Avatar billede danic Nybegynder
15. marts 2002 - 08:27 Der er 15 kommentarer og
7 løsninger

Site vurdering - dvdbasen.dk

Jeg er nu ved at være færdig med dvdbasen => http://www.dvdbasen.dk hvad syntes i???

I kan logge ind med:
username: gæst
password: gæst

enjoy
- Dan Larsen
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. marts 2002 - 08:29 #1
Kan sagtens logge in, Jeg bliver deprimeret af de farver, De er for mørke, Efter min smag"snupper 4 lykkepiller"
Nem og overskuelig menu
Menuerne virker fint

10 - 13, JEG kunne godt ønske mig lidt mere lyse farver

MC
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. marts 2002 - 08:32 #2
enig med mc.
dog er det kun den sorte baggrund, der generer mig, resten er fino!
Avatar billede thesqunk Nybegynder
15. marts 2002 - 08:47 #3
Der INTET i vejen med farverne. de er 100% ok... selvom farverne giver lidt et WAREZ indtryk. nej der er intet i vejen helt i top overskuelig !

Held og lykke med det !
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. marts 2002 - 08:48 #4
Thesqunk, smag og behag
MC
Avatar billede danic Nybegynder
15. marts 2002 - 08:55 #5
Jeg syntes ellers at sort giver en god effekt, på anmeldelser og vis film.
Avatar billede oasen Nybegynder
15. marts 2002 - 09:14 #6
Den skal du sgu ikke lave om, den er nydelig!
Men hvorfor laver du ikke lidt hoover-effekt på links´ne med små skrift i mainframes´ne?
Avatar billede oasen Nybegynder
15. marts 2002 - 09:37 #7
Og så synes jeg du skulle ændre navnet til dvdoasen :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2002 - 09:54 #8
Det er et ok design du har lavet, det virker struktureret og man kan let danne sig et overblik. Men jeg synes at det er en skam, at designet er så mørkt. Hvis det er en side du regner med at folk skal bruge, så tror jeg du skal lave den noget lysere, jeg har erfaring med at folk helst vil have lyse og venlige sider. Og farverne passer heller ikke så godt sammen.
Gå f.eks. ind på denne side http://www.colorschemer.com/online/ og find nogle venlig og lyse farver som passer sammen og brug dem istedet.
Avatar billede oasen Nybegynder
15. marts 2002 - 10:57 #9
jakobclausen--->Er farverne til højre de farver, der må siges at passe til den valgte farve til venstre?
Avatar billede lee Nybegynder
15. marts 2002 - 11:38 #10
Vil støtte de tidligere indslag om at farverne er deprimerende .. ja alt alt for mørke. :/
Den grønne er dog varm, men river alligevel mine øjne nedad.
Kan godt li din top baggrund, men hvorfor ??? hvad har den med dvd at gøre ?
Det er for mørkt... sorry to say men det er alt alt for mørkt :/

Lee
Avatar billede danic Nybegynder
15. marts 2002 - 11:43 #11
Nogle forslag til farve ændringer??? - godt at jeg har valgt at sætte alle sider op til styles :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. marts 2002 - 11:44 #12
Varme lyse farver. kan ikke sige nogle konkrete, Men benyt Jacobclausens link

MC
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2002 - 18:24 #13
oasen> jeps det er helt rigtig, og det smarte er at du jo kan kode hvilken som helst farve ind, og så se hvilke farver der passer til den.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. marts 2002 - 18:25 #14
Du spørger om vi kan komme med nogle farveforslag. Hvis du bare sørger for at farverne er lyse og venlig, og noget meget vigtigt, at de er rare at se på. Så er det næsten lige meget hvilken farver du vælger, efter min mening.
Avatar billede oasen Nybegynder
15. marts 2002 - 18:33 #15
jakobclausen--->Den side kendte jeg ikke! Tak for tippet :)
Avatar billede lee Nybegynder
15. marts 2002 - 21:23 #16
#467C6A
#79A6AF

2 farver jeg syntes godt om sammen...
Avatar billede lee Nybegynder
15. marts 2002 - 21:24 #17
og hvid bg
Avatar billede oasen Nybegynder
15. marts 2002 - 22:14 #18
lee--->Er det ikke bedst at bruge websikre farver?
Avatar billede lee Nybegynder
16. marts 2002 - 04:44 #19
oasen>> jo det har du helt ret i.. de er bare for grimme
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. marts 2002 - 05:32 #20
hvis den grønne farve kunne blive lidt "blødere" og den sorte kunne laves en grålig, også "blødere" nuance, ville det være bedre for øjnene, prøv selv at kigge intenst på skærmen, det varer ikke længe før øjnene er anstrengt, og det er jo lidt et irritationsmoment, da det meste på siden jo er læsestof.

Kan du få det rettet ind, så det ikke river så hårdt, har du en rigtig god side, der ikke er hanky-panky-super-karlsmart, men nydelig, overskuelig og frem for alt informativ.

Keep it up!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. marts 2002 - 12:50 #21
oasen > Det var så lidt, jeg bruger selv siden utrolig meget
Avatar billede startfirma Nybegynder
16. marts 2002 - 18:51 #22
Jeg synes det er gennemført flot arbejde !!!

Har ingen negativ og dermed konstruktiv kritik :)

Mvh www.startfirma.dk