Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 20:02 Der er 6 kommentarer

LOL DR's APRILSNAR!!!!!

Så i TV-avisen? lol
De søger nye TV-værter via nettet. Jeg prøvede deres test FØR de fortalte om det i nyhederne.
Og testen går i i første omgang ud på at man tager et billede af dig.... GU GØR DEN EJ!
For det er sq ik' noget rigtigt kamera. Og hvordan kan det være, at de kan finde frem til mig, når jeg ikke skulle indtaste mit navn og adresse??? Ej, den var sq for nem at regne ud, at det var en aprilsnar!!!!!!!
Avatar billede 12705 Nybegynder
01. april 2002 - 20:04 #1
...
Avatar billede answermaster Nybegynder
01. april 2002 - 20:04 #2
Den har været i et andet spm. Har selv testet den!

:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2002 - 20:05 #3
Ja specielt når det er ran slirpa det siger det :)
Avatar billede realone Nybegynder
01. april 2002 - 20:05 #4
Hmm .. navnet til sidst i testen siger:

Rans Lipra

Læs det lige bagfra .. Næ, du er sq ikke nem at narre.. ;D
</RealOne>
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 21:25 #5
realone - det med DR's test kunne jeg regne ud, at det aprilsnar, pga deres test, som så mistænkelig ud.
Altså, at man skal sætte sig lige foran "kameraet" for at tage et billede... de eneste mennesker, der ville hoppe på den med, at der bliver taget et billede vil da være de gamle fatsvage narrøve der sidder på plejehjemmet, og ikke aner en skid om, hvad en computer er.
Enhver idiot ved sq da, at man ikke kan tage et billede ud af skærm HALLO MAN! Og noget andet mystisk: Hvorfor skulle man ikke opgive navn og adresse? Hallo, var det ik' en ansøgning?
Ang. det med navn og adresse, så er det altid det første der slår mig, når jeg skal til nogle konkurrencer på nettet, hvor der står, at man skal opgive sin email, og deltage i konkurrencen om 4000 kr.... wow, måske får jeg mine 4000 kr. via email? NEJ!
DR's test så også aaaaalllt for humoristisk ud, til at det kunne være en rigtig test. Jeg tog den kun for sjov, for at se, hvor jeg ville egne mig best henne i deres tv-studie :)
Jeg vil ikke sige, at dem der har regnet den test ud, at de var kloge, men jeg vil sige, at dem der tog DR's test alvorlig, DE VAR EDERFUCKME DUMME *LOOOOL*
Avatar billede linuxgeek Nybegynder
01. april 2002 - 21:28 #6
RealOne: Den med Rans Lipra havde jeg ik' lige set...
Står det på siden, at det er Rans Lipra eller hvad? *lol*
(kigger lige efter)