Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 08:57 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Cliche eller Azero eller et tredje?

Hvilket webhotel er bedst, jeg har i forvejen http://azero.dk, men overvejer at skifte til http://cliche.dk (tjek lige priserne)...
Eller er der et helt tredje der bare er super.
Det skal understøtter mindst ASP og MySQL og gerne være stabilt som bare h******.
Avatar billede mnv_dk Praktikant
07. marts 2002 - 09:02 #1
Altså stabilitet så r det www.enavn.dk
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:04 #2
Det er til gengæld også noget dyrere. Jeg har faktisk været tilfreds med Azero, det var bare hvis der var en tilsvarende billigere løsning.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:13 #3
Er der nogen der ved om der er et eller andet "skummelt" ved Cliche.dk eller er de bare billigere...?
For jeg kan jo faktisk få det samme hos Cliche for en 10'er om måneden som det jeg kan for ca. en 50'er hos Azero, ikk'?
Avatar billede juggalo Nybegynder
07. marts 2002 - 09:14 #4
Jeg har flere sites hos Azero og er særdeles godt tilfreds. De har gode produkter til fornuftige priser og en god service.... men der er vel heller ikke for noget at de er DK's 3. største host ;)
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:15 #5
Jeg har nemlig ogs' flere sites hos Azero, men hvis det nu var at man kunne få det samme hos Cliche billigere så ville det vel være en go' ide... ;-)
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:20 #6
Er der nogen der har nogle erfaringer med Cliche.dk?
Avatar billede janny Nybegynder
07. marts 2002 - 09:27 #7
Hej jeg har 4 sites, + 3 af mine kunders sites kørende hos Azero. Kan kun sige at jeg er yderst tilfreds med det. Cliche? - kender dem ikke, men deres hjemmesidee får mig umidelbart til at tænke: 2 mandsfirma på et værelse i far's og mor's hus. Dette er måske helt forkert, men det er den tanke jeg får. Priserne er lave, måske urealistisk lave ( et andet faresignal? )Lidt for mange fejl-undskyldninger på forsiden efter min smag, tilmelding virker ikke i øjeblikket. Men ok - det er billigt!

Jan
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:29 #8
Hmm, det kunne godt være man skulle blive hos Azero, selvom de er lidt dyrere. Men man betaler vil får kvalitet!
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:30 #9
Hvordan kan du se at det er et 2 mandsfirma på et værelse i far's og mor's hus?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 09:41 #10
Hmm, jeg lader spørgsmålet være åbent et stykke tid og så ser vi hvad der sker...
Avatar billede janny Nybegynder
07. marts 2002 - 09:43 #11
Det kan jeg heller ikke, og det er måske også helt forkert. Men der er bare et eller andet som tænder min advarsels-lampe. Og ja konkurrencen på dette felt er benhård, så du får det du betaler for.

jan
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
07. marts 2002 - 09:46 #12
Kan godt anbefale cliche! Det er ikke skummelt, det virker bare!
Og deres priser er ufattelig billige, men alligevel får man stabilt webhotel, og udsøgt fart også
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
07. marts 2002 - 12:18 #13
-->bounce2002. Har du prøvet Cliche så du taler af erfaring eller...?
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
30. marts 2002 - 19:20 #14
den eneste der har svaret er janny, du får 10 point...