Avatar billede linuxgeek Nybegynder
29. marts 2002 - 21:37 Der er 51 kommentarer

HALLO!

Hvorfor er det at folk er så vilde med Counterstrike? Det er da et urealistisk spil.
Nej, download hellere Delta Force 2-demoen på www.novalogic.com og spil et lidt mere realistisk spil over nettet.

I CS kan man ikke engang lægge sig ned på maven, det kan man i Delta Force, i CS er der ikke noget højt græs at gemme sig i, det er der i Delta Force. Og når man er død, starter man bare forfra, og dermed skal man ikke vente på, at der er 2 andre, der ikke lige kan finde hinanden!
Du kan endda lægge lureminer, og sprænge dem, når fjenden kommer forbi! Delta Force er langt mere realistisk end CS.

Så mit spørgsmål er: Hvad er idéen i at spille CS, når man kan spille et mere realistisk spil?
Avatar billede invisibleman Nybegynder
29. marts 2002 - 21:39 #1
Ideen er vel at have det sjovt. Nogle er til Quake, andre til CS, nogle til DF2 andre til helt 4. spil ..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
29. marts 2002 - 21:40 #2
linuxgeek: Husk nu for pokker en beskrivende overskrift!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2002 - 21:41 #3
Hvad er ideen i at spille CS når Pacman er meget sjovere????
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2002 - 21:42 #4
Hvad er ideen i at spille et realistisk spil når man kan spille et urealistisk???

Hvis du vil ha realisme så ta til afgahnistan, underholdning behøver sq ikk ha noget med tralisme at gøre
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2002 - 21:43 #5
*lol* Der findes sgu INTET spil som er realistisk - f.esk. kan man ganske vist blive såret af at blive skudt - javel ja. men hvorfor i alverden mister man så ikke løbende energi??? Det gør man hvis det skal være realistisk... :)
Avatar billede michaelb Nybegynder
29. marts 2002 - 21:45 #6
Nej nu..!
Det er da ligegyldigt omdet er realistisk!!

Som popcornet sagde - vil du have noget realistisk så tag til Afgahnistan!! Det kommer vel ikke an på realismen men at fordrive sin tid med at have det sjovt!!

Prøv at se det i et større perspektiv!!
Her ta' en cola - du er da helt speciel

Go'påske!
.::Michael::.
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
29. marts 2002 - 21:48 #7
Ja, jo... jeg har også tit undret mig over, hvorfor folk
spiller Start Craft istedet for Red Alert 2, da Red Alert 2 er mere realistisk.
Jeg siger ikke, at alting skal være 100 % realistisk.
Bare så realistisk som muligt.
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
29. marts 2002 - 21:56 #8
hvorfor spille i det hele taget?
når man kunne bruge sin tid til så meget andet produktivt?
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. marts 2002 - 21:56 #9
Synes du at RA2 er realistisk? LOL Se michaelb's kommentar. Det er ligemeget om det er realistisk. Noglegange har jeg lyst til at se blod - så spiller jeg CS, nogle gange action - så spiller jeg AQ2 osv.

Ville det ikke være kedeligt at ikke kunne slippe af med virkeligheden og få lidt sjov med CS eller sådan? Hver mand(/kvinde) sin smag.

og husk uden urealistiske spil ville der ikke finde realistiske spil ;-)
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. marts 2002 - 21:57 #10
finde = findes
Avatar billede netweawer Nybegynder
29. marts 2002 - 22:04 #11
synes ikke at du har ret til at dømme cs!!!!! hvilke spil er realistiske spørger jeg om......... jeg spiller cs, aoc, unreal turnament osv!!! det er ikke meningen at alt skal være realistisk!!!!
Avatar billede netweawer Nybegynder
29. marts 2002 - 22:07 #12
og nu nævner du delta force 2!!!!! der kan man dø af at blive skudt i benet! hvor fedt er det!!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
29. marts 2002 - 22:25 #13
Hmm... Hvis det skal være HELT realistisk, så burde man lave engangsspil... Nå man dør i real life lever man jo ikke bare op igen! Derfor burde man heller ikke ha' flere "liv"...

- Rasmus!
Avatar billede zapzone Nybegynder
29. marts 2002 - 22:41 #14
Nu har det her godt nok ikke lige noget med emnet her at gøre.
Men er siden her gået helt sukker-kold? Der er ikke kommet nogen spm den sidste time, jeg har også lige oprettet et, og det er heller ikke dukket op endnu...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. marts 2002 - 22:42 #15
Den virker ikke - se spm-oversigt
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. marts 2002 - 22:45 #16
Mange gode spil er blevet lavet, nogle gode, andre mindre gode.

Der var dog et spil som slog alt:

-= Action Quake 2 =-

På et tidspunkt i 90'erne var det det spil med flest danske claner i. Det var degang at man strafe-jumpede og træerne lignede en grønbadebold - det var tiderne ;)
Avatar billede gangsta Nybegynder
29. marts 2002 - 22:57 #17
AQ2 for evigt, broder!

Det vil altid have en speciel plads i mit og xenophobia's hjerter ;)

go stil - keep it real (eller..? :)

/gangsta
Avatar billede xenophobia Nybegynder
29. marts 2002 - 23:00 #18
Jeg troede sq ikke du stadig var aktiv herinde =) Men du kan jo høre jeg stadig spreder budskabet om Action Quake 2. Jeg vil i seng - skal op kl.: 7:30 - vi snakkes

//Xenohpobia
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
29. marts 2002 - 23:00 #19
hmm i ska sku spille return to castle wolfenstein det er et totalt fedt spil

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 23:01 #20
CS er dårligt. Det er totalt urealistisk. Grafikken er dårlig. Der er for høj ventetid, osv osv.

www.mobilbruger.dk/cs-sucks

!!!

spil som Return to castle Wolfenstein og Medal of honor er meeeeget mere interessante...
Avatar billede initializing Nybegynder
29. marts 2002 - 23:02 #21
Grafikken er dårlig, der er for høj ventetid...?

Du kan sgu da ændre på grafikken inde i Config osv.
Hvad mener du med ventetid?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 23:07 #22
Ja uha hvor grafikken kan blive ændret i config filen da!! ... Løber køre ikke rundt i luften, man falder ikke ind i en masse, de falder ikke "bare"om... jaja, man skalbaaare ændre i config filen!!

ventetid... ja, når man er død, så skal man mange gange vente 3 minutter før man kan komme med igen. Det er skide irriterende.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 23:08 #23
Der skulle stå at benene ikke køre rundt i luften når man hopper :)
Avatar billede initializing Nybegynder
29. marts 2002 - 23:19 #24
Du ændre ikke grafikken i config.cfg *duh* Men inde i selve spillet... Sæt til OpenGL osv. Skærmopløsning og blablabla Grafikkortet spiller skam også en rolle ;)

Vent til CS 1.4 der er det ændret så ligene ikke forsvinder når man er død og nok også det med benene i luften.

(Hvis du engang spiller sammen med en ven eller noget så be' ham om at dukke sig og hoppe helt vildt det ser sgu også sjovt ud =) )
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 23:26 #25
intial -> Selve opløsningen ændre jo ikke på hvor god grafikken er.

det kan godt være at CS 1.4 bliver bedre, men den er her altså ikke endnu.
Avatar billede shaggy Nybegynder
29. marts 2002 - 23:32 #26
fordi det er sjovt og alle kan være med uden at have en amd 1900+. Voxelteknologi sux. Gameplay siger alt, bare se på et spil som GTA1 som ingen nogensinde havde regnet med ville slå igennem!
Avatar billede well_r Nybegynder
29. marts 2002 - 23:47 #27
http://mobilbruger.dk/cs-sucks/
det var da en latterlig side

Ventetid afhænger af computer+net+DEN RIGTIGE SERVER!
Grafik kan du ændre til opel-GL eller what ever det hedder!
det samme med opløsning

Jeg er selv tilhænger af CS..
jeg tror bare folk har ondt i røven over at det er så populært..
javist er der mange spil som er ret fede.. deriblandt kan nævnes RENEGADE-multiplayer (har ikke prøvet single) >> men for fanden.. hvorfor kan folk ikke fatte at CS er kommet for at blive!
Folk spiller det jo ligesom fordi de synes det er SJOVT > og man kan ikke fortælle folk hvad der er SJOVT og IKKE-SJOVT!
det er jo latterligt det du kommer med! >> Folk spiller spil fordi de kan LIDE det.. og så er det jo LIDT dumt at spørge hvorfor de spiller noget urealistisk.. DET ER JO FORDI DE KAN LIDE DET FOR POKKER DA!
Avatar billede cdc Novice
29. marts 2002 - 23:49 #28
Hvad med Max Payne, det er da realistisk nok.....
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 23:50 #29
well_r -> hehehe, ja, alle cs-tilhænger siger siden er latterlig, dem der har lavet den er latterlige osv. Jeg fryder mig hver gang :)
Avatar billede well_r Nybegynder
29. marts 2002 - 23:54 #30
Gizmo-Gizmo.. og med GOD grund ja!
det er jo latterligt at gøre nar af ting som > "lotto,lot2,lol,hs og hp"
det er da KLART at folk skriver det! >> ingen gider at skrive hele sætninger i et spil hvor der IKKE er tid til at holde pauser til at skrive!
Nogen folk går mere op i det end andre.. jeg går IKKE så meget op i det..jeg har andet at give mig til.. men for fanden..folk har da en hobby.. lad dem da have den..

"Det er mest ideforladte og klammeste ord der findes" << ikke alle mener det?

"Alle de grimme nørder, der sidder og skrive lol hele tiden, tror de er seje fordi de bruger udtrykket" << ikke alle "nørder"(hvis man har lov at være det) er grimme!, og man bruger udtrykket som forkortelse over noget man synes er sjovt..*Gabs!*
latterlig diskussion!
Avatar billede ducks Nybegynder
29. marts 2002 - 23:57 #31
Ingen spil er realistiske - jeg er da ihvert fald aldrig død ;)

hvorfor ikke bare spille det man vil, der er vel nok der kan sidde sammen med dig og spille Delta Force 2 DEMOEN, åben da øjnene der er kommet en 3'er desuden tror jeg ikke det hjælper!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. marts 2002 - 23:59 #32
well_r -> Det er i orden at skrive lol. Men der er rigtig mange som skriver det KONSTANT. Hver gang der er en der dør, en der bliver sprunget i luften... LIGE MEGET HVAD... det er et af de momenter der er irriterende når man starte med at spille det.
Og det er selvfølgelig ikke alle der går så meget op i det. Vi mener heller ikke der er noget i vejen med at spille det. Men dem der går så meget op i det.

Det er det m.... Nej, det er ikke alle der mener det, men det mener vi. Det er jo det vi gør udtryk for. Vores egne meninger. Ikke alle mulige andres.
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:02 #33
gizmo.. nogen folk synes det er sjovt at se folk sprænge i luften!
lad dem da hygge sig..kan man ikke lide det..er der MINDST 10000 andre servere man kan joine!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. marts 2002 - 00:03 #34
well_r -> lad nu være med at pinde det sådan ud. Det er når der sker de minste småting!!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. marts 2002 - 00:03 #35
well_r -> Gizmo har ret, det er et totalt dårligt spil rent ud sagt. det er  slet ikke et spil som man kan gå op i, fatter ikke at der er så mange der bruger sin til på det LORT, CS er dårlig. her er en mening mere. ->

When you kill 6 people in return to castle wolfenstein it is "MonsterKill",
In Quake3 it is "Excellent", in Counter-Strike it is "Kicked by console"

/CHoKoBeaR_dk
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:07 #36
Chokobear.. tjaa. kicked by console = TK,hostage.. lær at spillet at kende før du dømmer det :)

Gizmo.. hehe jah.. iknow..nogle folk er såkaldte "lamere".. men .. de fleste der spiller det.. loller ikke af alt og alle :) > heldigvis
men jeg må da indrømme at jeg sagtens kan se det FUCKED up ved det :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. marts 2002 - 00:09 #37
well_r -> Chokobear kender godt spillet. Ham og mig spillede det dengang det var nyt. Dengang folk synes det var sjovt osv. Nu går folk alt for meget op i det.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. marts 2002 - 00:10 #38
well_R -> det er godt at du kan se det endelig. :)
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:12 #39
Gizmo.. hehe..bare for at "point" den lille ting ud.. kicked by console kommer jo kun fordi man gør noget forkert :)

meeeeen
anyway
lad os nu stoppe denne diskussion og blive enige om at folk må gøre hvad de har lyst til :)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2002 - 00:13 #40
Lad nu for helvede folk ha deres smag i fred - hva man kan lide og ikke lide skal andre sq da ikk blande sig i!!!
Jeg kan ikk lide CS men derfor sviner jeg det sq da ikke.
Hvis der er nogen der er lamere er det da dem der ikke kan lade andre ha det sjovt i fred uden absolut at skulle fortælle dem hvor ufede de er på den kiksede måde når de gør som de gør
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. marts 2002 - 00:15 #41
Ja, folk med gøre hvad de har lyst til. De må godt få-no-life ved at spille counter-strike. Det er ikke sjovt for nybegyndere fordi de bliver jordet. fx: LUDER, loooooooool n0000000b.
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:17 #42
yep yep :)
godt vi er enige!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. marts 2002 - 00:21 #43
yep... Mange cs-spillere går for meget op i det

*vil sq have det sidste ord* :-)
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:23 #44
Konklusion:
Folk skal have lov til at gøre som de har lyst.. have det så sjovt de har lyst.. og kede sig så meget de har lyst til
Gismo kan ikke få lov til at få det sidste ord som han har lyst :) og det vil jeg forsikre at han ikke gør :P
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. marts 2002 - 00:25 #45
bahh... Det er rigtigt at folk kan gøre hvad de har lyst til, men de går stadig for meget op i det. Og det er træls. Det er blevet for konkurence-præget
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
30. marts 2002 - 00:25 #46
:0)
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:30 #47
hehe

det kaldes at være "stats-lud" *GG*
Avatar billede well_r Nybegynder
30. marts 2002 - 00:36 #48
luder* even
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
30. marts 2002 - 00:43 #49
det er da godt det er uddebatteret, ;), det er typisk man er væk i ti sek, pludselig er i færdige med at diskutere, det er ikke sjovt mere
Avatar billede xenophobia Nybegynder
30. marts 2002 - 20:31 #50
Det jeg godt kan lide ved CS er gameplay'et - men chokobear_dk - jeg giver dig ret i det der med:

When you kill 6 people in return to castle wolfenstein it is "MonsterKill",
In Quake3 it is "Excellent", in Counter-Strike it is "Kicked by console"

Hvis man får 3 headshots i en runde eller sådan noget så kommer kommentarer som "Aimbot?", "That guy cheats", "Leave, or be kicked". Det sutter
Avatar billede gangsta Nybegynder
30. marts 2002 - 22:05 #51
xeno: *lol* :)