Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2002 - 19:51 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Lidt hjælp tak..

Hej..

Ved god at det ik hører til i såden et forum, men jeg har altså håååårdt brug for hjælp.
Jeg har fået nogen lektier for i matematik og der skal jeg regne rumfang ud i cm3.
Det er en kasse, og har følgende mål:
Højde : 32 cm
Bredde: 18 cm
Længde: 85 cm
Jeg undskylder meget med dette spg. men jeg skal altså virkelig bruge det.

BuLLe
Avatar billede fuldstop Nybegynder
14. januar 2002 - 19:53 #1
32*18*85=48960 cm3
Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2002 - 19:53 #2
har jeg prøvet og kan ikke helt få det til at passe sammen.. Er det ikke også noget med PI?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 19:54 #3
32cm*18cm*85cm = 48960cm3

Men jeg vil ikke have 250 point for det!! højest 10 eller sådan noget!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
14. januar 2002 - 19:54 #4
da ikke vis det er en firkantet kasse!!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 19:55 #5
når det bare en kasse er det ikke noget med pi!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
14. januar 2002 - 19:55 #6
nej
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 19:56 #7
ADMIN!!! fusk me dpoint IGEN???

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 19:57 #8
hey du visto.dk har du en begrundelse til at det er fusk?
Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2002 - 19:58 #9
Mange Tak for hjælpen....

men desværre 3rdpixel.hove kan jeg ikke sætte pointene ned, så du får bare du 250. :)
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 20:00 #10
bla lære du den slags regnestykke i 3 klasse + at bullefar er nyoprettet IDAG
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:00 #11
NEJ! jeg vil ikke ha 250, du kan godt gøre sådan at jeg kun får 10! tryk på avanceret!
Avatar billede fuldstop Nybegynder
14. januar 2002 - 20:01 #12
Det er en god idé altid at kommenterer på sådan en slags spørgsmål!!
Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2002 - 20:01 #13
Jeg lærte det ikke p.g.a masser af sygdom, og desuden er det kun ny oprettet fordi jeg ikke kan huske det gamle password og jeg kan ikke huske hvilken mail adresse det et gemt på.. Såå
Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2002 - 20:03 #14
nu har du fået dem, for jeg kunne ikke finde den der hed Advanceret.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:03 #15
hmm jeg tjekker ikke lige om folk er ny oprettede inden jeg svarer, men du kan se at jeg har frabedt mig at få 250 point!
Avatar billede bullefardk Nybegynder
14. januar 2002 - 20:03 #16
Men 1000 tak for hjælpen, så går nu..
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:04 #17
jeg opretter et spørgsmål hvor du kan få 240 tilbage!
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. januar 2002 - 20:04 #18
CRAP!!!!!!! tror ikke en METER på din syge forklaring.. \"lærte det ikke pga. sygdom\" 3 klasse vare mere end 2 dage .. tror du vi er idioter?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:05 #19
bullefardk -> http://www.eksperten.dk/spm/158517

svar lige på det her spm!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:07 #20
visto.dk er du også ude efter mig?
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2002 - 20:22 #21
rumfang i cm3???

hvis du ikke kan det selv, kan du sgu heller ikke være begavet nok til at anvende en PC.

Desuden er jeg rimelig sikker på, at hvis dette ikke er fusk, så har du (i bedste fald) bare tænktr dig at oprette en ny bruger, når dine point er væk, vhilket absolut ikke er meningen med eksperten. Der generelt bekymring om \"point inflation\" og det skyldes ikke mindt brugere som dig og point som dette.

Til I andre: virker deder \"er det så svært at forstå!!!???\" links stadig, og hvad er URL\'erne? :o)
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:26 #22
smajli -> det er noget med http://rush.dk/etellerandet... finder det lige!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:27 #23
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:27 #24
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
14. januar 2002 - 20:28 #25
og sidst men ikke mindst: http://www.rush.dk/ingen_warez.php
Avatar billede hojben Novice
14. januar 2002 - 20:30 #26
smajli >

<snip>
hvis du ikke kan det selv, kan du sgu heller ikke være begavet nok til at anvende en PC.
</snip>

det var da en beskyldning der ville noget... så mener du altså at Jeg er snotdum ???
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 09:28 #27
Hojben: At du er snotdum? Hvornår har du ytret dig om rumfang? Hvis I et ndet spm. så har jeg ikke set det, og retter da heller ingen beskyldninger mod dig.

Men jeg gik for vidt der, det har du ret i, og jeg unskylder. Det skyldes udelukkende at spm. som dette vækker min vrede, da det er ødelæggende for Eksperten og dets (seriøse) brugere.

undskyld.

Men:

<snip>
det var da en beskyldning der ville noget... så mener du altså at Jeg er snotdum ???
</snip>

.. at du hojben er snotdum? Glemte du at logge på med bullefardk før du skrev? Det er da ham alene jeg \"langer ud\" efter.
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 09:32 #28
Hojben:

Desuden var mine ord vist: \"ikke være begavet nok til at anvende en PC.\"

\"snotdum\" er noget du selv har sagt. Jeg har ikke beskyldt nogen for at være \"snotdum\".
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
15. januar 2002 - 10:08 #29
smajli -> du betragter altså mig som useriøs bruger fordi jeg svarer på dette spm?
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
15. januar 2002 - 10:09 #30
og endda frabeder mig at få 250 point, og prøver at give 240 af dem tilbage!
Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 14:32 #31
Smajli > Det jeg hentyder til er at jeg kunne sq ikke regne rumfanget ud... MEN det gør mig da ikke snotdum bare fordi jeg havde andre interesser i undervisningen.. Jeg kan de almindelige regneregler men ligninger og den slags unødvendigheder fatter jeg stadig intet af..
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 16:36 #32
hojben: Igen. Jeg har ikke kald nogen for \"snotdum\".

3rdpixel.hove: det er nu mere bullefardk, jeg ville kalde useriøs, hvis jeg skulle´kalde nogen useriøs.

Det er ikke dig kritiserer 3rdpixel.hove.

Avatar billede hojben Novice
15. januar 2002 - 16:38 #33
ikke begavet nok = snotdum ? tjaa

im out...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2002 - 22:13 #34
.. tror osse jeg stopper her. Vi kommer nok ikke videre.
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
15. januar 2002 - 22:17 #35
bullefardk har taget sine 240 point igen her til aften :)
Avatar billede ij Nybegynder
23. januar 2002 - 14:34 #36
Hold nu kæft hvor er det her sjovt. STORSVINDLERE. Hvem fanden kan ikke udregne rumfanget af en kasse.
Jeg holder med visto.dk. Sygdom MUAHAHAHAHA, hvis I skal snyde, kan I sgu da lave noget mere snedigt end det der.
<hrmpf!>