Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gratis server-plads?

Nu har jeg i over 2 måneder ledt efter en ordentlig gratis server som opfylder følgende krav:

1. Absolute min. 20 MB plads

2. Upload/download mulig for alle filer, også dem over 1 mb!!

3. Skal være gratis

-Det var vidst alt... Kender nogen en sådan har vedkommende lige tjent 50 point! :)
Avatar billede hojben Novice
14. januar 2002 - 16:54 #1
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 16:56 #2
Chekker lige en gang! -Kan tage et stykke tid!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 16:58 #3
Avatar billede mazik Nybegynder
14. januar 2002 - 17:02 #4
Du kan prøve www.friserverplads.dk den er \"ok\"
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 17:07 #5

Mazik :->
- Filer som fylder mere end 500 kb (medmindre aftale med webmaster)

3rdpixel :->
- Filer som fylder mere end 500 kb

LÆS hans spørgsmål!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 17:12 #6
Chekker........ :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. januar 2002 - 17:37 #7
www.freepaq.dk kan klarer det, men de er ikke videre stabil + de kræver at du har et domæne.
(Samt sætter en adbar i toppen af din side).
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 18:21 #8
tommyF> og det er en AD bar :))

internetplads = nyttig side :)
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 18:22 #9
Ja, men har været der før og ALT jeg har fundet der virker ikke! -Det er ikke så let som i gamle dage nu med alle deres max. 1 MB finesser osv.!
Avatar billede bergeren Nybegynder
14. januar 2002 - 19:43 #10
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
14. januar 2002 - 20:04 #11
Jeg tror ikke du kan finde danske sider som vil give dig lov til at uploade alt mulig (warez, porno, MP3 osv.), det er hvis kun lovlige ting der på uploads må de fleste danske gratis servere.
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. januar 2002 - 20:34 #12
bergeren >> Du er 3 timer for langsom.

Det er generelt de færreste gratis servere der tillader store download arkiver. FreePAQ er den eneste danske der tilbyder al den plads + båndbrede man vil have.
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:26 #13
Det der skal uploades er så sandelig også lovligt og ikke porno o.l... Det er til www.downloadcentral.dk!! hehe
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:29 #14
Jeg finder vidst ikke det jeg søger, men hojben, 3rdpixel.hove, mazik & tommyf får 25 point hver hvis de laver et nyt svar ( de to første! )
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 22:33 #15
her er 25 point til en af jer!
http://www.eksperten.dk/spm/158609
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
14. januar 2002 - 22:35 #16
Nice af dig 3rd!

Til alle: Tak for alle svarene, og gode forsøg på at hjælpe mig! :)