Avatar billede lasg Nybegynder
04. april 2002 - 20:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Flere IDE controllere?

Jeg har to harddiske og to cd-drev i en computer. Hvis jeg vil tilslutte flere harddiske, dvd-drev og lign, altså flere IDE enheder, hvordan gør jeg så det, når der ikke er mere end to IDE controller slots på mit bundkort? Kan jeg forlænge mine IDE kabler, og sætte alle enhederne til CableSelect? Eller sætte gammeldags controllerkort i? Hvis det kan lade sig gøre med controllerkort, kan man så købe nogen til PCI?

/ LaSG
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. april 2002 - 20:21 #2
du kan godt købe et controllerkort til PCI.
Avatar billede lasg Nybegynder
04. april 2002 - 20:25 #3
Retaxes: Takker...
Normality: Læg mærke til jeg HAR ændret adfærd, dog har jeg ikke modtaget noget fra nogen admin?!? Jeg beder dig nøjes med at besvare mine spørgsmål hvis du har noget der kan hjælpe frem til et svar.

/ LaSG
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 20:26 #4
lasg : Ja, uha. Du har udlovet et point når du har 450, du har stadig ikke hjulpet andre, og du VIL modtage noget fra admin.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede echsphilee Nybegynder
04. april 2002 - 20:27 #5
du har faktisk modtaget noget fra en CoAdmin...n0rmality...
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. april 2002 - 20:29 #6
tak, så kom jeg nærmere Top 7, prodic skal snart skynde sig ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede lasg Nybegynder
04. april 2002 - 20:30 #7
Har jeg ikke lov til at gemme til jeg måske har hårdt brug for det?
De spørgsmål jeg er kommet med indtil videre har jo ikke været de allerstørste verdensproblemer. Og nej, jeg har ikke hjulpet andre. Så vidt jeg kan se er der masser af dygtige folk herinde, jeg er kun en simpel N00b...

/ LaSG
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 20:44 #8
OK - så tager vi lidt grundlæggende eksperten-oplæring.

Når du starter får du 300 point at stille spørgsmål for, så du har lidt at lægge ud med. Derefter er det så meningen, at du selv skal tjene point ved at svare på andres spørgsmål. På den måde løber det hele rundt, og alle får hjælp og svar på deres spørgsmål.
"De spørgsmål jeg er kommet med indtil videre har jo ikke været de allerstørste verdensproblemer."
Du siger dermed at de har været lette? OK - så udlover du 15 point som der står.
"Så vidt jeg kan se er der masser af dygtige folk herinde, jeg er kun en simpel N00b."
Pga. folk som dig, der bare forventer at få i hoved og r*v er mange af de gode på vej væk. Derudover, så er det nok den rådneste undskyldning ever. I dette spørgsmål kan vi se, at du kender lidt til hardware. Altså kan du svare i Hardware : Generelt, Hardware : PC. Kategorierne Design : Feedback og Generelt : Sitevurdering kan ALLE være med i - selv "n00bs".

Så nej, du har absolut ingen undskyldning for at nægte folk deres retmæssige point, når du har nogen at dele ud af og måder nok at tjene flere på. Kom så i gang, og ser jeg *et* spørgsmål mere fra dig til 0, 1 eller 2 point (og som skulle have været pointsat højere) så skal jeg personligt deaktivere dig væk fra dette site. Og ja, du kan snildt oprette en ny bruger, men med din opførsel skal vi nok finde dig igen - og igen... og igen... spar os (og dig selv) besværet, og ændr din holdning nu, eller afmeld din bruger for good.

- n0rmality, coadmin
Avatar billede lasg Nybegynder
04. april 2002 - 20:49 #9
Og imens du har siddet og indtastet hele denne fremragende brugervejledning har jeg hjulpet hele tre! Jeg troede egentlig man evt. kunne købe ting eller sådan noget, når man havde nok points, derfor sparede jeg. Kan godt se jeg har nok at dele ud af, og selv hvis jeg får brugt dem alle, er folk jo villige nok til at hjælpe. Så i fremtiden skal jeg nok smide en pænere portion i....

/ LaSG
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 20:59 #10
Forrygende - men husk nu at holde dig til reglerne. Anbefalinger af crackz o.l. er ikke smart, men ellers, keep up the good work. :)
Avatar billede lasg Nybegynder
04. april 2002 - 21:04 #11
Aarrgghh... Få minutter efter jeg har fortalt en eller anden at cracks til WinXP kan downloades kommer du og siger dette....
MEN; Det er vel tilladt at fortælle folkene at muligheden er der, sålænge man skriver at det ikke er lovligt, eller hvad?

/ LaSG
Avatar billede dmcn Praktikant
04. april 2002 - 22:02 #12
lasg : Det bedste er slet ikke at nævne det. Så kommer du ikke i problemer. :)