Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 16:05 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

EKSPERTEN.DK LUKKER OM EN UGE!

Aprilsnar.....
Avatar billede jayf Nybegynder
01. april 2002 - 16:06 #1
lamer
Avatar billede egede Nybegynder
01. april 2002 - 16:06 #2
den måtte jo komme :-)
Avatar billede bounce2002 Nybegynder
01. april 2002 - 16:09 #3
stop nu det der ;)
Avatar billede netweawer Nybegynder
01. april 2002 - 16:14 #4
svag joke!!!
Avatar billede cms Nybegynder
01. april 2002 - 16:14 #5
spasser!
Avatar billede tipsen Nybegynder
01. april 2002 - 16:24 #6
...tag dog en joke...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. april 2002 - 16:26 #7
HeHe..det skulle admin skrive det der !!...
Avatar billede tipsen Nybegynder
01. april 2002 - 16:29 #8
Det havde været for sjov en joke, hvis den kom fra admin :-)

Og så bare fortælle at det var en aprilsnar i morgen :-)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. april 2002 - 16:41 #9
Ja præcis !...
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. april 2002 - 16:54 #10
Hehhehe .... jeg tænkte mig lige om en ekstra gang da jeg så overskriften!
Avatar billede skwat Praktikant
01. april 2002 - 16:55 #11
anmeldt :))))
Avatar billede francke Nybegynder
01. april 2002 - 17:09 #12
Avatar billede morpheus Nybegynder
01. april 2002 - 19:37 #13
Frisk joke ! :-)
Avatar billede morpheus Nybegynder
01. april 2002 - 19:38 #14
... og giv mig så de point !! *G*
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. april 2002 - 21:13 #15
Endnu engang er jeg imponeret over linuxgeek's lave intelligens niveau - desværre.

Det ender sku nok snart med noget BOFH ...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
01. april 2002 - 21:13 #16
LOL
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 21:42 #17
invisibleman - tag dog en joke!
A'ha'...
der skal ik' ret meget til, før at invisibleman hidser sig op.
invisibleman, siden du kan rakke ned på mig, fordi at jeg opretter nogen debatter til 0 point, tror jeg, at du ser eksperten som følgende:
Alvorlig, ikke-debatterende spørgeforum, kun for relavante emner.
Eksperten.dk må ikke bruges til debatter, men udelukkende til spørgsmål og svar. Eksperten.dk må ikke på noget tidspunkt indeholde nogen former for humor.

Jeg tror det er dét, du vil have, invisibleman, right?
At mine spm er til 0-points skyldes vel, at jeg lægger op til debat, og ikke et egentlig spørgsmål, og nu er Eksperten.dk jo faktisk et DEBAT-forum, og ikke KUN et SPØRGE-forum.

Og jeg har heller ikke brudt Eksperten.dk's regler, skwat. Såeh...
hvad nytter det at anmelde mig?
Avatar billede cms Nybegynder
01. april 2002 - 21:53 #18
er der ikke nogen der sidder inde med en frisk joke/aprilsnar jeg kan sende til en pige jeg kender.....
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 22:17 #19
Avatar billede cms Nybegynder
01. april 2002 - 22:40 #20
*G*
Avatar billede skwat Praktikant
02. april 2002 - 00:28 #21
Okay Linuxgeek skal vi tage en smule netetik samt lidt forklaring på dansk humor?
":))))" Betyder jeg syntes det er sjovt
"anmeldt" er i denne sammenhæng et udpræget eksempel på den danske form for humor som hedder 'ironi'

invisibleman:> Jeg må give dig ret, nu er jeg også "imponeret over linuxgeek's lave intelligens niveau"
Avatar billede tipsen Nybegynder
02. april 2002 - 00:44 #22
skwat: Kunne godt se, at "anmeldt" var humoristisk ment, men jeg kan dog ikke se det ironiske i udsagnet!?

forstår ikke, hvis der virkelig er nogen der kan blive bitre over en harmløs aprilsnar...
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
02. april 2002 - 11:18 #23
invisibleman siger, at han er træt at mine ligegyldige spm som ikke tjener noget formål... jammen jeg tror da, at invisibleman ikke bryder sig om Eksperten.dk for indtil videre har han ikke vist særlig meget humor.
For ham, er Eksperten.dk et ikke-humoristisk sted, hvor alting skal tjene til formål, og ALDRIG noget der har med humor at gøre. Indtil videre, er jeg kun blevet set ned på.  Sig mig: Er der NOGEN herinde, som har humoristisk sans, eller skal alting være så "stift" og alvorligt?