Avatar billede annikadk Nybegynder
25. marts 2002 - 23:03 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Bundkortets mærke er..

Ja, nogle der kender firmaet der står bag det lille runde logo med et "rettetegn" i, som ses på http://annika.dk/e/bundkort.jpg ??

Bundkortet er det microATX, socket462 og som billedet viser er der en Atlon i...
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. marts 2002 - 23:09 #1
prøv at bruge Sandra, den kan fortælle dig hvad mobo hedder.

http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
Avatar billede qspi Nybegynder
25. marts 2002 - 23:10 #2
Nope... men ser CPU´en ikk´ lidt "brændt" ud?!
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. marts 2002 - 23:10 #3
var det den du omtalte i går aftes?
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. marts 2002 - 23:11 #4
CPU er da helt sort, svært at se at den skulle være brændt.
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. marts 2002 - 23:20 #5
øhmmm... vi har ikke haft den tændt endnu, da det ikke er egen, men en der "lige" skal op (sagde I ferie ;))

Har ikke tjekket med Sandra, da Weee... den ikke kan starte win lige nu - og ville derfor kende mærket således at det var lidt lettere at se om de har leget med jumpere end at forsøge med diverse.

Den har altid kørt ustabilt denne PC, det er dog nok grundet bios >< opsætning af MB + evt. en svag strømforsyning, da denne er udskiftet tidl. pga. den brændte af.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. marts 2002 - 23:23 #6
ja selv Sandra kommer til kort her, så jeg forstår din tanke med billedet!
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. marts 2002 - 01:07 #7
sidder og tjekker side efter side med motherboards rundt omkring samt vil imorgen når jeg kan komme derhen ad, vil jeg tjekke koden under opstarten af PCen, da biosens nr skulle afsløre dette :)
Avatar billede grinderslev Praktikant
26. marts 2002 - 06:58 #8
Har kortet ikke et FCC ID???
Med det kan du finde mange oplysninger.
http://www.fcc.gov/oet/fccid/
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. marts 2002 - 08:42 #9
Fatter slet ikke FCC ID??
men fandt ud af at man kan se firmanavnet ved at læse det tal der er nederst til venstre ved opstart.
6&7'ende enhed angiver i award-bios-listen hvilket firma, og det er så et ECS :)
men tak gutter :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. marts 2002 - 15:35 #10
takker annika

www.fotx.net/retaxes