Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
07. januar 2002 - 19:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

DVD

Jeg har en bærebar som har et dvd drev. Men hvordan kommer jeg til at se en dvd film på mit tv.?

Når jeg afspiller en dvd film på min mitac bærebar computer synes jeg den hakker lidt i det, tror i også den vil gøre det hvis jeg fik sat den til tvet?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
07. januar 2002 - 19:38 #1
der skal være et tv-out stik i din bærbar! dette vel enten være et hun phono stik eller et s-vhs stik! med hensyn til at det hakker, har du dee forskellige codecs?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 20:23 #2
Ja, hakker den på computeren, vil den også gøre det på dit tv. Du skal finde et rundt stik på computeren som er dit tv-out. Så skal du købe et kabel som kan nå til dit fjernsyn/video. Kablet skal være et Composite-kabel. For at kunne tilslutte kablet til dit tv/video, skal du have et SCART-stik i en af delene. Sammen med kablet skal du købe et scartstik, der har 3 runde stik (rød, hvis og gul). Du sætter så det scartstik i scartindgangen på tv/video og tilslutter compositekablet til det gule stik.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 20:24 #3
jeg glemte lige at fortælle, at for at kunne se dvd\'en, skal du på dit tv/video vælge kanalen AV1/AV2 eller lignende.
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
07. januar 2002 - 20:34 #4
et tv -out stik... er det noget som skal sætte i computeren eller er det kablen?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 20:36 #5
Du skal finde et rundt stik med et hul i (hunstik) på din bærbare. Har du ikke dette stik, kan du ikke sætte det til dit tv.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
07. januar 2002 - 20:36 #6
et tv-out stik er noget der skal være i din bærbar. hvis du ikke har sådan et kan du ikke se dine dvd film på dit tv via den bærbare!
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
07. januar 2002 - 20:45 #7
trals.. jeg har ikke sådan et stik....

er der nogle som kan give mig et link til hvor man køber sådan et stik?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
07. januar 2002 - 20:47 #8
du kan ikke købe et stik!
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
07. januar 2002 - 20:48 #9
æv
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
07. januar 2002 - 20:50 #10
ufc hvis du vil have 30 points så sig lige til, du har jo også hjulpet en del!
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2002 - 21:12 #11
Du kan give mig 15, hvis det er ok.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
07. januar 2002 - 21:18 #12
helt fint opretter et spm..
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
07. januar 2002 - 21:20 #13