Avatar billede dribble Nybegynder
12. marts 2002 - 10:41 Der er 62 kommentarer og
1 løsning

hjælp jeg er syg :O)

Hej

jeg vil bare høre om jeg er den eneste der har den sygdom, at når der kommer noget nyt hardware, så bliver jeg bare nød til at have det, selvom jeg slet ikke har brug for det :O)

det er desværre også en dyr sygdom...hehe

men den er sjov
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 10:44 #1
Har du prøvet at opdatere din Virus kilder, Da jeg opdaterede min med Kone ver. 8 gik den lige som i sig selv *GG*

MC
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
12. marts 2002 - 10:45 #2
Kender godt sygdommen - og lider selv af den beslægtede sygdom "manjegharikkerådtildet"
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 10:48 #3
Da jeg havde Betaversionen af Kone 8 "Kæreste 2" var det ikke de problemmer

MC
Avatar billede cleemann Nybegynder
12. marts 2002 - 10:50 #4
i kombination med Kone kan man få en udvidelse der hedder Elskerinde.

Den kan helt sikker anbefales  ;-)
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 10:57 #5
mc.licifer: Jeg kan kun anbefale at du afinstallere kone-softwaren, da du samtidig bli'r inficeret med med spywaren, SvigerMor 1.1, samt at Kone-softwaren overskygger Økonomi 6.0 samt Øl 1.0 og Bowling XP...

Endda går der rygter om at Kone-softwaren kan lægge hele systemer ned... (!!)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 10:57 #6
Den går ikke hørte om en der havde instaleret Elskerinde og fik 3 mdr senerre meldingen

Kone har udført en ulovlighandling, dit ægteskab lukkes ned

Så jeg ville ikke anbefale denne løsning

MC
¨"Fuck hvor er vi sge"
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 10:58 #7
>>LOL<< :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 10:59 #8
Fuck hvor er vi sge"  = Fuck hvor er vi Syge
MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:00 #9
Grunden til at jeg gik med på vognen med Kone var det totalt gode "Diskettedrev der fulgte med "

ROFLMAO*
MC
Avatar billede annikadk Nybegynder
12. marts 2002 - 11:01 #10
Programmet "Mand Beta 0.8" har det problem at den slet ikke afhjælper, men derimod gør symptomerne værre :(
Ja, gad vide om de finder en kur.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:03 #11
Annikadk>>> nå de lære at programere Kone softwaren så skal du se så afhjælper det Mand beta 0,8

MC
Avatar billede lee Nybegynder
12. marts 2002 - 11:08 #12
*LOL* Hvor er i griner at høre på :))))

/Lee
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:08 #13
Jeg instalerede Kone Ver 8 og 9 mdr efter fik vi sammen en håndholdt, Han er nu snart ved at være opdateret til en Bærbar.

MC
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:10 #14
mc.lucifer: Der må være en grund til at konse-softwaren aldrig er blevet er dist. til andre platforme end win32 (!!)

:)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:11 #15
Men det er sku svært at få opdateringer til Kone V. 8
For med tiden begynder funktionerne at "Hænge" og det kan kun rettes med en dygtig programør og 80 liter Silikone"

MC
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:11 #16
Sorry min gramma - det er tideligt, og mine øjne er stadig lukkede..
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:13 #17
Der er vist kommet en modification til Kone v8 der går under projekt-navnet "Popstars"...
(Sorry - jeg er stadig under den myndige alder)...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:15 #18
Kone v8 fungere fint i 1 dag hvis du instalere patchen fra interflora

MC
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 11:15 #19
Til orientering og advarsel:

Efter at have brugt 'Kone 8.0' i en længere årrække, har det vist sig at dette programmel har den uforudsete evne, at det multiplicere sig selv, hvorfor jeg nu har to eksterne drev Dreng og Pige 1.0

Hvis andre brugere overvejer at kontrahere med 'Kone 8.0' vil jeg anbefale, at man aktivere sin firewall så længe som muligt for at undgå disse spin off's ...
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:16 #20
Åh nej :(
SvigerMor 1.1 SP2 ødelagde min firewall :(
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:17 #21
Skulle IKKE misforståes..!
Avatar billede lee Nybegynder
12. marts 2002 - 11:18 #22
*GGGGGGGG* så tårene de triller
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:21 #23
Jeg prøvede engang at installere "Kæreste II" to gange hvilket resulterede i hardware-konflikt og en masse nedbrud...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:22 #24
LOOOOOOOOOOOOOL
Avatar billede Kengun Praktikant
12. marts 2002 - 11:22 #25
I fjor oppgraderte jeg Venninne 3.1 til VenninnePluss 1.0 (salgs navn: Forlovede 1.0). Og nå nylig oppgraderte jeg Forlovede 1.0 til Kone 1.0 og det er en skikkelig minne sluker, og har tatt all ledig plass, og Kone 1.0 må startes føre jeg kan gjøre noe som helst. Enda jeg ikke spurte etter det, Kone1.0 kom med Plug-Ins sånn som Svigermor og Svigerfar. Noen valgmuligheter jeg kunne tenke meg å se i den kommende Venninne 4.0:

1) En "Ikke minn meg på det igjen" knapp.

2) Minnimer knapp.

3) Mulighet til å bruke Legg til/Fjern programmet, så jeg kunne avinstallere det fullstendig - om jeg ville( så jeg ikke mister cache og andre objekter ).

4) En fjernkontroll som jeg kunne ha bruk på forslagene over hadde vert fint.

Jeg har prøvd å kjøre Venninne 2.0 med Venninne 1.0 installert, men de prøver å bruke den samme I/O porten så det ble konflikt. Så prøvde jeg å avinstallere Venninne 1.0,men det hadde ikke et avinstallerings program. Prøvde å avinnstallere det for hånd, men det putter bare filer inn i min system mappe igjen.

Et annet problem med alle versjoner av Venninne som jeg har brukt er at det er totalt objekt orientert å støtter bare hardware som har gull dekkede kontakter.

BUG ADVARSEL!
Kone 1.0 har en udokumentert bug. Hvis du prøver å installere Elskerinne 1.0, før du avinstallerer Kone 1.0, vil Kone 1.0 slette Microsoft Money filer før det avinstallerer seg selv. Så får du ikke installert Elskerinne 1.0, påstår det er for lite ressurser.

Kenneth :-)
http://www.kengun.com/
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:26 #26
LOL...
Et tillæg til minimer-knappen, må vel være "send-to-tray" eller en terminate-knap...
Avatar billede exodusdk Nybegynder
12. marts 2002 - 11:27 #27
Eller bare en "Mute" knap...
Avatar billede lee Nybegynder
12. marts 2002 - 11:27 #28
*ROFLMAO* det her spm. blir bedre og bedre *GGGGGGGGGGGGGGGGG*
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:29 #29
Et eller andet sted tror jeg det er MicroSoft der står bag kone-waren...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:29 #30
Hvad med at få Kone som "Open Source" ???

Det ville da løse alle problemmer
MC
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:30 #31
Til Teknisk brevkasse "Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede, at det nye program straks begyndte at lægge op til børn og det tog en masse tid og brugte en masse ressourcer. Og dette fænomen stod der ikke noget om i produktomtalen af softwaren. Oven i købet så installerer Kone 1.0 sig selv i alle andre programmer og dukker op, når jeg starter computeren op og det overvåger alle mine aktiviteter. Programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfester 2.5 og Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når jeg vælger dem. Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden, mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlingsprogrammer. Jeg overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang afinstallere Kone 1.0. Kan i hjælpe mig?" På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Benne
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:31 #32
Tror jeg vil instalere en Patch fra interflora idag, Så kan det jo være at den ikke begynder at skabe sig

Man skal bare passe på ved denne patch for man kan nemt komme til at inplamantere en ny håndholdt i systemmet

MC
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:31 #33
Kære Benne
Det er et meget almindeligt problem, som mange mænd klager over, men det skyldes hovedsagelig en misforståelse. Der er mange mænd, der
opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0, idet de tror, at Kone 1.0 hovedsagelig er et nytte- og underholdningsprogram. Men Kone 1.0 er et
styresystem og er designet af skaberen til at styre alt. Det er umuligt at fjerne Kone 1.0, når det først er installeret og vende tilbage til Kæreste 7.0. Der er nogle, der har prøvet at installere Kæreste 8.0 eller Kone 2.0, men de endte med at få flere problemer end de havde med Kone 1.0.
Vi anbefaler, at du beholder Kone 1.0 og får det bedste ud af situationen. Du kan evt. læse hele kapitel 6 i din manual "Almindelige Partnerskabs
Fejl".
Du må påtage dig hele ansvaret for fejl og problemer der opstår, lige meget hvad de skyldes. Det bedste du kan gøre er at skrive :\UNDSKYLD. I
alle tilfælde må du undgå at bruge Escape-tasten, for du vil alligevel være nødt til at bruge kommandoen UNDSKYLD før styresystemet vender
tilbage til normal. Systemet vil køre perfekt, så længe du tager hele ansvaret for alle Almindelige Partnerskabs Fejl.

Kone 1.0 er et storartet program, men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe mere software for at forbedre ydeevnen af Kone 1.0. Vi anbefaler Blomster 2.1 og Chokolade 5.0. Men du må under ingen omstændigheder installere Sekretær i Mini Skørt 3.3. Dette program understøttes ikke af Kone 1.0 og vil sandsynligvis forårsage ubodelig skade på styresystemet Kone 1.0.

Med venlig hilsen
Redacteuren
Avatar billede cdc Novice
12. marts 2002 - 11:33 #34
problemet med "open Source" er jo at man så ikke ved hvem der haft fadt i koden
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:34 #35
Kunne godt være min forlovede:

Sidste år opgraderede jeg fra Kæreste 5.0 til Ægtemand 1.0 og bemærkede, at det nye program begyndte at udføre uforudsete ændringer til økonimimodulerne og dermed begrænse adgangen til blomster- og smykke-applikationerne, der ellers havde fungeret upåklageligt under Kæreste 5.0.

Som om det ikke var nok, så afinstallerede Ægtemand 1.0 mange andre værdifulde programmer, som f.eks. Romantik 9.9, men installerede uønskede programmer som Fodbold 5.0 og BilMagasin 3.0. Konversation 8.0 kører heller ikke mere, og Rengøring 2.6 får simpelthen systemet til at gå ned.

Jeg har prøvet at afvikle Rappenskralde 5.3 for at løse disse problemer, men til ingen nytte.

Hilsen

Desperat Kone

------------------------------------

Kære Desperat Kone

Du må huske på, at Kæreste 5.0 er et underholdningsprogram, mens Ægtemand 1.0 er et operativsystem.

Forsøg at indtaste kommandoen: C:JEG TROEDE DU ELSKEDE MIG og installér Tårer 6.2. Ægtemand 1.0 burde da automatisk køre applikationerne: Skyldfølelse 3.0 og Blomster 7.0. Men husk: Overdreven brug kan medføre at Ægtemand 1.0 kører MutOgSur 2.5, Happyhour 7.0 eller Øl 6.1.

Øl 6.1 er et meget dårligt program der næsten altid genererer! Snorker højlydt! wave filer. Installér IKKE Svigermor 1.0 eller et andet Kæreste-program. Dette er ikke understøttede applikationer, og de vil få Ægtemand 1.0 til at gå ned.

Som konklusion: Ægtemand 1.0 er et godt program, men har begrænset hukommelse og svært ved at lære nye applikationer hurtigt. Overvej at købe ekstra software for at forbedre ydeevnen

Med venlig hilsen

IT afdelingen
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 11:35 #36
Man kunne prøve at se omo man kunne komme bag om systemmet på kone v. 8

Jeg mener se om der er en bagdør der står åben et eller andet sted, Nær diskette drevet
MC
Avatar billede pornholmer Nybegynder
12. marts 2002 - 11:37 #37
hehe
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:39 #38
Jeg tror bare jeg holder mig til Kæreste II, som sidste år blev opgraderet med patchene "Model" og "Sanger" - så jeg er godt tilfreds...
Problemer er nu, at det afinstallerede kæreste-program begynder at klage over at ville have bonus-pakken "Fødsel" installeret....
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 11:42 #39
hctaib >>

Det kan du undgå, hvis du påføre beskyttelsesmidler, inden du indføer mediet i div. drev.
Avatar billede foodear Praktikant
12. marts 2002 - 11:43 #40
Hold kæ.. hvor er i gode, brækker mig af grin................
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:44 #41
tony_breindal: Jeg har afslået Kæreste I og truet med at melde brugeren for piratkopi af "Skønhed 2.3.9"
Avatar billede cdc Novice
12. marts 2002 - 11:47 #42
Jeg har kørt ghost på midt diskdrev, så nu har jeg to ens, det sparer tid
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:49 #43
/cdc: det er altid godt at have lidt backup på de kolde aftener ;)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 11:49 #44
hctaib >>

Uha, pas på med det. Jeg har oplevet, at den kan have en tvilling applikation der gør, at de mest utænkelige fejlmeldinger straks fremkommer på skærmen og man som bruger efterlades absolut fortabt.
Avatar billede dribble Nybegynder
12. marts 2002 - 11:51 #45
ROFLMAO

lav et svar og i får lidt point for jeres geniale svar :O)
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 11:51 #46
tony_breindal: Bare rolig.. Kæreste I er sat som en Lav-priotets-process...
Avatar billede dribble Nybegynder
12. marts 2002 - 11:59 #47
der er 50 point for en total griner debat :O) lige hvad jeg manglede
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 12:04 #48
hctaib >>
Det ville jeg nu ikke for tryg ved i disse SMS og 'Bluetooth' tider ...

dribble >>
Ja det er ganske befriende, at få lov til at dele sine erfaringer med lidelsesfælder i et fagligt særdeles kvalificeret miljø ... :)
Avatar billede lee Nybegynder
12. marts 2002 - 12:05 #49
Det her er simpelthen det bedste spm. NOGENSINDE....  gemmer linket til en kedelig regnvejrsdag... i er for herlige *GGG*

/Lee
Avatar billede hctaib Nybegynder
12. marts 2002 - 12:06 #50
hehe - takker for points... Jeg vil ud og kigge efter en guideen "Tips & triks med Kæreste II - modul 6; Tilfredsstillelse"..

Ses :)
Avatar billede cleemann Nybegynder
12. marts 2002 - 12:12 #51
hctaib >> sig lige til hvis du finder et godt link
Avatar billede dribble Nybegynder
12. marts 2002 - 12:25 #52
MAX FAIL forøvrigt...jeg har stilt min e-mail om til SMS......51 post beskeder = 51 SMS´er BIP BIP...BIP BIP, BIP BIP....BIP BIP,BIP BIP...BIP BIP, BIP BIP....BIP BIP,BIP BIP...BIP BIP, BIP BIP....BIP BIP,BIP BIP...BIP BIP, BIP BIP....BIP BIP,BIP BIP...BIP BIP, BIP BIP....BIP BIP

damn damn damn :O)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
12. marts 2002 - 12:36 #53
Der er en ting vi mangler at Diskuterer

Efter at min kone v8 fik vores håndholdte er der ting der hænger, Men når jeg kigger på filerne til Kone v8 står der stadig

Atributter = Nomal
Hmmm mærkeligt

MC
Avatar billede cleemann Nybegynder
12. marts 2002 - 12:59 #54
Mc.luficer >> har du forsøgt at defragmentere ???

Min kone v8 har slet ikke Atributter = Nomal
Avatar billede cityking Nybegynder
12. marts 2002 - 13:08 #55
lol... hmmm hvad snakker i om ?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
12. marts 2002 - 13:16 #56
mc.lucifer >>

Det er nok fordi atributten er multivalued og derfor under mapningen er skilt ud i sin egen entitet. Prøv at give den en ny sammensat primærnøgle.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. marts 2002 - 21:25 #57
**LOOOOOOL* herfra også!!
en for fed tråd!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. marts 2002 - 00:44 #58
Attributter kan opgraderes til ukendelighed, en simpel kørsel af en SiliPlast 2.1 Operation, dog er den resourcekrævende, særligt i C:/budget tæres der hårdt..
Avatar billede krofar Nybegynder
11. april 2002 - 12:01 #59
Ved godt at det er et gammelt spørgsmål, men.......
Hvis man køber bambusmodellen, følger svigerfar 1.0 og svigermor 1.0 ikke med som standard, hvilket kan være en fordel, da de begge jo indeholder spyware.
(Ikke at jeg selv har en sådan model)
Avatar billede cdc Novice
11. april 2002 - 12:09 #60
Problemet med bambusmodellen, er at den ikke har dansk stavekontroll, og den engelske fungerer meget dårlig. Samt rimelig dyr at importere hjem, grundet de store afgifter til et 3 land.

Men man behøver ikke en bambusmodell for at få spyware, det kan sagtens klares med en dansk hjemmebygget maskine også, ( Whagent 32DK/trojan ) florerer flere steder specielt i Danmark
Avatar billede t_u_x Nybegynder
11. april 2002 - 12:24 #61
\o/

Jeg er helt flad af grin !

Jeg har kæreste 4.2.1, her for en måned siden prøvede jeg at køre en stealth elskerinde 1.8.9.. Men den gik ikke, kæreste 4.2.1's virus scanner fandt efter lidt over en uge min stealth fil, også kan i nok tro at den ikke ville starte de næste par dage. Men jeg begyndte at bruge feje midler som Jeg elsker dig FINAL_VERSION, og faktisk også en interflora patch.

Nu kører min kæreste 4.2.1 nogenlunde igen, men der er stadig små crash.downs engang imellem, og min situation er noglelunde presset.
konklusionen går på at i nogle versioner af elskerinde 1.8.9 findes der en virus som snakker med andre programer, og på den måde for ført videnen om dens excistense videre til kæreste 4.2.1.

Pas på dine virus.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
11. april 2002 - 15:04 #62
fidusen ved Elskerinde 4.2.1 er at sørge for at få den version der har indlagt Ægtemand 1.2 som filter, det sørger helt automatisk for at kommunikation med andre programmer begrænses kraftigt til kun at foregå til de programmer der kører med sikker kryptering som backbone
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juli 2002 - 03:21 #63
iøvrigt er Elskerinde 4.2.1 i stand-alone version heller ikke helt driftsikker, oftest kan den have interferens med andre enheder, hvilket kan være uhensigtsmæssigt, hvis man ikke kører med en sikker forbindelse, da der kan risikeres overførsel af særdeles skadelig virus