Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 06:15 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvor mange brugere blev lukket

Jeg lagde mærge til at co-admins blev aktive i går, og fik ryddet op i de brugere der konsekvent brød ekspertens regler.

Det syntes jeg personligt er en god ting.

Mit spørgsmål er hvor mange brugere blev så slettet? Og læser i spørgsmålene igennem først for at sikre at det ikke er nogen der er blevet anmeldt uden grund?

Held og lykke med jeres nye tillidserhverv.

MVH J;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. marts 2002 - 06:52 #1
Avatar billede goulduck Nybegynder
13. marts 2002 - 06:53 #2
Nåå nej, det er dem som IKKE blev gjort noget ved..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. marts 2002 - 07:26 #3
Ja, jeg kunne ikke finde de to som jeg har anmeldt men, som jeg ved er lukket......
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. marts 2002 - 06:09 #4
Det kan man åbenbart ikke få svar på.....
Avatar billede razor Nybegynder
16. marts 2002 - 07:46 #5
james, selvfølgelig sørger vi for at sætte os ordentligt ind i tingene før vi træffer en afgørelse. For det meste giver jeg selv den anmeldte person mulighed for at komme med svar på tiltale - hvis ikke man ønsker det kan jeg kun tolke det på en måde.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. marts 2002 - 08:11 #6
Først vil jeg da lige sige tak for lykønskningen.

Derefter kan jeg kun tilslutte mig razors udsagn om at, vi naturligvis sætter os ind i de anmeldte spørgsmål, før der bliver taget nogen form for aktion.

I de fleste tilfælde bliver der fundet en løsning i fred og ro, det gælder jo ikke om at deaktivere så mange som muligt, men der er jo desværre nogen som ikke kan følge de, ellers så simple regler på eksperten.dk, og ellers i al almindelighed, de uskrevne regler for saglige debatter, og er der gentagelsestilfælde af misbrug af eksperten.dk bliver der trukket en grænse.

Jeg kan da også afsløre at der vil blive afholdt et møde, mellem CoAdmins og Admin i meget nær fremtid, så der kan blive indgået en forståelse om hvorledes vi skal gribe tingene mere eller mindre ensartet an.

Der vil ikke blive offentliggjort hvilke brugere der bliver deaktiverede, da det ikke vil tjene noget formål, andet end at hænge folk ud, og det kan bestemt ikke være i ekspertens ånd.

Min indgangsvinkel, da jeg besluttede at stille op som emne til CoAdmin, var og er stadig, at meningen med CoAdmins ikke er at skulle revolutionere eksperten.dk, men for det første afhjælpe Admin i de mange sager der til stadighed kommer, og for det andet, hjælpe de brugere til rette, der ikke helt kan finde ud af ekspertens regler, for min egen del er jeg ikke den store programmeringshaj eller IT-ekspert, men jeg mener selv at jeg kan se objektivt på tingene, og ikke bare tager parti uden at implicerede parter får chancen for at blive hørt.

Der har desværre allerede været en del "murren" i krogene, at de nye CoAdmins bare deaktiverer løs, for nu har vi jo fået magt, men tro mig, der er ikke nogen der bare bliver deaktiveret uden der har været grundige overvejelser med i billedet, det er jo ikke sjovt at skulle afskære nogen fra at deltage i det gode forum, som eksperten nu en gang er, men til tider er det nødvendigt, og for det meste bliver det vendt med andre CoAdmins inden deaktivering.

ztyxx/CoAdmin
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. marts 2002 - 06:53 #7
Tak for svarene!