Avatar billede goody-goody Nybegynder
19. marts 2002 - 14:33 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

idéer

hej, jeg skal sammen med nogle klassekammarater, lave en introduktions diasshow (regner jeg med, måske i flash) til alle de kommende 1.g'ere der besøger marie kruses skole gymnasium.

Det største problem er HVAD skal temaet være om. sidste år var der en gennemgående figur, aladdin, der gjorde sig nogle overvejelser om gymnasietiden, mens der blev vist alle de faciliteter der er på mks gymnasium.

På forhånd tak
Jakob

http://www.goody-goody.dk/skole
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 14:48 #1
Temaet kan være IT/computer måske udvikling af computer. Eller komunition/ mobil telefon?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. marts 2002 - 14:50 #2
Heeeey Temaet skal være Fragler, Som nettop er betegnelse for 1´e G´erer

MC
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2002 - 14:50 #3
andreas.mache - Jeg synes meget hurtigt du skal forklare mig dine handlinger i det her spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/186837

Goody - Sorry for spamming.
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 14:51 #4
min hanlinger ?
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 14:52 #5
du spurgte om et tema og jeg kom med nogle forslag
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 14:54 #6
hallo er du der
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2002 - 15:04 #7
Andreas - Jeg spørger hvad du havde gang i i det spørgsmål. Du får lige 15 minutter til at finde ud af det selv.
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 15:48 #8
jeg forslår squ da bare at temaet kan være IT/Computer
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 15:49 #9
er det da farligt ??
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 15:49 #10
eller skulle jeg slet ikek have svaret på dit spørgsmål det må du squ undskylde så
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. marts 2002 - 16:31 #11
andreas, i http://www.eksperten.dk/spm/187122 gør du nøjagtig det samme. Kopierer andres svar.

(undskyld også herfra, goody-goody)
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 16:34 #12
det var squ da en af mine venner og jeg har selv arbejdet med sådan noget så jeg kopier squ ikke det tager i fejl
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 16:38 #13
hmm
Avatar billede andreas.mache Nybegynder
19. marts 2002 - 16:46 #14
kom så med de point
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2002 - 17:07 #15
andreas.Mache er deaktiveret for spam og kopiering af andres svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2002 - 19:56 #16
nikolajdu> du er sgu en hård coadmin! Giv da manden en chance...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. marts 2002 - 20:55 #17
john_stigers, læs lige de spørgsmål han deltager i. Den er vist retfærdig nok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. marts 2002 - 22:27 #18
nanoq> de er hermed læst - og nu skal der stå "nikolajdu> du er sgu en hård coadmin! Men god" *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. marts 2002 - 01:37 #19
Mange finder en deaktivering hård og det kan være til at tage at føle på. I tilfældet her har andreas gentagne gange svaret andres svar og i spørgsmålet her hvor han fik en chance for at forklare sig må man sige at det lykkedes aldrig :((

Som alle ved er sansynlighedenfor at vi ser en andreas2 ganske stor og han skal være hjerteligt velkommen - Der er bare ingen der gider se på spam og forsøg på decideret pointtyveri.

Stigers - Jeg har allerede lavet fejl som co-admin, men tag mig som det menneske jeg er :)) - Jeg har i de spørgsmål hvor kritik har været forsøgt at svare så godt som muligt og i andre fortrudt formuleringer eller handlinger. Anyway, så tror jeg vi grundlæggende er dybt enige når det kommer til enfortolkning af ekspertens regler.

Når det så er sagt så ved jeg udemærket at jeg tolererer langt mindre støj og fusk end andre, men som skrevet i andre spørgsmål så må vi have lidt tid til at finde "samme linie" i vores udtryk.

sov godt :))

/Nikolaj
Avatar billede goody-goody Nybegynder
24. marts 2002 - 11:13 #20
andreas >> hvis jeg havde haft mulighed for at give dig lidt points ville jeg det, men denne funktion er åbenbart blevet fjernet fra exp.
Avatar billede goody-goody Nybegynder
24. marts 2002 - 11:13 #21
ok det er det også - min fejl
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2002 - 20:58 #22
nikolajdu> tak for den fine forklaring - og ja- vi tolker vist ekspertens regler ret ens :)