Avatar billede linuxgeek Nybegynder
27. marts 2002 - 23:00 Der er 15 kommentarer

fjern lukkeloven

Deltag i den store afstemning, om hvorvidt lukkeloven bør fjernes:

http://friserverplads.dk/lgeek/afstemning.htm
P.S.
Jeg synes bestemt, at den skal fjernes, da jeg mener, at firmaerne selv må bestemme, om de vil have åben døgnet rundt!
Avatar billede ducks Nybegynder
27. marts 2002 - 23:02 #1
Så enkelt er det ikke!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. marts 2002 - 23:02 #2
Det er godtnok med dine afstemninger, men:

1. Jeg kan ikke se formålet - du får intet andet end en samlet meningsmåling ud af det.

2. Det er faktisk spam spørgsmål det her ... hvilket som du ved er ulovligt.
Avatar billede ducks Nybegynder
27. marts 2002 - 23:06 #3
Til dem der tror det hjælper
Før man bør stemme bør man have en mening:
http://www.ft.dk/?._.s/Samling/20001/salen/R3_BEH1_25_4_35.htm
Avatar billede ducks Nybegynder
27. marts 2002 - 23:07 #4
øhh ja det var ikke den jeg mente men prøv at søge efter lukkeloven
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
27. marts 2002 - 23:08 #5
3 stemmer i alt.

hahahah ...til grin :)
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
27. marts 2002 - 23:10 #6
Jammen den er lige oprettet!!!!!!!
Jeg reklamerer for den uafbrudt på internettet!
Det er sq ik' min skyld, at de på ofir.dk's chatroom ikke tager det seriøst og klikker på linket, og stemmer!!!!
Avatar billede ducks Nybegynder
27. marts 2002 - 23:13 #7
zyberwizard: endnu mere LoL jeg stemte imod (nederst) men blev ikke registreret
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
27. marts 2002 - 23:19 #8
??? Så er det quickpoll der er noget ivejen med, for det er ikke mig der har programmeret den. Jeg skal bare have en hurtig og nem resultatliste over hvor mange danskere der er imod lukkeloven!
ducks, svar ærlig!!!
Avatar billede ducks Nybegynder
27. marts 2002 - 23:24 #9
er det ikke ærligt at stemme for lukkeloven???????????

desuden kan man bare lave en diskoprydning og så kan man komme med et svar igen!
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
27. marts 2002 - 23:26 #10
ducks, hold nu op med det pjat, og stem én gang. Jeg vil vide, hvor mange der går ind for at lukkeloven skal fjernes!
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
27. marts 2002 - 23:27 #11
Ellers udelukker jeg din IP-adresse, som jeg kan gøre på under 1 min.
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. marts 2002 - 23:39 #12
linuxgeek: Næste gang du lave en ny afstemning så lad venligst være med at poste spørgsmål om det her på Eksperten.

Det er spam, da det ingen relevans for noget har og det er ikke tilladt.
Avatar billede ducks Nybegynder
29. marts 2002 - 20:59 #13
hmm... linuxgeek, jeg tror nu ikke det rører mig ret meget om jeg kan deltage i din afstemning
Avatar billede ducks Nybegynder
29. marts 2002 - 20:59 #14
luk spm.
Avatar billede dmcn Praktikant
01. april 2002 - 23:51 #15
LOL - i det sekund jeg så titlen i min inbox vidste jeg hvem der havde oprettet spørgsmålet... og jeg gider ikke engang kommentere - linuxgeek kender efterhånden min holdning til ham. :P