Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 14:53 Der er 36 kommentarer

flere sites som skal laves, spændende opgaver med mulig fortjeneste

jeg har flere sites som skal laves, jeg og mine medarbejdere har ikke tiden til det, du skal være god webdesigner programmør, og have evt nogle referencer som vi kan se.
domænerne som vi vil have lavet noget på er:

eyewear.dk (salg af solbriller som prøve for at se om det kan køre rundt)

nybilindex.dk (index for nye biler)

vindentus.dk (en konkurrence side meget eftertragtet)

clothes.dk (salg af tøj som prøve, for at se om det
kan køre rundt).

du skal selv opbygge sitet eller sitesene fra bunden, der er ikke lavet noget til dem, dog vil der være nogle få kriterier, som vi fastsætter at der SKAL være.
Avatar billede earp Nybegynder
04. januar 2002 - 14:54 #1
Ok, hvad indebære fortjenesten?
Avatar billede alpapa Nybegynder
04. januar 2002 - 14:56 #2
Hvad er der i det rent økonomisk?
alpapa
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. januar 2002 - 14:56 #3
Det lyder spændende! Jeg arbejder som grafiker, så grafik-delen er lige noget for mig :) Jeg har lavet et par sider selv, og så længe det er i html, kan jeg sagtens klare det. Jeg kan også arbejde i Flash og Director, hvis i er interesseret i det!
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 14:56 #4
det jeg siger er at der ikke er nogen fastsat pris, men at det er noget som vi kan finde ud af når der kommer noget kød på, jeg siger ikke at det skal være et færdigt site, men bare ting som design og måden det skla køre på, fortjenesten kunne være overskud af sitet.......
Avatar billede hono Nybegynder
04. januar 2002 - 14:57 #5
mulig fortjeneste...?
Avatar billede hono Nybegynder
04. januar 2002 - 14:57 #6
ok der var svaret
Avatar billede hono Nybegynder
04. januar 2002 - 14:58 #7
Kan man se nogle af jeres referencer, for at se hvad det er for noget i står for, og der forventes af en?
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 14:59 #8
fortjeneste kunne også betaling for sitet, hvis jeg mener at det er godt nok, så snakker vi måske 10.000 eller mere alt efter hvormeget der bliver lavet på sitet.
Avatar billede hono Nybegynder
04. januar 2002 - 15:04 #9
...kunne man se nogle referencer???
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 15:04 #10
>>>> tino bh    hvis du kan, fremlægge nogle referencer for mig, ville det være godt, så kunne vi jo bare finde en som du kunne arbejde sammen med omkring programmering, hvis ikke det er din stærke side.
Avatar billede fri-hash Nybegynder
04. januar 2002 - 15:05 #11
mht. nybilindex.dk har jeg allerede noget liggende hvor det meste af programmeringen er på plads (egentlig lavet til brugtbiler, men meget let at tilpasse)
jeg har desværre ikke tid til at lave noget før mine eksamener er overstået (primo februar), men derefter er jeg klar - evt også til de øvrige
min force ligger hovedsagelig på programmeringssiden, men hvis i selv har designkriterier kan jeg også klare det ... eller samarbejde med andre herindefra der er stærke på det område
Avatar billede fri-hash Nybegynder
04. januar 2002 - 15:07 #12
henrikfrederiksen@mail.dk
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 15:08 #13
vi har friserverplads.dk, men den side har vi selv lavet, og den er ikke en fasitliste på hvordan et webdesign skal se ud, faktisk er den meget amatør agtig lavet, så den skal i ikke kigge så meget efter, faktisk har vi ikke nogle sådan sites oppe at køre nu, men vi har en masse at lave. det var sådan set bare fordi at nu har jeg eget de domæner i et års tid, og kom så lige i tanke om dem, og tænkte at der måske var nogle derude som havde interesse i at få noget erfaring, eller simpelthen bare tjene nogle penge.
Avatar billede earp Nybegynder
04. januar 2002 - 15:08 #14
Jeg kan programmere i php og kan også MySql.
Avatar billede hono Nybegynder
04. januar 2002 - 15:08 #15
Tjo, jeg vil da også gerne give en hjælpende hånd. Meget gerne sammen med andre. Jeg vil i hvert fald gerne have noget mere information. admin@hono.dk
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 15:18 #16
>>>>> earp  da vi på nogle af sitesene skal bruge en del database programmering kunné jeg godt bruge dig, da der ikke rigtigt er nogle af dem der har meldt sig som kan de hele, både designe og programmere så har jeg tænkt mig at sammensætte et team af folk som kunne lave dem. lyder det som en god ide?
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
04. januar 2002 - 15:31 #17
Hej

Jeg er måske interassert i nogle programering
arbejde. Se min web site for email og referencer.

Knud
Avatar billede keysersoze Guru
04. januar 2002 - 15:46 #18
jeg selv er ved at uddanne mig til multimediedesigner og interesserer mig mest for programmering - jeg har en designer hængende på så heller ikke der vil der være noget problemer...

for at læse mere om mig se her under profile; www.soze.dk/x

et eksempel på hvad jeg har lavet; www.soze.dk/nimrod
Avatar billede cygnet Praktikant
04. januar 2002 - 16:35 #19

Hej - lyder meget interresant.

Jeg har faktisk et design liggende til et bilindex - da jeg for et stykke tid siden blev brændt af - derfra ligger jeg faktisk også inde med et ganske godt domæne - som du kunne få til indkøbspris.

Læs mere om mig på http://www.ingermann.dk/cygnet

Seneste projekt
http://www.ingermann.dk/master

Jeg er moms-registreret.

/Cygnet
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 17:17 #20
>>>>> cygnet  jeg vil gerne høre noget mere om det. det er også nemmere når du er moms registreret, så kan du jo bare sende mig en faktura. du kan evt kontakte mig på webmaster@webdomain.dk jeg vil gerne høre hvad det er for et domæne.
Avatar billede dikkim Nybegynder
04. januar 2002 - 17:19 #21
ellers ICQ nr. 131270380
Avatar billede cygnet Praktikant
04. januar 2002 - 18:54 #22
dikkim >>

Har prøvet at kontakte på dit ICQ - men du er ikke lige til at få fat på.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
05. januar 2002 - 22:38 #23
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. januar 2002 - 13:48 #24
Har kontaktet dig og sendt referencer!
Avatar billede pustefisk Nybegynder
11. januar 2002 - 16:09 #25
Lyder interessant - uddannet ingeniør - har gennem de sidste fem år arbejdet som senior programør for stort international bureau (udelukkende med Internet teknologier) - kunne godt tænke mig at høre mere. mail til gtb@post9.tele.dk.
Avatar billede cygnet Praktikant
14. januar 2002 - 18:27 #26
Jeg har ikke modtaget penge for mit arbejde endnu.
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. januar 2002 - 18:29 #27
Det ser ellers godt ud ;)
Avatar billede cygnet Praktikant
14. januar 2002 - 18:34 #28
tino_bh >> he he tak :-) Man kan jo komme til at gå forkert... *lol*

Men hvor fedt er det at lave noget og ikke få nogen penge for det - havde ellers planlagt den onde tur på tequila bar :-(
Avatar billede keysersoze Guru
14. januar 2002 - 18:56 #29
hvor er lige det arbejde du ikke har fået penge for? kunne da godt tænke mig at se det...
Avatar billede Himbear Nybegynder
14. januar 2002 - 18:58 #30
Du må godt lige sige til hvis i for det afklaret!
Avatar billede cygnet Praktikant
14. januar 2002 - 19:10 #31
Avatar billede cygnet Praktikant
16. januar 2002 - 14:47 #32
har stadig ikke modtaget mine penge...
Avatar billede hono Nybegynder
16. januar 2002 - 16:53 #33
Hvor meget er du blevet lovet?
Avatar billede cygnet Praktikant
16. januar 2002 - 19:53 #34
Det er vist ikke noget der høre en offentlig diskussion til.

/cygnet
http://www.ingermann.dk/cygnet
Avatar billede cygnet Praktikant
24. januar 2002 - 12:48 #35
nybilindex.dk er lavet og betalt

http://www.bilbyendanmark.dk/nybilindex/
Avatar billede varmeskud Praktikant
05. januar 2005 - 03:19 #36
måske der skal lukkes her