Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:22 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Hvad er prisen?

Hejsa!

Jeg står i den uheldige situation ikke at være fyldt 18 ;(  Så derfor kan jeg ikke oprette dette spm på sharksforum.. Kan ik låne penge/kreditkort af mine forældre...

Så jeg opretter herinde istedet..

Hvad ville i tage for et design...der er jo nok ingen der vil lave det for point...

Jeg betaler IKKE over 1000..

Det skal selvfølgelig være flot grafisk og jeg har de nødvendige billeder...

Hvad vil det koste?

Avatar billede master_nemo Nybegynder
24. marts 2002 - 19:24 #1
altså, er det bare design eller hele siden, med evt. programmering osv.
Avatar billede hono Nybegynder
24. marts 2002 - 19:25 #2
Der er nok brug for en del flere informationer. Hvor mange undersider skal der være, hvad havde du mere specifikt tænkt, hvilke funktioner skal der være mm.

Hono
Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:28 #3
Det skal kun være design..Ik mere

Et flot design
Avatar billede atf_nova Nybegynder
24. marts 2002 - 19:29 #4
jeg vil gerne lave dig et design...  for 900 kr .. det er så inkluderet grafik og programering  .. dog ikk over 5 sider  =)

NOVA
Avatar billede hono Nybegynder
24. marts 2002 - 19:30 #5
yionitez >> Hvad skal siden omhandle?

Hono
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:30 #6
jamen god dag og velkommen tilbage alfi ;)
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:31 #7
Nu ved vi vist godt at sp. om penge INTET har at gøre her ikke....

han kan ikke låne penge af sine forældre hvordan skulle han så kunne betale Jer?

Luk venligst sp.

Hojben/CA
Avatar billede hijklm Juniormester
24. marts 2002 - 19:32 #8
Om jeg begriber hvorfor det skal være så dyrt at få lavet et design. Hvis jeg bare havde en smule forstand på sådan noget, så ville jeg gøre det for 200 kr. maks!!

Men IT´erne skal åbenbart tjene mange penge....
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:35 #9
Og hvorfor mon han har 2 brugere regget til hans maskine??

husky
yionitez

yionitez > svar lige på dette..

hijklm > hvis du var inde i det, ville du aldrig komme med sådan en kommentar ;)
Avatar billede hono Nybegynder
24. marts 2002 - 19:35 #10
yionitez  >> Har du ICQ?

Hono
Avatar billede master_nemo Nybegynder
24. marts 2002 - 19:38 #11
yiontez, jeg vil godt prøve at lave noget for dig billigt, evt gratis.
Det siger dog sig selv at jeg vil bruge længere tid på det vist jeg bliver betalt, men kontakt mig via icq, så kan jeg vise dig nogle ref's osv. hvis du er intresseret :D
Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:41 #12
rolig nu der hojben..jeg får løn om 1 uge....

Kan bare ik låne indtil da
Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:42 #13
jeg har icq...
Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:42 #14
Hojben...Jeg har ik en bruger der hedder Husky...hvad jeg kan se er han en god bruger der har hjulpet mange...det er jeg ik
Avatar billede atf_nova Nybegynder
24. marts 2002 - 19:43 #15
hejsa hojben =)
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:43 #16
Som sagt skal Eksperten ikke bruges til økonomisk vinding.. luk spørgsmålet og find et andet sted!

Hojben/CA
Avatar billede master_nemo Nybegynder
24. marts 2002 - 19:43 #17
du kan se min icq på mit minisite, hvis du er intresseret...
Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:43 #18
Hvad er jeres icq Master Nemo og atf nova?
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:44 #19
yionitez > så er det lidt underligt at han figurer på din computer.. forklar venligst det.
Avatar billede hono Nybegynder
24. marts 2002 - 19:44 #20
yionitez >> Hvad dit ICQ nr. så?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
24. marts 2002 - 19:45 #21
NOVA's ICQ# 82493280
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:46 #22
HALLO !!! Er det meget svært at forstå at spørgsmålet er ulovligt her på E????
Avatar billede yionitez Nybegynder
24. marts 2002 - 19:47 #23
nej..sorry for det hojben
Avatar billede djdark Nybegynder
24. marts 2002 - 19:48 #24
Du er sq da oxo så hellig.....hva f... skal manden gøre....LAMEAZZ
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:50 #25
oprette spørgsmålet et sted hvor det primære mål er økonomisk vinding..

dont get personal...
Avatar billede djdark Nybegynder
24. marts 2002 - 19:52 #26
Heheh ja ja ja... Meen når der ikke er nogen der vil lave det for points ...

Uuuuhh nu jeg bange ;D
Avatar billede hono Nybegynder
24. marts 2002 - 19:52 #27
hojben >> I co-admins skal efterhånden lægge øre til lidt af hvert hva´ ;-). Håber da I kan holde til det i længden :D

Hono
Avatar billede hojben Novice
24. marts 2002 - 19:54 #28
Hono > ja desværre.. gør vi intet - får vi på puklen/gør vi noget - får vi på puklen... alt sammen for at holde E. så sobert som muligt..

Eksperten er til for point.... thats it..
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2002 - 20:01 #29
hojben>>

angående din kommentar:
Som sagt skal Eksperten ikke bruges til økonomisk vinding.. luk spørgsmålet og find et andet sted!

hvor findes det i regel sættet ?

der er mange der tidligere har gjort det uden sure miner, og mange der gør det stadig uden sure min miner...

så kan ikke se det forkerte i det.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
24. marts 2002 - 20:23 #30
1.    yionitez
2.    flash-freak
3.    z1z
4.    record
5.    ekspert-boy
6.    nisse_ungen
7.    perlen
8.    casperb
9.    dk_boy
10.    html_freak

Det er en og samme bruger. Pas nu på med at udlove for mange penge yiontez/dk_boy_perlen/z1z/nisseungen osv osv!
Avatar billede skwat Praktikant
25. marts 2002 - 23:32 #31
<kritik af coadmin>
<snip>
han kan ikke låne penge af sine forældre hvordan skulle han så kunne betale Jer?
</snip>
Burde du ikke holde dig udenforstående for dette, det er ikke dit job at rejse tvivl om folks beskaffenhed, kunne det tænkes at brugerens(Dem der klikker på banner) forældre ikke har tiltro til betaling over internettet.
Jeg har sendt en mail til Admin hvor jeg forklare problemmet
</kritik af coadmin>
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
26. marts 2002 - 10:08 #32
Er lidt enig. Det er ikke det en co-admin skal gøre.
ko-admins skal ikke virke som en slags big-brother der tror de styre hele situationen
Avatar billede yionitez Nybegynder
26. marts 2002 - 18:15 #33
hb
Avatar billede skwat Praktikant
26. marts 2002 - 19:25 #34
oven i hatten må jeg informere at der kun er en regl der bliver brudt her
<snip fra reglerne>
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.
</snip fra reglerne>
Avatar billede djdark Nybegynder
26. marts 2002 - 19:27 #35
:D
Avatar billede djdark Nybegynder
26. marts 2002 - 19:29 #36
Sys du er lidt tavs hojben
Avatar billede hojben Novice
26. marts 2002 - 19:32 #37
DjDark > Hvis du kiggede i min minisite ville du ha set at jeg holder mig fra at svare/kommentere spørgsmål (lige med undtagelse for denne komentar)til Admin har været de anmeldelser mod mig som CoAdmin igennem og truffet en afgørelse.
Avatar billede djdark Nybegynder
26. marts 2002 - 19:40 #38
Jamen så sys jeg du skulle havde holdt fast i det inden du kommenterede dette spm...
Avatar billede lee Nybegynder
26. marts 2002 - 22:47 #39
Nu var der jo nok en grund til at Hojben kommenterede som han gjorde i dette tilfælde.
Som i kan se forsøgte han jo bare at advare jer imod en bruger med MANGE brugernavne.
Jeg syntes ikke at hojben har gjort noget somhelst galt. og i har nok  været lige lovlig meget ude med riven her.

/Lee
Avatar billede djdark Nybegynder
26. marts 2002 - 23:14 #40
Hmmm kan ikke se det står ud for hans nick....Det er jo oxo folks eget prob hvis han tager røven på dem og ikke eksperten....  Og det sys jeg som egenligt ikke at vi har jeg er bare træt af at han blander sig når der ikke sker noget ulovlig han er jo en bruger som os andre
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2002 - 01:54 #41
Hej lee og andre.....

jeg er enig med dig i at det er god han advarer mod at man næppe vil modtage sine penge...

men denne kommetar forstår jeg ikke..

<kommentar>
HALLO !!! Er det meget svært at forstå at spørgsmålet er ulovligt her på E????
</kommentar>

hvor finder hr. høj i hatten dette ulovligt i følge reglerne....

jeg finder det ubegribeligt at man skal misbruge sin magt ved at blive Koadmin her, istedet for at guide folk på plads, hvad der nok mere er brug for i dette tilfælde. jeg finder i hvert fald ikke det spørgsmål ulovligt, men derimod irrellevant, hvis spørger ikke kan betale.

mvh.
questis.dk
Avatar billede lee Nybegynder
27. marts 2002 - 08:11 #42
questis>>
okay... nu er der bare det at folk i dette tilfælde totalt overhøre hojbens opråb... og vælger at ignorere ham fuldstændigt, og giver sit icq nummer til manden selvom der lige er blevet sagt at det ikke er okay.

Det er da respektløst... er det ikke ?

Jeg kan sagtens se at hojbens ordvalg ikke lige høre til herinde, og dette kan jeg ikke retfærdiggøre, men jeg er ret sikker på at han fra nu af vil tænke mere over formulerringen i co regi.

Ang. reglerne... da jeg ikke kan finde dem nogen steder, så må jeg give op overfor den argumentation, men blot skynde på admin, så den snarrest muligt bliver sat op på siden igen. Det er jo umuligt for co admins at argumentere så længe de ikke har noget at henvise til.

Questis... du har ret med ordvalget, og dette er noget de lige skal lære ;o)

/Lee
Avatar billede skwat Praktikant
27. marts 2002 - 10:05 #43
Reglerne kan kun ses når man ikke er logget ind, måske er det derfor mange glemmer dem(Hojben har også været her i lang tid)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
28. marts 2002 - 19:50 #44
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 01:24 #45
Jeg ville give højben ret i at dette spørgsmål ikke hører til herinde på eksperten.
Men skal oprettes inde på www.sharksforum.com

Resten/CA
Avatar billede skwat Praktikant
30. marts 2002 - 18:02 #46
Resten:> Det er jo slet ikke det der er problematikken her. Problemmet er at manden gribe dette her forkert an, og der står ingen steder i de ovennævnte regler om at sådanne spøgsmål er 'ulovlige'!
Problemmet er at hojben har i sin role som coadmin lavet 4 brøgler indtil nu, lidt mange i forhold til hvor lang tid dette begreb har fantes.

Oven i hatten kan man på siden omkring anmeldelser læse at de andres reaktion er 'Hjben der er noget om snakken, det taler vi om når vi mødes den første.
Avatar billede resten Nybegynder
30. marts 2002 - 18:11 #47
skwat> hvad mener du med når vi mødes den første?
Avatar billede skwat Praktikant
30. marts 2002 - 18:14 #48
Det er med den kommentar at coadmin har lukket de andmeldelser der er på hojben. Og det er sku' forkert, lobyisme kaldes det.
Avatar billede skwat Praktikant
30. marts 2002 - 18:18 #49
men det kan jo også være at det er admins vilje at coadmins skal 'diktatorisk' bestemme hvordan tingene skal gøres her, og så må jeg(vi utilfredse) tage konsekvensen og finde alternativer.
Avatar billede skwat Praktikant
02. april 2002 - 00:38 #50
Okay..... Prøv at gå ind og læs om de lukkede andmeldelser( http://www.eksperten.dk/coadmin/u_admin.phtml )
Hojben har fået anmeldelser fra min 4 bruger på min 5 spørgsmål i den korte tid som coadminsne har været til. Men prøv at se på konsekvenserne af dette. "Vi har snakket om det." Det kan *BIIIIB* ikke være rigtigt.
Avatar billede michael-rene Nybegynder
02. april 2002 - 00:56 #51
hvordan kan man se hvem der har anmeldt en, fandt lige ud af jeg var blevet anmeldt engang ??
Avatar billede hojben Novice
02. april 2002 - 00:57 #52
det kan du ikke...
Avatar billede michael-rene Nybegynder
02. april 2002 - 00:59 #53
okay det skal han være glad for *LoL* ;)