eller musiktekster eller ringetoner.
Så er det Koda man skal i kontakt med ik,?

Men må man og er det gratis at linke til en hjemmeside hvor man kan hente de forskellige forbeholdt at de overholder loven...
Hvis nu man har et link direkte til en side hvor man kan downloade en sang eller en ringetone, Altså ikke at direkte link som starter automatisk men så man kommer ind på deres side og ved næste klik kan downloade sangen!!???
Avatar billede hojben Novice
14. december 2001 - 21:02 #1
umiddelbart vil jeg sige \"go for it\"...

Så længe det er som du siger til noget HELT legalt ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2001 - 21:02 #2
Hvis nu man har et link direkte til en side hvor man kan downloade en sang eller en ringetone, Altså ikke at direkte link som starter automatisk men så man kommer ind på deres side og ved næste klik kan downloade sangen - må man gerne
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. december 2001 - 21:05 #3
Avatar billede ncp Nybegynder
14. december 2001 - 21:07 #4
det er rigtigt hvad phunkypopcorn siger - men hold lige øje med at den side du linker til ikke bliver ulovlig - for så kan du nemlig også ryge med...
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. december 2001 - 21:07 #5
Og kan den hjemmeside jeg linker til forbyde mig at jeg gør det?! med loven på deres side, i teorien kan de vel godt, men det ville jo være lidt dumt for dem!
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. december 2001 - 21:08 #6
ncp>>> nårh ja he he!
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. december 2001 - 21:11 #7
okay tak for hjælpen!
Avatar billede lina_g Nybegynder
14. december 2001 - 21:12 #8
Tak for hjælpen!
Avatar billede ncp Nybegynder
14. december 2001 - 21:18 #9
selv tak ;)
Avatar billede hojben Novice
14. december 2001 - 21:19 #10
takker ;)