Avatar billede t-moller Nybegynder
28. februar 2002 - 20:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

klassifikation

Jeg har fået en ældre pc der gerne skulle på nettet, men kan ikke koble på pga. klassifikations - kode, som jeg ikke kender. Programmet beder om at ændre klassifikationsfilter, beder om ændring for at koble på internettet. Hvordan sletter jeg koden ?
Avatar billede prodic Mester
28. februar 2002 - 20:33 #1
http://www.desktopcycler.com/prod-it.html

Med Programmet InternetTweak kan du fjerne det password. Det hedder Ratings i programmet.
Avatar billede t-moller Nybegynder
28. februar 2002 - 20:41 #2
Hej prodic.
Tak for dit hurtige svar - men kære ven jeg er ikke så kvik til at finde programmer, så findes der ikke en nemmere måde at fjerne det på, her tænker jeg på at det kan lade sig køre at fjerne Win. koder med del c:\windows*.pwl - kender du den for klassifikationskoden ?
Avatar billede prodic Mester
28. februar 2002 - 20:44 #3
Nej desværre ikke i det her tilfælde. Det er gemt som en hex-kode i reg.databasen og er ikke sådan lige at fjerne.

Men det der program er sådan set meget nemt både at hente og bruge, så prøv det - det er så nemt som det bliver.
Avatar billede t-moller Nybegynder
28. februar 2002 - 20:48 #4
Ok prodic jeg accepter, men fortæl mig lige hvor jeg nemmest henter det, tak for det
Avatar billede prodic Mester
28. februar 2002 - 20:59 #5
Det gør du såmænd ved at klikke på ovenstående knap og trykke på Download Now i bunden i samme felt hvor der står Internet Tweak.

Så henter du programmet og installerer det. Kør så programmet og find det punkt der hedder Ratings Password, og få den til at slette passwordet - det gør du ved at sætte hak i det lille hvide felt(så vidt jeg husker)