Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. maj 2002 - 12:17 Der er 227 kommentarer og
1 løsning

startfirma --> startfirma.dk

Nu virker min gamle bruger igen. Dermed vil jeg jo gerne have ført min midlertidige brugers (startfirma) point over til brugeren startfirma.dk :)

Er der en co-admin der kan ordne det eller skal jeg have fat i admin?

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 12:18 #1
Det må du ikke...point overførsel er forbudt.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:18 #2
Jeg vil gerne af med nogle point til startfirma.dk :D
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 12:19 #3
+ at man må ikke ha 2 brugere, luk den ene..
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:19 #4
darkside>

Du ved ingenting.. min gamle bruger var i stykker og derfor oprettede jeg en midlertidig!

Alle dem der ikke ved noget...  shhhh!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:19 #5
startfirma> Jeg må bedrøve dig med at point tjent i en anden profil, ikke kan overføres til en ny profil. Også selv om denne ike har været funktionsdygtig i at stykke tid. Desværre :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. maj 2002 - 12:20 #6
minus 300 selvfølgelig :)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 12:20 #7
startfirma, jeg ved nok til at at kunne sige at point overførsel er forbudt, færdig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:20 #8
glemte> john_stigers - coadmin

Vi HAR haft denne diskussion før :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:20 #9
Det lugter lidt det her, men hvis "startfirma" ikke har virket, er det vel en fejl fra 'E's side, og dermed er det vel retfærdigt nok.
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 12:21 #10
Vi Coadmins kan ikke ordne det. Derfor skal du have fat i Admin (som vist stadig er på en velfortjent ferie). Jeg tror dog ikke at han vil overføre point for dig, med mindre du har aftalt med ham at det kan lade sig gøre på grund af en eller anden speciel situation. Det strider jo mod reglerne at overføre point. Snak med Admin - vi Coadmins kan ihvertfald ike gøre det ;-)

Mvh.

FCS / Coadmin
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:22 #11
Hehe... der er sgu enighed blandt jer CoAd's!! :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:22 #12
startfirma> øv øv - jeg har fortrudt navneskiftet til john_stigers, så jeg vil gerne have de point jeg tjente som hotpop... DEN går ikke - og det gør det her heller ikke.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:24 #13
Jeg har skrevet til admin nu :)

Jeg har jo tjent mine point, og det skyldes JER (ekspertens system) at min gamle bruger ikke virkede, så alt det der ufleksible nonsens om at jeg har to brugere og det er forbudt at overføre point gider jeg ikke.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:25 #14
Samme problem som alle de her brugere der løber rundt herinde:

brugernavn_kan_ikke_logge_ind mv.
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 12:25 #15
Giv nu bare startfirma sine points. Hvis der er en der behjælpelig herinde så er det ihvertifald ham, han er ikke bare en af de pointhunters..

Get it going coadmins!

/rasborg
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:27 #16
rasborg> prøv lige at følg med i debatten :)
Det har vi coadmins ikke mulighed for at gøre.
Avatar billede tonyadams Nybegynder
06. maj 2002 - 12:27 #17
rasborg: Din analogi holder ikke. Hvis han ikke er en pointhunter, kan han da vel være ligeglad med at overføre point?
Avatar billede lequet Nybegynder
06. maj 2002 - 12:28 #18
Man kan så sige at det nok hurtigt ville blive en vane for nogen, at oprette nye brugere og få overført deres points, dermed har man lige tjent 300 p helt gratis :) Selvfølgelig er det lidt extremt, men man skal nok lige passe på bivirkningerne af det, hvis man begynder i stor stil at flytte points mellem brugere :)

Jeg tror sgu ikke det er helt tilfældigt at det er som det er :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:28 #19
tonyadams> du har fat i noget der *gg*
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:29 #20
Han behøver jo i grunden ikke få en CoAdmin til det, men han kunne jo bede om samtykke, så han f.eks. selv kunne gøre det.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 12:29 #21
Kan kun være enig, glem dog de point, de kan ikke bruges til noget..det er bare point....
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:31 #22
taskmgr> man kan jo kun overføre 200 point af gangen - så det betyder han skal oprette 17 spørgsmål til sig selv for at gøre det... *lol*
Avatar billede lequet Nybegynder
06. maj 2002 - 12:32 #23
Tror også admin har andre og vigtigere ting at tage sig til end at sidde og regne points for adskillige brugere *gg*
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 12:32 #24
Alle har jo brug for points. Men jeg har det stødt ind i flere der har været lang mindre behjælpelige. Men jeg kan da godt forstå at han gerne vil have sine points. Men hvis ikke har brug for en coadmin til det så giv ham det der samtykke..

Og tone+john i kan jo mene hvad i vil, jeg vil bare gerne støtte min startfirma..
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 12:32 #25
min ven startfirma! EVEN
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 12:36 #26
Hey John er det her din hjemmeside?

http://www.netby.dk/Vest/Mirabellevej/Erazer/
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:36 #27
rasborg> Tak for opbakningen :)

Casen er enkel:

Eksperten havde en bug der gjorde at vi er mange der pludselig ikke kunne logge ind, og forventede nærmest ikke at kunne komme til det. Det betyder at jeg blev frarøvet alle mine tidligere point, hvilket i princippet er urimeligt. Nu virker eksperten tilsyneladende igen, og jeg har mulighed for at få mine point tilbage. Det påpeger jeg så at jeg gerne vil.

Nu har jeg ikke brugt min tid på at svine eksperten til over at deres system gjorde at jeg blev nulstillet pointmæssigt - og når jeg nu beder om at få dem igen (fordi det er muligt), mødes man med "du har to brugere, du må ikke overføre point etc." så er det vel forståeligt at man tænker sit.

Jeg havde et simpelt spørgsmål og søgte et simpelt svar. Hvordan får jeg mine point igen? Svar: Skriv til admin! - fint det har jeg så gjort.

end of story!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:37 #28
rasborg> *lol* den havde jeg gemt jeg havde - men ja det er det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:38 #29
startfirma> når nu du HAR kontaktet admin, så er der vist ingen grund til at det her spørgsmål stadig er åbent, vel? :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:40 #30
john_stigers>

Det bliver lukket når Admin har ordnet det
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. maj 2002 - 12:41 #31
john_stigers >> Hehe... min bummert. Den havde jeg ikke lige tænkt på *g*

- Ellers fedt site der! ;)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 12:42 #32
Hm helt ærligt jeg kan ikke se hvorfor der skal være speciele regler for dig startfirma...reglerne er simple, point overførsel er forbudt og man må ikke ha 2 brugere.!
Hvad er det lige du ikke fatter?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:43 #33
rasborg> ja - ironien kan lugtes langt væk *g* den er sgu grim - det er mine hjemmesider generelt :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 12:50 #34
darkside>

Jeg orker næsten ikke at diskuterer med dig. Men du kan jo stille dig selv et par spørgsmål:

Hvorfor er reglerne vedr. 2 brugere og pointoverførsel lavet? Er disse regler fyldestgørende, og hvis ja, hvorfor er man så ved at udarbejde et mere fleksibelt regelsæt? Er de nuværende regler tiltænkt den situation jeg er i?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 12:54 #35
startfirma> nanoq ER ved at udarbejde et mere detaljeret/fyldestgørende regelsæt.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 12:55 #36
Tja hvorfor er de regler mon lavet...for at folk ikke skal flytte point mellem flere brugere.
Reglerne er simple og de gælder for alle, så kan jeg sq ikke se at du skal ha særlig behandling..
Accepter det, de point som startfirma har tjent er væk!
Point er ikke ALT, men det fatter du åbenbart ikke..

Og stadigt 2 brugere er ikke tilladt, du bedes lukke den ene.!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 12:57 #37
Ok, nu da det hele ser ud som at vi kan enes. Så lad dog det her ligge..
Startfirma får (forhåbentlig) sine point. Og vi andre, vel bare tage ved lærer til en anden gang. For i princippet var det her jo bare en simpel post, der handlede om at få noget tilbage som i princippet er ens eget. Istedet blev her smidt spydigheder rundt, (erklærer ikke mig selv hellig)..

Well det må være det for denne gang pastor Rasborg AMEN..
Shit jeg skal til skriftelig eksamen om 10 min..

SES Drenge!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 12:57 #38
Og piger hvis der er nogen!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 12:58 #39
Darkside>>>> Skrug lige ned for din Sherif status, gider du ??

Jeg kan sagtens se at man skal følge reglerne på experten.

Men lad os tage et eks.
Hvis jeg bliver faktureret dobelt af teledanmark i telefon regning og det åbenlyst er dem der har lavet en fejl, Skal jeg så bare betale og sige at sådanne er det. Nej

Jeg vil nu mene man burde kigge lidt på den enkelte sag.
Efter min mening burde Startfirma lade dette sp hænge ind til Admin har tid lyst og lejlighed til at kigge på det.

D var ordne, Og var jeg admin ville denne sag være lige til
Experten har lavet en fejl, Så må en kompentation også¨være på sin plads som at give Startfirma sine point igen

MC
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 13:00 #40
john_stigers> Nemlig :)

darkside> Du har ikke kunne svare på mit spørgsmål øverst, og derfor er det imod reglerne at du skriver ligegyldigt nonsens som opfattes som spam! Såfremt du mener jeg ikke overholder reglerne må du anmelde mig. Jeg gider ikke dit niveau!

Et lille hint vedr. de nuværende regler så er de lavet for at begrænse snyd. Hvis du mener jeg har snydt så anmeld mig. Jeg kan ikke afsætte mere til at forklare dig hvordn tingene i sagens natur hænger sammen!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 13:02 #41
mc.lucifer>

Du er en vis mand :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 13:04 #42
startfirma> du har stadig denne hængende over dit hoved: http://www.eksperten.dk/spm/148279
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. maj 2002 - 13:07 #43
1. Ja, det er ulovligt at overføre point imellem 2 brugere.
- Nu er det jo heller ikke en point overførsel.

2. Hvorfor skal det være specielt for startfirma?
- Det skal det helle ikke. Folk som er blevet snydt skal have lov til at få de optjente point fra ders midlertidige bruger. (minus 300 + antaldage * 5 point).

3. Point er ikke alt.
- Nej, det er det ikke, men selv om man ikke direkte går efter dem, så holder man øje med dem. Jeg gør i hvert fald - og andre gør helt sikkert også.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:08 #44
Hm nu kan man jo se det ikke er første gang startfirma har været på kant med E.dk's regler..
Jeg håber seriøst du bliver deaktiveret.!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 13:12 #45
john_stigers>

Jep, det var da jeg lavede et navneskifte. Det ville være nemmere hvis man bare kunne skifte navn. Men det er en gammel sag hvor jeg blev frikendt og derfor er der ikke mere i den :)

Den nye sag beror på en fejl fra ekspertens side, så umiddelbart kan jeg slet ikke se sammenhængen i de to sager, men den kan du vel forklare mig siden du smider den frem her? Ellers er det jo også ligegyldigt spam a la darksides indlæg!
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 13:13 #46
darkside>>

du skulle fandme også deaktiveres..... der er så latterligt dette spm. der er slet ikke noget at diskutere, selffølgelig skal startfirma have sine point, han kan da ikke gøre for at der har været en brist i systemet der har lukket hans tidligere konti.

er rimelig sikker på at admin oxo vil forstå denne situation.

darkside.... stop det, hvor end du gerne vil deaktivere startfirma, så er vi nok flere der vil beholde ham her.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 13:18 #47
Mht john_stigers link så var john_stiger og n0rmality imod min disposition, men takket være at n0rmality skrev til admin blev jeg ikke slettet, og derfor ser jeg john_stigers link som en gammel og afsluttet sag og som ikke har nogen fællesnævner i dette spørgsmål :)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:18 #48
questis, det her er jo rent muderkastning...hvis du synes jeg skal deaktiveres så anmeld mig.!

Jeg følger bare reglerne!
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 13:20 #49
det er ligså det startfirma gør... hans konto blev deaktiveret så den ikke kunne bruges, derfor opretter han en midlertidig konto, så han stadig kan være behjælplig herinde imens den anden er ned, det vil jeg ikke sige er at bryde reglerne, men derimod at vise en flid på eksperten.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:22 #50
Darkside >> det du gør vil jeg ikke kalde at følge reglerne. Jeg vil kalde det

Paragraf rytter

MC
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
06. maj 2002 - 13:22 #51
nu blander jeg mig lige...
hvorfor stopper i ikke bare diskussionen?!
Det er jo tydligt I ikke blir enige..
Let the admin decide!

(og jeg synes også startfirma skal ha sine point;0)
Avatar billede fcs Novice
06. maj 2002 - 13:24 #52
OK, folkens. Ro på nu. Der er ingen grund til at begynde at råbe op om det ene og det andet. Det er 100% op til Admin hvad der skal ske. Personlige meninger er ok, men personlige angreb gider jeg ikke at høre på herinde. Lad nu Admin afgøre det - jeg vil så nødigt begynde at skulle deaktivere folk for ikke at opføre sig ordenligt ;-)

FCS

P.S.: Læg mærke til smiley'en - det var en joke...
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:27 #53
Jeg kan kun sige hvis i synes jeg skal deaktiveres for at følge reglerne så gør det!

/DarkSide

Så alle der har et probelm skynd jer nu at tryk på anmeld misbrug og meld mig!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:29 #54
Darkside>>>Grov Up

Du sviner folk til med at de fandme og som du ellers kan sige det, Deaktiveres.

Men for Dampbarns reflekser når andre ikke har samme mening som du,

Tror ikke der er nogle der vil deaktivere dig, men måske give dig et gok i nøden så du kan se verden i et lidt anderledes lys

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:29 #55
Magler ordet Skal

MC
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:37 #56
Jeg vil godt lige vide hvor jeg har svinet folk til?
som jeg kan læse her så er det dig der sviner mig til!

/DarkSide
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:39 #57
Kommentar fra darkside
06/05-2002 13:08:57    Hm nu kan man jo se det ikke er første gang startfirma har været på kant med E.dk's regler..
Jeg håber seriøst du bliver deaktiveret.!<-------- Kig her

Jeg sviner dig ikke til jeg prøver skam også kun at puffe lidt til dig så du sadler ned fra din Hest og kigger lidt længere end det paragraf rytterrig du har fortaget ind til videre

MC
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:40 #58
Vil du sige et er at svine folk til??
Helt ærligt, det er vist dig der skal til at tage dig sammen og blive voksen!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:46 #59
Darkside> har du hørt om at man ikke skal tillægge ordene de eksakte betydninger ???

At svine folk til kan jo være en sandhed af modifikationer

MC
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:49 #60
Helt ærligt det her kommer ingen steder, der er jo direkte latterligt!
Bare fordi man forsøger at følge reglerne og få smidt de brugere ud der ikke følger dem bliver man straks meget upopulær..der er da latterligt!
Hvis det er sådan eksperten.dk bliver i fremtiden så lukker jeg min bruger ganske friviligt.!

/DarkSide
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. maj 2002 - 13:50 #61
Flueknepperi... :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:53 #62
Darkside>>> det er jo op til dig selv.
Og du har mere end ret i at vi ikke komme nogle vegne med at sidde og smide agumenter mod hinanden. men jeg vil nu lige pointere en ting

Jeg går skam 100% ind for at vi skal smide snydere ud, Men startfirma er blevet ufrivilligt fra røvet sine point. han har ikke lavet noget ulovligt og derfor lukket

Næ han er faktisk en af de eneste her der kan svare nystartede ehervhs drivende´s spørgsål.

Såderfor synte jeg nu at man burde kigger lidt mere på den enklte sag, hvad startfirma linket til warez eller direkte opfordret en ehervs drinde eks kopiere Exchange til han forretning så ville jeg mene at han skulle smides 4 kantet på porten, Men i den her sag er der tale om en bruger der dagligt bidrager til at Både Experten og det danske ehervs liv bliver rigere og rigrer

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 13:55 #63
flot stavet MC.Lucifer *GGG* det køre bare for mig, nå men jeg håber i kan læse dette trods de mangleden ord og forkert stavede ting

MC
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 13:59 #64
Hm hvem har mistet point?
startfirma.dk har da fået sin gamle bruger tilbage....
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 14:00 #65
Han har jo mistet dem i den devise at han ikke kan få de ny optjente point med

MC
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 14:03 #66
Pyt, gider ikke diskutere..det her er for latterligt.!
Avatar billede tonyadams Nybegynder
06. maj 2002 - 14:32 #67
starfirma: haha tænk du gider gå så højt op i point, tag dig da sammen
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 15:17 #68
tonyadams>

Jeg går egentlig ikke specielt meget op i point, men nu da jeg har tjent point, så mener jeg også jeg bør få dem. Jeg kunne jo muligvis få brug for dem såfremt jeg en dag skulle få en masse spørgsmål.

Men jeg gider ikke diskuterer det med dig eller darkside. Jeg ville bare vide hvor jeg skulle henvende mig, og blev i stedet mødt af en børnahave!
Avatar billede dmcn Praktikant
06. maj 2002 - 15:42 #69
Både personligt, og som coadmin, støtter jeg startfirma i denne sag. Eksperten har været skyld i, at han ikke kunne logge ind over en længere periode. Derfor har han oprettet en erstatningsprofil, så han stadig kunne hjælpe folk, og nu virker begge profiler så igen. Jeg ser intet galt i, at han så får overført point fra sin nye bruger til sin gamle bruger, så han derved kan få alle de point han retteligt har tjent.
Ja, havde han oprettet en ny bruger, fordi han havde lyst, så skulle han have sagt farvel til pointene, men her er der jo tale om en fejl fra ekspertens side - den kan vi næppe klandre ham for.

tonyadams : Du takker også nej til point, selvom du har afgivet korrekt svar? Ikke? Jamen, så går du jo også vildt højt op i point.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 15:44 #70
n0rmality, hvis startfirma for lov til at overføre sine point så er der kun 1 ting at sige...E.dk er på vej tilbage, det har ALDRIG været tilladt at overføre på eller ha 2 aktive brugere..!
Og hvis der er en der for lov til det begynder alle!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 16:06 #71
darkside>

Jeg tror vi er mange der ikke forstår hvad det lige er du har så ondt i r.... over?

Du sammenligner hele tide æbler med appelsiner!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:10 #72
startfirma, vil du vide hvad jeg har ondt i røven over?
At du ikke fatter reglerne!
Det står flere steder og er oxo blevet skrevet af admin himself, det er ikke tilladt at overføre point fra 1 bruger til en anden, heller ikke selvom man ikke kan logge ind..!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
06. maj 2002 - 16:12 #73
Darkside, Jeg troede du var blevet klogere Tsk Tsk

MC
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:13 #74
MC, tænk det troede jeg oxo du var, vi tager åbenbart begge 2 fejl så.!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:14 #75
Men startfirma jeg vil meget gerne se det svar der kommer fra Admin...det skal nok være sjov læsning!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. maj 2002 - 16:16 #76
tænk at bruge så meget tid på det, lad nu vores udmærkede admin kigge på det først.....

kan iøvrigt tilslutte mig n0rmality´s indlæg

ztyxx (også coadmin)
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:18 #77
Hm de i Co-Admin's siger er så at det er lovligt at overføre point fra 1 bruger til en anden bare man er en flittig bruger?
Hm nos, så tror jeg da oxo lige jeg flytter mine point over på en anden bruger profil.!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. maj 2002 - 16:19 #78
darkside har du gennemlæst n0rmality´s indlæg ordentligt???
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 16:21 #79
darkside>

Det er lækkert du er så godt inde i reglerne, så ved jeg hvem jeg skal spørge en anden gang. Det er også imponerende at du kan tolke reglerne således at reglerne i alle tænkelige situationer uanset hvad ikke kan fraviges - at alt er præceptivt. I den virkelige verden vil du se mange deklaratoriske bestemmelser. Jeg må tage hatten af for din tiltro til regelsættet, men når du bliver lidt ældre vil du lære at praksis ofte kan være lidt anderledes da man her skal have en realistisk situation løst uden problemer for brugere. Her på eksperten findes der en masse uskrevne regler også, samt regler der bliver brudt for at eksperten kan fungerer optimalt. Det samme vil du se er gældende i den virkelige verden. Hvis du holder ud så længe så får du sikkert samfundsfag i 10. klasse - så vil du kunne forstå det hele lidt bedre, da mange af principperne om ufravigelighed ikke gøres gældende.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:22 #80
ztyxx, ja!
Det var da det samme med HotPop der var heller ikke nogen kære mor...!
Og en anden ting, selvom i mener at han skal ha overført sine point så er det satdigt forbudt at 2 brugernavn...det er sjovt alle andre der har det bliver deaktiveret med det samme, men her sker der kort sagt ikke en pind, er det ikke lidt svagt?
Hvis der skal være Co-Admin's skal den samme regler gælde for alle og ALLE skal ha samme behandling.!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. maj 2002 - 16:23 #81
Er I gået i selvsving eller hva'?
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:24 #82
startfirma, bah tag lige og luk for alt dit advokat piz..det gider jeg slet ikke høre på...
Kan du ikke bare fatte reglerne, drop da de skide point og sig så er det det, vær glad for at din gamle bruger overhovdet virker igen!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
06. maj 2002 - 16:27 #83
som sagt, tænk at bruge så meget tid på det, har nu brugt ca. 15 minutter, og det er vist allerede for meget......

over & out

ztyxx
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 16:29 #84
Hvis der skal være regler skal de gælde for ALLE!, ellers så kan i sq ligeså godt droppe dem..!
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 17:23 #85
Jamen hvis det er tilfeldet at du får dine points igen så vil jeg oxo have dem fra min gamle bruger DJ Dark som oxo lige pludselig ikke virkede.....Men jeg oprettede en ny bruger og det er den jeg har idag....og jeg har sq ikke klaget over at jeg ikke har de points fra den....så må du jo lukke startfirma.dk og fortsætte med din gamle bruger hvis du er så glad for de points den har!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 17:39 #86
Jeg havde en bruger - stigers - som jeg af mystiske grunde ikke logge ind med: http://www.eksperten.dk/spm/52403 - den profil vil jeg også gernehave point fra!!!
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 17:42 #87
John_stigers>> lige min point ;D

Såååå hvis han får dem igen så følger jeg sq oxo Darkside!!!!!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 18:00 #88
HAHAHA.. Nu vil jeg gå ud og lave 100000 brugere, og begynde at stille dumme spørgsmål.. Nææ jeg vil ikke overføre nogle point, vil bare have 100000 brugere. For det er nemlig meget nemmere.
Og alle de der paragraf ryttere, de skal svarer på dem alle sammen, fordi jeg vil nemlig give 300 point ved alle spørgsmål. Og når jeg så er færdig, så vil folk have mange point. Så vil jeg beklage mig over at jeg føler mig retfærdig behandlet.  Så vil klage over reglerne, over at jeg ikke må lave flere brugere, og at de alle sammen bliver slettet. Så vil jeg sige at alle de point som jeg har tjent på alle mine 100000 brugere skal overføres til min main brugere.  Men det må man ikke, men så er jeg så gavmild at jeg giver darkside og de andre sheriffer alle mine point, så de kan ligge numero uno.  Så kan det være at alle bliver glade, men så kan man jo spørge sig selv om det er bestikkelse.. Så kan folk lige så gakket de vil sige at jeg fatter en skid, for jeg er fandme ligeglade så længe jeg kan få tingene til at fungere.
Men men nu håber jeg at startfirma får sine point og at vi alle sammen kan komme ud af det her i et stykke. Eller uden huller fra seksløbere. Hvad med at eksperten lavede en dag, hvor de overførte point fra alle folks accouncts til deres main, det kan vi jo ikke for tænk hvis folk nu lavede 100000 brugere og overførte point til deres. Det kunne jo godt lade sig gøre at lave sådan en dag. Men ved i hvad, det er nemlig folk som er så smålige som mange af dem der ridder på paragraffer herinde der kunne finde på at prøve at "snyde" systemet. Men hvis det er at i alle sammen har en account som i har point på, som i af en eller anden grund lige pludselig ikke kunne, og i så lavede en anden bruger, så har i jo to accounts, med point men i for "flinke" til at prøve at få dem overført.

Ill be back with the rest!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 18:07 #89
Dahm det må være den dummeste kommentar der endnu er postet i det her spm...tror lige du skal læse din tekst igennem :)

<snip>
Så vil jeg beklage mig over at jeg føler mig retfærdig behandlet.
</snip>
Ja ja du brokker dig bare over at du er blevet retfærdigt behandlet...*LOL*
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 18:09 #90
rasborg>> Du er sq da 4 langt ude....søg hjælp!!!!!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 18:37 #91
Undskylder de mange fejl men jeg havde noget obligatorisk spisning der skulle nås, faktisk i det sekund det blev postet..

Men hvis du synes min kommentar er dum, jamen så synes du det. Jeg synes dine kommentare er dumme grundet det at du ikke er i stand til at vige overhovedet fra et regelsæt. (fodbold eller anden sport med dig må være sygt)

DJdark hvis jeg skal søge hjælp hvad skal i så? I kan ikke engang se igennem fingre med en sølle gang overførsel af nogle point som en person helt refærdigt har tjent. Og hvis det forholder sig sådan at i beklager jer så meget pga. at i ikke fik jeres point eller noget i den retning, så klag vi er nogle der mere end villige til at bakke op omkring jer.
Jeg synes bare at det her er gået for vidt.

¤¤¤ Not bulletproof ¤¤¤¤
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 18:41 #92
john_stigers>

Det passer ikke til en co-admin at begynde med en barns argumenter. Jeg gjorde som det første opmærksom på problemet da jeg oprettede brugeren startfirma: http://www.eksperten.dk/spm/168165

darkside & djdark>

Jeg kan ikke se hvad I får ud af at opføre jer som små børn her. I har ikke bibragt noget der bare kunne antydes som værende konstruktivt her! Se spørgsmålet! Det er skrevet i kategorien co-admins fordi jeg ønskede at henvende mig til co-admins/admin og spørgsmålet er stilet til sådanne. Hvis jeg var interesseret i jeres ligegyldige holdning så havde jeg henvendt mig i fri debat.
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 18:46 #93
Startfirma hvordan går det egentligt med de point kan vi ikke få en status?
Har du fået noget respons? Altså lige udover det her!

/rasborg ¤¤¤¤ NOT BULLETPROOF ¤¤¤¤¤
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 18:52 #94
rasborg>> Det er altså ikke OS der klager over at vi ikke har fået vores point....så vidt jeg liiiige kan huske var det startfirma!!!!

startfirma>> Nu vil jeg så liiiiige høre hvornår jeg har opført mig som et lille barn....det er dig der er der opføre dig som et lille barn over du ikke kan få dine sølle 3000 point igen...jeg kan sq forstå hvis det var 3000 kr at du klager dig!!!  Så må de jo lave kategorien ikke tilgængelig for os...jeg blander mig fordi jeg sys det er LATTERLIG at whine over det ;D
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 18:55 #95
Admin er på ferie, og det betyder vel at jeg ikke høre noget. Admin har fået en mail inkl. beskrivelse og link til dette spm.

Co_admins>

John_stigers er imod
fcs virker neutral
ztyxx ser ikke nogen urimeligheder
n0rmality ser ikke nogen urimeligheder
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 18:58 #96
Cool, jeg vil også være coadmin! Men så skal jeg have en stjerne  og en pony!

Jeg håber at det udarbejder sig til din fordel startfirma.
Måske skulle du søge ind til coadmins??
eller også skulle vi finde et andet sted ligesom eksperten af bruge vores til har hørt at ingenøren skulle være fedt! HEHE..

/rasborg
Not bulletproof ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bang!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 18:58 #97
djdark> Hvornår du har lydt som et barn? Det har du lige gjort! Når du kan se princippet med 3000,- så er det jo forbavsende at du ikke kan se det pricipielle i 3000 point.

Jeg whiner skam ikke - find et eksempel? Det er dig og dem på dit niveau der holder denne farce i live!
Avatar billede kapla Nybegynder
06. maj 2002 - 19:01 #98
Absolut enig med Darkside, det har aldrig været tilladt at overføre point fra 2 profiler. Hvis det nogensinde bliver det, er jeg her ikke længere. :)
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:02 #99
>>> Diskjokey sort  Nej lige præcis det er ikke jeg der klager, men i klager over dem der gør.. Hvad med hjælpe det er vel derfor at i coadmins. Og det er da lige så meget princippet i det er!!!!!!!!!!

Og selv om det er sølle 3000 points jeg har 30 point. Så et eller andet sted kan jeg godt forstå ham!

/rasborg
Not bulletproof ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Bang!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 19:02 #100
kapla0>

Det handler om at se tingene i rette sammenhæng!
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 19:08 #101
startfirma>> Jamen så skulle du jo have snakket med adminen DENGANG din bruger ikke virkede i stedet for at oprette en ny bruger!!!!
JOW du whiner over dine points right???
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 19:10 #102
rasborg>> man må oxo gerne bruge hjernen engang imellem!!! og sørge for at tage problemet op når den opstod ik....
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 19:13 #103
For så kan enhver sq bare sige at min bruger virkede ikke da jeg oprettede denne bruger så jeg vil gerne have mine points overført til den nye bruger.....DOOOOH så er det sq da først det tager overhånd!!!!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 19:24 #104
djdark>

Du kender ikke casen...  Jeg orker ikke at forklare dig tingenes rette sammenhæng. Jeg gider heller ikke diskuterer på dit niveau. Hvis du mener der er nogen der hviner så bevis det, eller hvis du ikke kan holde det ud så træk dig fra debatten. Ingen har bedt om din mening, og jeg gider ikke indgå i et personligt klammeri med dig selv om du ligger op til det.

Læs desuden at det første jeg gjorde med min midlertige bruger var at gøre opmærksom på problemet! Så alt det crap med at så kan alle andre bla bla holder ikke.

kapla0>

Det er desuden besynderligt at du som co_admin sætter din betegnelse på en spids for at forhindre mig i at jeg får en upåvirket bedømmelse. At erklære sig uenig er fair - det andet er ikke passende!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:26 #105
Djdark>>>rasborg>> man må oxo gerne bruge hjernen engang imellem!!! og sørge for at tage problemet op når den opstod ik....

Hvis du hentyder til at at jeg skal tage problemet op når folk de klager??
Jamen jeg klager ikke (lige NU) men jeg synes bare at det her er for latterligt det er jo noget som startfirma har gjort et stykke "arbejde" for at få. Og dem kan han ikke få overført fra en bruger til en anden, men han må heller ikke have to brugere.. Og den måde i behandler det her på, er det fuldstændig ude og sk.de, og jeg må indrømme at synes det er ubehageligt at man skal lade svine til for at kunne hjælpe sine venner i noget som nogle kalder offentligt websted. Men jeg kan tage, det er ikke det, men hvis man smider lort efter folk (rasborg>> man må oxo gerne bruge hjernen engang imellem!!! og sørge for at tage problemet op når den opstod ik....) må man sku også være i stand til at tage noget selv.  Og jeg må indrømme at det lader til at i ikke er i stand til at tage det der tilfalder jer..
Og at i har drevet det er så langt fatter jeg ikke, og tro mig jeg går ikke for jeg falder i søvn foran skærmen og dette her problem er løst.

Men nu hvor du siger at jeg ikke kan bruge hjernen så..

Never discuss with idiots. They will bring you down to their level, then beat you with experience!

Og det sidste du skriver her: For så kan enhver sq bare sige at min bruger virkede ikke da jeg oprettede denne bruger så jeg vil gerne have mine points overført til den nye bruger.....DOOOOH så er det sq da først det tager overhånd!!!! Kan du ikke checke hvornår profilen blev oprettet så krydschecke dage hvor der har været problemer med eksperten.dk

Rasborg
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 19:36 #106
startfirma>> jamen så skulle du jo have haft en aftale med adminen så havde problemet jo ikke været så stor vel!!!
og så var det jo ikke nødvendig at oprette det spm ;D... ergo er det overførsel mellem 2 bruger som ikke er tilladt....den burde du jo oxo have regnet ud da du jo er en advokat!!!
Det er vist dig selv der ligger lidt op hva.... kalde mig et lille barn.....det var jo rasborg der er latterlig med hans indlæg som ikke havde en skid med det her at gøre
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:49 #107
>>> DjD da vi var noget til et hvis punkt lavede den her post: Ok, nu da det hele ser ud som at vi kan enes. Så lad dog det her ligge..
Startfirma får (forhåbentlig) sine point. Og vi andre, vel bare tage ved lærer til en anden gang. For i princippet var det her jo bare en simpel post, der handlede om at få noget tilbage som i princippet er ens eget. Istedet blev her smidt spydigheder rundt, (erklærer ikke mig selv hellig)..

Well det må være det for denne gang pastor Rasborg AMEN..
Shit jeg skal til skriftelig eksamen om 10 min..

SES Drenge!

Og gik. For der troede jeg at nu kunne vi stadigvæk enes. Men det kunne vi ikke, og da jeg så kom tilbage 4 timer senere var i ikke kommet længere da jeg gik. Og så lavede den post, men ved i hvad det fede ved den post det var?
Det er det eneste i kunne forholde jeg til at den var underlig i kunne ikke kommentere noget i i den. I kunne sige at der var stavefejl, og efter det var resten jeres race! Og det eneste der står i den post er hvad der er blevet sagt mens jeg var væk.

Rasborg
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 19:50 #108
rasborg>> Jeg hentyder til at han skulle have rettet hendvendelse til adminen dengang da hans bruger ikke virkede...er det så svært at forstå?? for så havde han sq ALDRIG stået med dette problem!!!

Og hvis adminen skulle sidde og tjekke hver eneste bruger der vil have flyttet deres points så kan de sq ikke lave andet...hvem skal så ordne når exp er nede??? for det har de jo ikke tid til når de skal sidde og tjekke hva`for en bruger der er oprettet hvornår osv...
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 19:52 #109
djdark>

Helt ærligt...  læser du hvad der bliver skrevet til dig? Det første jeg gjorde var netop at tage fat i admin, og han erkendte der var en fejl. Først idag virker min gamle bruger!

Jeg har ikke set et eneste fornuftigt indlæg fra dig endnu! jeg kalder dig et barn fordi du argumenterer sådan - bare se det seneste her...

Jeg tog det måske forgivet at du kunne forstå selve spørgsmålet. Jeg spørger om co_admins kan løse problemet eller om jeg skal henvende mig til admin. Hvad er det lige du vil???? Du leverer gang på gang et indlæg jeg eller andre ikke kan bruge til noget som helst!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 19:53 #110
Jeg kan kun sige at denne debat efter hånden er blevet noget at det mest grinagtige der længe har været her på e..
rasborg & startfirma, tag og bliv voksende... helt ærligt så meget bøvl over nogen sølle point..!

Jeg holder 100% med Kapla0 & John_Stigers & DJ Dark..!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:53 #111
<<<DJD>>>> Han siger jo selv i den treadh der er linket til, at han bruger meget tid herinde. Så når hans bruger ikke virker, gør han som de fleste vel ville at lave en der ligner meget i håbet om komme ind.
Og hvad med at Admin lavede exp når den er nede, og så kunne co admins jo klarer alt det med points?
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 19:57 #112
Darkside skal vi blive voksne???? Det er da dig der har været en god del af det her er blevet så grinagtig, hvis du ikke har holdt dig  bag dit regelsæt etc. var den post ikke 100+ lang. Men ved du hvad når du har lagt op til det længe så lad os tage og mødes så kan vi slås om det..
For normalt er jeg flink stille og rolig, men det du og din djd har kaldt os de sidst 5 timer, så bliver jeg sku sur.
Og hvornår kommer admin hjem??

100% startfirma!

Rasborg
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 19:58 #113
darkside> Vi ville også være lykkelige hvis du ville trække dig fra debatten med dine intetsigende kommentare.

Kan du selv finde et sted hvor du har været en nytteværdi? Jeg opfatter dig som en lamer der har spammet hele dette spørgsmål!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 19:59 #114
startfirma> hvordan fandt du ud af at startfirma.dk virkede igen????
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 19:59 #115
rasbog, det er iorden!
du kommer bare med alle dine venner så kommer jeg oxo alene!
Jeg skal med største glæde smadre dig hvis det er det du ligger op til?!

/DarkSide
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:00 #116
john_stigers>

Lige pludselig fik jeg en valideringsmail
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:01 #117
startfirma, hm sjovt jeg har samme opfattelse af dig...hvorfor mon...!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:01 #118
OK! Det siger vi, du ringer bare når du har, eller når du er færdig med at læse regelsættet for eksperten.dk
Men jeg må ærligt indrømme at jeg synes det her er langt ude.
Og ved du hvad min far er også stærkere end din far!

/rasborg
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 20:02 #119
rasborg + darkside> I STOPPER! LIGE NU! ELLERS ANMELDER JEG JER PERSONLIGT!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:02 #120
rasborg, uha uha uha er det nu jeg skal være bange?
Helt ærligt, tag dig sammen!
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:04 #121
Skal nok! Men jeg vil have lov til at sige hvisman ikke kan se ironien i post så er man da godt nok langt ude.

Hvis man skulle slås over om diskussion over nettet!
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 20:05 #122
Hvorfor mon flere og flere seriøse brugere af eksperten takker af....
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:06 #123
Næ du skal ikke være bange, jeg gør dig ikke noget. Jeg slås ikke uden en heleveds god grund, faktisk er jeg mere end løber end en fighter!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 20:06 #124
schulze> ja hvorfor mon...
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:07 #125
john_stigers, du melder mig bare hvis du mener at jeg gik over grænsen..jeg mener 100% at han selv bad om den kommentar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 20:10 #126
darkside> ikke endnu - men det er startside vi diskuterer - jeres problemer kan i smide på mails, så dem der er med i dette spørgsmål slipper for at se jeres indbyrdes ordkamp!
Ingen er anmeldt - endnu...
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:10 #127
darkside og djdark>

Nu da i går så meget op i reglerne:

Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.

Hvorfor skrider I to ikke bare ??? I har jo ikke lavet andet end støj i det her spørgsmål alligevel!!!
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 20:11 #128
john_stigers>Ingen er anmeldt - endnu...

Jo
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:12 #129
Ja det gjorde jeg så vel. Men så vil jeg da gerne til undskylde til dig Darkside, undskyld og til alle de andre John_stigers Dj darkside schulze startfirma, og alle andre der har deltaget i den her post! Jeg undskylder for alle de post jeg skrevet, jeg tager gerne konsekvensen for alt hvad jeg skrevet og gjort.

Undskyld! Jeg tager gerne min straf, hvis nogen føler en trang til at melde mig så synes jeg de skal gøre det. I har 10 min. til at smide treadh i denne post, om at melde mig.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 20:13 #130
rasborg + darkside er allerede anmeldt bare rolig.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:15 #131
Jeg kan kun sige det samme som rasborg, det var ikke meningen at det skulle gå helt amok, men desværre sådan endte det.!

startfirma, du skulle nok bare ha sendt en mail til admin med det samme så havde denne debat aldrig fundet sted..

Jeg forventer at hvis jeg bliver meldt vil jeg gerne ha af vide af hvem.

/DarkSide
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:18 #132
schulze, hvad forventer du at få ud af at melde mig?
Hvis jeg bliver deaktiveret pågrund af det her tja så er det bare det..så må jeg bare igang med en ny bruger :)
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:18 #133
Jeg undskylder endnu engang hvis darkside og alle andre smider en mail til mig på urasborg@hotmail.com så kan i få en personlig email med den undskyld som i synes jeg skylder jer.

Jeg ikke at det nogen skyld ud over mig selv at det her gik så højt.
Jeg vil slette min account, for kan jeg ikke forsvarer mig i at blive svinet til. SÅ er det ikke her jeg gider at slå mine folder..

Startfirma håber det løser sig.

Takker af Rasborg (kommer måske igen.)
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:19 #134
Jeg siger ikke at det er nogen skyld ud over mig selv at det her gik så højt.
Jeg vil slette min account, for kan jeg ikke forsvarer mig i at blive svinet til. SÅ er det ikke her jeg gider at slå mine folder

Undskyld.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
06. maj 2002 - 20:20 #135
Nå nu tror jeg jeg vil blande mig for sidste gang på eksperten i denne omgang. Det er simpelthen blevet et for uinteressant website at bruge sine kræfter på. Man kan kun håbe at kvaliteten stiger om 6 måneders tid eller lignende og det så vil gøre det værd at vende tilbage til.

Darkside>
>rasborg & startfirma, tag og bliv voksende... helt ærligt så meget bøvl
>over nogen sølle point..!

thja lad os vende den om. Hvis det bare er nogle sølle point så er der vel heller ikke nogen grund til at 3-4 personer herinde har behov for at reagere som om der er nogen der har taget deres slik fra dem? tilsynelande må disse point jo betyde noget, eftersom de er mere eller mindre fundamentet for ekspertens eksistens. Om-end et elendigt fundament har det efterhånden vist sig, men dog stadigvæk et fundament så længe det nu varer.

Alle co-admins>

Man kan undre sig over at visse af jer ikke er i stand til at håndtere den opgave i et blevet tildelt. Nemlig at være en forlængelse og aflastning for Admin. I stedet for konstruktivt at diskutere problemstillingen bag lukkede døre bringer i jeres personlige holdninger og følelser ind i det og taget det op til debat i et åbent spørgsmål. Som det gamle og veletablerede site eksperten.dk er må man vel formode der er nogle procedurer og regler skrevet ned for denne slags tilfælde eller tidligere tilfælde man kan sammenligne med og så fælles komme med en samlet udtalelse. Det er jo ikke første gang det her er sket?

Om i blev enig om det ene eller det andet er egentlig mig ret ligemeget, men sådan som det er lige nu er det jo ingen der ved hvad man må og hvilken co-admin der har mere ret end den anden og i sidste ende tørrer i det hele af på Admin eller nanoq der sidder og laver regler eller hvem det nu er. Man skulle tro at ideen med co-admins netop var at undgå denne slags skæve officiel kommunikation og samtidig aflaste Admin. Tilsyneladende er resultatet blevet det modsatte.

Om alt dette så skyldes umodne, dårligt uddanned/opdragede co-admins, manglende tid til at lave tingene bare nogenlunde ordentlig eller hvad er jeg egentlig ikke specielt interesseret i. Det kan diskuteres til døde.

Det eneste jeg kan konstatere er at eksperten det sidste lange stykke tid er blevet et mere og mere tåbeligt sted at bruge sine kræfter på. Dette børnehave-slagsmål er dog den berømte dråbe for mit vedkommende.

Jeg må nu endelig erkende at jeg ikke længere har lyst til at benytte eksperten, hvis dette er den situation jeg riskkere at blive stillet i såfremt jeg får de samme problemet som startfirma eller andre lignende problemer der kræver hjælp fra co-admins.

Jeg vil derfor tillade mig at benytte den eneste mulighed jeg har for at gøre opmærksom på min utilfredshed med hvordan sitet her takker sine brugere for det indhold og den tid de ligger i det.

Hermed takker jeg af for denne gang, framelder mig mine abonnementer og lader min bruger stå aktiv til forhåbentlig bedre tider hvor der er kommet lidt mere fornuft og kontrol bag sitet.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 20:20 #136
darkside> Hvad tror du jeg forventer...
Avatar billede rasborg Nybegynder
06. maj 2002 - 20:23 #137
Oscar Eg Gensmann jeg undskylder også til dig.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:24 #138
schulze, hvis du tror jeg bliver deaktiveret så tror jeg godt du kan tro om igen.! :o)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 20:28 #139
darkside>Hvordan kan du vide hvad jeg tror? Tror du at vide alt?
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:30 #140
schulze, gider ikke diskutere med dig, vil du mig noget så send en mail!
darkside@edesigns.dk
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:31 #141
Osaka_San>

Som altid er jeg rørende enig!

Man stiller et simpelt spørgsmål til co-admins/admins og man bliver mødt med en børnehave!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:40 #142
darkside>

Du skal ikke begynde at klante mig fordi du ikke selv kan håndterer:

Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er "støj" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.

Jeg stillede et spørgsmål til co-admins/admin og jeg fik et svar. Jeg oprettede netop et spørgsmål for at belaste admin mindst muligt. At du og djdark så ikke kan finde ud af hvornår jeres mening er interessant eller stoppe mens legen er god vil jeg på ingen måde stå til ansvar for!

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:43 #143
startfirma, du stopper bare aldrig hva.!
Jeg har sagt stop, og det jeg skrev var bare ment som et råd..!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:44 #144
darkside> Du har da aldrig nogensinde her kommet med et råd, du har kun bidraget med ligegyldige indlæg som intet har med spørgsmålet at gøre!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:46 #145
startfirma, jeg gider ikke diskutere mere med dig, jeg synes helt er du er latterlig at høre på..!
Hvis du mener noget andet så skriv en mail!
darkside@edesigns.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. maj 2002 - 20:47 #146
Igen er en masse brugeres tid blevet spildt. Dette var et ganske simpelt spørgsmål til coadmins/admins. Det skulle smadres til atomer af totalt ligegyldig debat, fra uvedkommende brugere der åbenbart har alt for meget tid.

Til tider bærer Eksperten mere præg af at være en dårligt konstrueret chat end et vidensdelingsforum (en god chat kan jo ikke bygges over BBS princippet).

Alle ville få meget større glæde af Eksperten, hvis man kunne indtage en "cut the crap" holdning. Korte koncise spørgsmål og svar. Hold den ligegyldige snak til dertil beregnede chats eller i det mindste kategorien "Fri Debat".
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. maj 2002 - 20:48 #147
Jeg er på lige fod med Oscar led og ked af denne type diskutioner. Jeg tror dog stadig på at Eksperten har potentiale til at være danmarks bedste forum til udveksling af IT viden. Men der er en masse kanter der skal slibes af. Jeg tror simpelt hen Eksperten bør køres i strammere rammer.

Et forslag til hvordan denne debat kunne have været undgået er at oprette en mailadresse på linie med info@eksperten.dk, som alle coadmins + admin har adgang til. Der savnes en mulighed for at korrespondere med coadmins uden indblanden fra uvedkommende personer.

Well... jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at kommentere, da jeg har haft et par episoder på det sidste, jeg ikke gider stå model til. Men nu kunne jeg altså ikke dy mig længere...

NanoQ
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:49 #148
darkside>

Igen et smukt argument i form af ordet latterlig! Jeg er glad for at du vil stoppe debatten her, du har gjort rigeligt skade!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 20:52 #149
Hm nu er jeg faktisk pisse ligeglad, deaktiver mig hvis i har lyst!
Nu kommer min mening!

startfirma, du er så fucking fuld af pis at det halve kunne være nok!
Du har ikke lavet andet en at bryde reglerne her på E.dk og sjovt nok er du sluppet afsted med det!

/DarkSide
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:52 #150
nanoq>

Its so true!
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 20:52 #151
Eksperten havde potentiale til at blive danmarks bedste forum til udveksling af IT viden.

Jeg står af.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 20:58 #152
darkside>

Din mening afspejler nu ganske godt alle de andre indlæg i dette spørgsmål, så jeg synes nu ikke du har holdt dig tilbage tidligere!
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 21:00 #153
startfirma, du skulle bare vide!....
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 21:11 #154
Jeg sys bare du skulle have holdt så`en et spm langt herfra....og skrive til adminen i stedet!!!

For jeg har oxo en gammel bruger som heller ikke virkede og jeg skrev endda en mail til adminen dengang men har ikke fået nogen mail tilbage endnu (ikke for at hænge adminen ud)
Men jeg tog konsekvens og oprettede en ny bruger og har brugt den siden og hvis jeg havde oprettet samme spm så havde jeg fået samme tur.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 21:12 #155
darkside> Dette er en advarsel. Du bedes styre dit temperament når du laver indlæg. På forhånd tak.

john_stigers - coadmin
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 21:14 #156
Det er da klart at folk reagere sådan med alt det point fusk folk prøver på så man kunne da sige sig selv at folk ville reagere på den måde som de gjorde....ihvertfald når man ligger det ud som et spm

slut herfra

//djdark
Avatar billede invisibleman Nybegynder
06. maj 2002 - 21:15 #157
Jeg synes startfirma burde have lov til det. Hvis Eksperten var skyld i at han ikke kunne logge ind, og nu vil kræve 'startfirma.dk' slettet incl. samtlige point har han vel ikke fået lov til at deltage på samme vilkår som os andre ?

Det er fair nok at han får de point fra 'startfirma.dk' som han ærligt har tjent i den tid han ikke kunne logge ind.
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 21:15 #158
djdark>

Spørgsmålet blev stillet for at høre om co-admins om de kunne løse problemet og ikke andet !!! Hvordan du gjorde eller hvordan din bedstemor gør - det er irelevant her hvis du læser spørgsmålet.
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 21:17 #159
john_stigers, skal nok tænke mig om en anden gang, det hele løb bare lidt amok her...desværre

/DarkSide <-- Undskylder
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 21:18 #160
startfirma>> Nu er det vist dig der bliver personlig!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 21:21 #161
djdark>

Jeg har brugt lang tid på at forklare jer hvad der blev spurgt om, og at jeres indlæg er ligegyldigt støj. Jeg har intet personligt imod jer. Vil I dog ikke bare stoppe nu, og det er ikke et personligt angreb!

Jeg har anmeldt jer for "støj"
Avatar billede darkside Nybegynder
06. maj 2002 - 21:21 #162
startfirma, jeg undskylder, havde aldrig nogensinde drømt om at det ville gå så meget amok!
håber du kan godtage min undskyldning!

/DarkSide
Avatar billede startfirma Nybegynder
06. maj 2002 - 21:22 #163
Stopper for idag - sweet dreams!
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 21:23 #164
startfirma>> Takker :D
Avatar billede djdark Nybegynder
06. maj 2002 - 21:25 #165
For din fine anmeldelse ;
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 21:27 #166
djdark> hvis du ikke stopper med at spamme - startfirma har bedt dig om det - så må der andre metoder i brug.
Betragt dette som en advarsel!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2002 - 21:28 #167
sorry...

john_stigers - coadmin
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2002 - 21:30 #168
Fuck nu bare de point. Det er efterhånden sjældent jeg gider at lægge et svar, medmindre folk ligefrem opfordrer til det. Jeg får alligevel aldrig brugt mine 16.000 point.

:) Keep cool folks!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. maj 2002 - 21:51 #169
Osaka_san>>Nu ikke også dig? Seriøst, det stinker sq' da. Hvis besvarelser skal jeg så læse igennem i .NET kat'en, og hvad værre er, vi mister jo ekspertens største "verbale aktiv". Dine besvarelser/kommentarer er altid interesante.

Håber du skifter mening.
Avatar billede groggy Nybegynder
06. maj 2002 - 22:48 #170
Jeg kan slet ikke se hvorfor, så mange forskellige personer skal ind og diskutere det her emne? Efter hvad jeg kan se, er spørgsmålet lagt i kategorien CoAdmins. Ergo må det være et spørgsmål rettet udelukkende til coadmins. Derfor har det ingen relevans for andre, at råbe vagt i gevær osv. (ved godt det er lidt dobbeltmoralsk, nu hvor jeg selv laver et indlæg).

Jeg må desværre også lige sige, at jeg ikke er tilfreds med coadmins håndtering af dette spørgsmål. Som det bliver sagt længere oppe, burde I have forholdt jer lidt mere neutrale, og diskuteret dette bag lukkede døre. Det er vist ganske klart for alle, at reglerne ikke er helt dækkende på det her område. Det skal dog også siges, at coadmins, efter min mening, er det bedste tiltag på eksperten jeg har oplevet. Og jeg har været ganske godt tilfredse med jeres håndtering af mange situationer. Men konceptet kræver vist stadig lidt finpudsning, og måske lidt retningslinier. Håber I forstår min kritik.

Osaka_san >> Nu har jeg desværre ikke haft meget med dig at gøre her på eksperten, men jeg synes det er synd, at du er kommet frem til, at du vil forlade dette sted. Men jeg håber da, at du kommer tilbage en dag, hvilket du selv udtrykker muligheden for. :)

Alt i alt er min mening vel bare, at dette spørgsmål vel egentlig kun henvender sig til coadmins. Og at alle andre kan læse med, men bør lade være med at producere alt den støj der er kommet i dette spørgsmål.

Det var mine 25 øre...

MVH Groggy
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 00:09 #171
groggy> du skriver at vi burde have holdt os lidt mere neutrale... javel ja, men det bliver LIDT svært når manden basunerer ud med det ikke sandt?

Desuden så er han kommet godt fra een gang at overtræde reglerne - så hvorfor i alverden skulle det ikke kunne lykkes igen?
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 00:09 #172
Tak for kaffe! Jeg troede ikke jeg skulle se flere af den slags debatter? Er det endnu et tilfælde af en formastelig overtrædelse (!) - og nogle paragrafryttere, der - uagtet omstændighederne - tromler løs, fordi et regelsæt er brudt, oven i købet p.gr.a. nogle fejl fra Ekspertens egen side?

Kære venner, hvis der er tale om en fejl fra Ekspertens side, så giv startfirma hans point retur og beklag over for ham, at Eksperten ikke har fungeret efter hensigten. Det mangler da bare.

Med fare for represallier og deaktivering, så synes jeg ærlig talt, at flere CoAdmins ikke magter deres hverv særligt godt. Ikke alle, men der er desværre nogen, som ikke er i besiddelse af så meget pli og situationsfornemmelse.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 00:12 #173
john_stigers>Jeg fatter ikke at man tolerere darksides opførsel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 00:12 #174
steen_hansen> coadmins kan ikke give brugere deres point tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 00:13 #175
schulze> han har fået en advarsel.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 00:16 #176
john_stigers>En advarsel?? Det er godt nok lidt tyndt, set i lyset af det  der skete i denne tråd.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 00:18 #177
schulze> det er min vurdering at det var nok. Og det var det - han stoppede og undskyldte sin opførsel. Advarslen havde sin ønskede effekt. Er du ikke tilfreds må du anmelde ham igen. så kigger en anden coadmin på sagen.
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 00:20 #178
ok
Avatar billede groggy Nybegynder
07. maj 2002 - 00:21 #179
john >> Det eneste jeg siger, er at der følger et ansvar med når man bliver coadmin. I bør lige snakke sammen indbyrdes før I kommer med en mening. Det virker ikke så heldigt at coadmins sidder og "modsiger" hianden. I skal helst fremstå som en helhed (efter min mening). Da jeg skrev neutral mente jeg ikke, at I skulle lade som ingenting. Men bare lige skrive, at I ville diskutere tingene engang, og finde en fælles holdning på området. På den måde ville I også komme nærmere nogle mere fastlagte regler på netop dette område.

Jeg valgte bevist ikke at kommentere det omtalte snyd, fordi jeg intet kender til den situation, og derved ikke ved om den sag er afklaret, hvilket den ifølge startfirma.dk er. Jeg vil ikke dømme folk på fakta som jeg ikke kender til.

Det jeg har skrevet, er ikke møntet som noget negativt på nogle personer. Jeg synes bare, denne situation kunne være håndteret anderledes.
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 00:43 #180
John Stigers, så burde I anbefale Admin kraftigt og samstemmende, at der er sket en fejl, som der skal rettes op på, og ikke uberettiget tryne en uskyldig bruger. Det virker lidt som om, at færdselspolitiet deler bøder ud, fordi lyssignalerne ikke virker.

Den er ikke møntet på dig, men I burde vurdere, om de CoAdmins nu også kan tåle at få den "magt" mellem hænderne, og om de er i stand til at administrere den. Det er ikke en heksejagt på CoAdmins, som jeg vil starte. jacoba har gang i mange gode anskuelser andetsteds, men jeg indrømme, at meget ballade er selvforskyldt og kunne være undgået, hvis man havde været i besidelse af lidt selvjustits og pli. Den metode, som nogle af dine "kollegaer" udøver, fører ikke noget godt med sig. Tro mig.
Avatar billede woolbox Nybegynder
07. maj 2002 - 02:12 #181
GOD DAMN!!! .... Det må sgu da være den længste tråd på Exp.dk!! ... Jeg er helt enig i at denne debat ikke burde ha' fundet sted, og burde være hold stricly mellem startfirma (hvis situation jeg støtter 100%) og admin, og måske en enkelt coAdmin.

At fare sådan ud over en fejl på eksperten, som har gjort at en bruger i kort tid har haft to accounts kan jeg kun se som embedsmisbrug og total manglende prioriteringssans.

Startfirma - you got my vote! :o)

Jeg har kigget lidt på det og nået frem til følgende imponerende statistik ...

Tråd startet: 06/05-2002 12:17:33
Denne kommentar (ca.): 07/05-2002 02:17:33
Indlæg i tråd: 180
Indlæg pr. time: 12,857
Indlæg pr. minut: 0,214

Dvs. i snit et indlæg hver 5. minut .... man får sgu hurtig svar her på Eksperten! ;o) ... Håber virkelig for Admins nerver/blodtryk/whatever at han blot læser spørgsmålet og agerer ud for det. Jeg har sgu læst næsten alle kommentarer og ikke en eneste af dem rykker ved at det er en beslyutning Admin skal tage. Der er ingen kommentarer whatsoever der tilføjer spørgsmålet antydningen af nye dimensioner ... drop det dog for h*****e.

Og ikke nok med det, at folk f*ndme begynder at skændes og true hinanden (for sjov eller ej, who the f*ck cares) - det er sgu da for barnligt .... God damn, man skal krafteddeme både hver IT-ekspert og vuggestuepædagog for at kunne begå sig her på Exp.dk!!!

Argh!!
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 07:34 #182
woolbox> Langt fra den længste, den længste er på over 900 indlæg :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 08:13 #183
Der er heller ikke så meget mere at sige :) Spørgsmålet var jo enkelt og forholdvist præcist formuleret.

Det er en sjov situation med co-admins...

john_stigers: imod
kapla0: imod
fcs: ved ikke
n0rmality: ikke imod
invisible: ikke imod
ztyxx: ikke imod

På sin vis er det godt nok at co-admins udtaler sig som det lyster, men også lidt forvirrende for en bruger når co-admins ikke er enige. Det er også ok at co-admins ikke altid er enige for hvem er det. Jeg mener John_Stigers har ageret lidt mystisk til tider, og at han røg ned på niveau med dem der spammede hele dette spørgsmål. Alle andre co-admins havde spørgsmålet for øje, mens John_Stigers nærmest for mig at se ønskede at skabe en debat da han hev argumenter ind som intet havde med spørgsmålet at gøre. Kapla0 satte sig på en spids at hvis jeg får mine point så ville han ikke være her mere. Det er heller ikke nogen hjælp til en uafhængig afgørelse fra admins side. De co-admins der ikke så problemer kom med et argument herunder n0rmality som indeholdt en saglighed. Derfor er jeg også glad for at andre co-admins ytrede sig, og det ikke kun var john_stigers argument der stod tilbage.

Nu må vi se hvad admin siger. Hvis han mener jeg har snydt mv. ved at have to brugere, og at jeg ikke bør kunne få mine point så er det jo en afgørelse ingen kan gøre fra eller til over for alligevel.
Avatar billede woolbox Nybegynder
07. maj 2002 - 08:33 #184
el_barto -> Wauv - ok, den er jeg ikke stødt på!! :o) ...

Klokken var mange da jeg skrev det, bare ignorer stavefejlene ;o)
Avatar billede fcs Novice
07. maj 2002 - 09:08 #185
Startfirma>> Jeg vil gerne lige rette en misforståelse. Min personlige mening er bestemt ikke "Ved ikke". Skal du gøre min officielle mening op, må det væer "Neutral". Som jeg skrev er det 100% op til Admin hvad der skal ske, da jeg mener at vi her har et tilfælde, som ikke er dækket af reglerne. Derfor ønsker jeg ikke at komme med min personlige holdning, da den i princippet ikke har noget at gøre med hvilken beslutning Admin tager. Det er jo Admin der bestemmer 100% hvad der skal ske herinde  - vi er blot hans forlængede arm og hvis det ikke er klart dækket af reglerne, ja så ....... ;-)

Mvh.

FCS
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 09:11 #186
fcs>

Neutral ville have været et bedre ord fra min side. Jeg er skam helt enig i din udtalelse. Eftersom co-admins ikke kan løse det er det en sag for admin - hvilket var det mit spørgsmål gik på :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 12:27 #187
startfirma> jeg har nu tænkt det godt igennem og vil bare sige at jeg er gået hen og blevet enig med dig i at du skal have dine point. Grunden til at jeg er det, er at hvis det var mig det skete for, ville jeg selvfølgelig også oprette en ny profil så jeg kunne være på eksperten, og når så den nye profil kom op at køre igen, ville der jo mangle point fra den midlertidige profil...

Så stillingen må være:
john_stigers: ikke imod
kapla0: imod
fcs: ved ikke
n0rmality: ikke imod
invisible: ikke imod
ztyxx: ikke imod

Med venlig hilsen John Stigers :)
Og undskyld for de dumme indlæg fra min side - skal tænke mig om før jeg springer ud i en debat jeg ikke kan argumentere ordentligt imod :) - SORRY!
Avatar billede startfirma Nybegynder
07. maj 2002 - 12:42 #188
john_stigers>

Ingen problemer, det glæder mig vi blev enige :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 12:43 #189
:)
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2002 - 13:36 #190
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. maj 2002 - 13:38 #191
jelzin101: 68 % for.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 13:58 #192
Så venter vi bare på at admin tager stilling.

Status på co_admin:

kapla0:      imod
fcs:          neutral
n0rmality:    ikke imod
invisible:    ikke imod
ztyxx:        ikke imod
john_stigers: ikke imod
jeltzin:      ikke imod

Tak for kampen :D

- lukker spørgsmålet
Avatar billede steen_hansen Forsker
07. maj 2002 - 14:00 #193
Håber principielt, at dit ønske bliver opfyldt, startfirma.dk :o)
Avatar billede djdark Nybegynder
07. maj 2002 - 20:20 #194
lål
Avatar billede radiohead Nybegynder
07. maj 2002 - 20:23 #195
Hvad skal du egentlig bruge flere point til? Er 3000 ikke nok??? Så vidt jeg ved opretter du ikke ret mange spm...!?
Avatar billede radiohead Nybegynder
07. maj 2002 - 20:27 #196
Og lige én ting mere!

kapla0:      imod
fcs:          neutral
n0rmality:    ikke imod
invisible:    ikke imod
ztyxx:        ikke imod
john_stigers: ikke imod
jeltzin:      ikke imod

Hvorfor er Co-Admins de eneste der skal have chancen for at "stemme"? Det er da lidt for grimt....!? Endnu et godt ekspempel på den mærkelige form for "magt". Dette snerper op til et latterligt diktatur.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 20:28 #197
radiohead>

Jeg havde håbet at debatten var afsluttet. Om jeg skal bruge mine point er ligegyldigt - men jeg kunne måske få brug for dem en dag. Stem du bare :)
Avatar billede radiohead Nybegynder
07. maj 2002 - 20:29 #198
jaja
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 20:32 #199
startfirma> har du læst min mail? Er det en god ide? Indholdet af mailen skal ikke diskuteres her, ok? :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
07. maj 2002 - 20:35 #200
Stigers - har svaret på mailen :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 20:37 #201
oki doki :)
Avatar billede woolbox Nybegynder
07. maj 2002 - 20:51 #202
Tsk tsk tsk tsk stigers og startfirma .... skal være tilgængelig for alle på eksperten! ;o) *LOL*
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. maj 2002 - 21:03 #203
woolbox> jeg spurgte ham - hvis de andre coadmins var med på ideen - om vi skulle slette hans spørgsmål, for det eneste der kommer i det her spørgsmål nu er kun spam, og det er der ingen af os (coadmins og startfirma.dk) der er interesseret i.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
08. maj 2002 - 07:00 #204
startfirma svarede:

"I princippet må det gerne slettes. Men jeg vil gerne lige vente til admin har læst det. Samtidig med jeg oprettede spørgsmålet skrev jeg en mail til admin med et link. Derfor vil jeg gerne lige have det offentligt tilgængeligt lidt endnu."

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede md_craig Nybegynder
09. maj 2002 - 17:53 #205
Jeg synes denne sag er ganske simpel.

1: Ja det er i principet forbudt at overføre point fra en bruger til en anden. MEN

2: Har en bruger været nødsaget til at oprette en midlertidig konto, så mener jeg at det skal ses lidt fra en anden vinkel.

3: der skal selvfølgelig fratrækkes 300 Point + 94 dage * 5 point. altså et totale på 770 point der fra trækes
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
09. maj 2002 - 19:10 #206
md_criag>

Præcis som jeg også set det :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 16:26 #207
Følgende reaktioner fra modstanderne:

Djdark: http://www.eksperten.dk/spm/208538
Darkside: http://exp.dk/spm/209842

Admin hvad siger du?
Avatar billede darkside Nybegynder
14. maj 2002 - 20:41 #208
startfirma.dk, må jeg godt lige høre hvad min afsked har mit dit spm at gøre?
Jeg håber seriøst du har en meget god forklaring!
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 20:59 #209
Hej DarkSide, det glæder mig at du alligevel ikke har forladt os :)

Jeg fornemmer såmænd bare en sammenhæng når jeg læser dit afskedsbrev: http://www.eksperten.dk/spm/209842
Avatar billede darkside Nybegynder
14. maj 2002 - 21:09 #210
startfirma.dk, jeg er stoppet her på E.dk, ville bare gerne ha en forklaring på hvad min afsked havde med dig og dit spm at gøre..!

/DarkSide <-- Smutter nu for alvor..
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
14. maj 2002 - 21:11 #211
Ok, det fik du. Held og lykke fremover :)
Avatar billede beldring Nybegynder
25. maj 2002 - 16:56 #212
Darkside>>>
Hvis du har et problem med startfirma så skriv til ham over mail eller andet ... der er ingen grund til at bruge et sp. på at hænge folk ud!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. maj 2002 - 16:58 #213
beldring, åh gider du lige...!
Det her spm er lukket og der er ikke mere i det.!
Avatar billede beldring Nybegynder
25. maj 2002 - 17:01 #214
hmmm ... jeg troede du havde forladt eksperten.dk ... og NEJ jeg "gider ikke lige". Dette spørgsmål kan også læses af nye folk, og de skal da vide, at det du her har gjort er forkert! ... MIN MENING!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. maj 2002 - 17:03 #215
beldring, jamen det er godt at du har en mening, bare du holder den for dig selv for jeg gider ikke høre på den!
Lige nu er du jo ikke en pind bedre, du spammer oxo hans spm med noget der sådan set kan være 2talt lige meget!

/DarkSide
Avatar billede beldring Nybegynder
25. maj 2002 - 17:07 #216
ja ... men som du selv siger, er det lukket. Derudover er jeg ligeglad med om du gider høre min mening, da den er henvendt til andre! Men jeg gider ikke ende på dit lave niveau, så jeg stopper nu. !!!
Avatar billede darkside Nybegynder
25. maj 2002 - 17:10 #217
beldring, sjovt nok, hvis den var henvendt til andre hvorfor står mit navn så i den, tænk dig om før du skriver..!
Hvis du vil hænge mig ud kan du vel som du selv forslår skrive en mail..!

/DarkSide <-- Is Out.!
Avatar billede initializing Nybegynder
25. maj 2002 - 17:16 #218
Fat det. Det må du ikke

Og du har ahft gjort det engang før med din gamle bruger der  hed LAWYER eller sådan noget.
Avatar billede beldring Nybegynder
25. maj 2002 - 17:18 #219
Det er henvendt til darkside ik?
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
25. maj 2002 - 17:43 #220
beldring>

Nej den var rettet mod mig :) Endnu en kommentar fra en uvidende tåbe der ikke kan skille faktum ud fra en banal hændelse :) Fx havde den episode initializing henviser til intet med denne her at gøre, men lad det nu ligge.

Jeg citerer n0rmality og Invisibleman da de skildrer episoden præcis som jeg ser den, og lad os så stoppe her:

"Både personligt, og som coadmin, støtter jeg startfirma i denne sag. Eksperten har været skyld i, at han ikke kunne logge ind over en længere periode. Derfor har han oprettet en erstatningsprofil, så han stadig kunne hjælpe folk, og nu virker begge profiler så igen. Jeg ser intet galt i, at han så får overført point fra sin nye bruger til sin gamle bruger, så han derved kan få alle de point han retteligt har tjent.
Ja, havde han oprettet en ny bruger, fordi han havde lyst, så skulle han have sagt farvel til pointene, men her er der jo tale om en fejl fra ekspertens side - den kan vi næppe klandre ham for."

citat: n0rmality

"Jeg synes startfirma burde have lov til det. Hvis Eksperten var skyld i at han ikke kunne logge ind, og nu vil kræve 'startfirma.dk' slettet incl. samtlige point har han vel ikke fået lov til at deltage på samme vilkår som os andre ?

Det er fair nok at han får de point fra 'startfirma.dk' som han ærligt har tjent i den tid han ikke kunne logge ind."

citat: invisibleman
Avatar billede kalkunen Nybegynder
08. juni 2002 - 22:20 #221
mon jeg så også kan få mine point overført, jeg vil så gerne have en bruger der hedder mogens_glistrup_on_the_net !!!!

hvis jeg var dig startfirma vile jeg da helre have det uden .dk end med...
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
08. juni 2002 - 22:24 #222
kalkunen> om det er med .dk eller uden .dk er mig ligegyligt :)
Avatar billede kalkunen Nybegynder
08. juni 2002 - 22:39 #223
nåe du vil bare have dine point, forstår

så er jeg også på din side :)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. juli 2002 - 17:16 #224
For lige at opdatere...

Admin er gået med til at overføre point. Det fik jeg at vide idag fra co_admin.

Lidt ærgeligt at folk blev så sure og der gik kæmpe børnehave i brugerne og co_admin Kapla0 kom med denne udmelding:

Kommentar: kapla0

"Absolut enig med Darkside, det har aldrig været tilladt at overføre point fra 2 profiler. Hvis det nogensinde bliver det, er jeg her ikke længere."

- vel, så må vi se om et ord er et ord ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2002 - 18:38 #225
det er jo ikke en overørsel... der sker en sammensmeltning af de to profiler ;)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. juli 2002 - 18:46 #226
Det er jo det jeg hele tiden har bedt om :) Jeg kunne ikke dy mig da kapla0 nu skulle være SÅ kategorisk :D
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
02. juli 2002 - 18:47 #227
Pointoverførsel eller sammensmeltning - et ord for det samme i denne sag.
Avatar billede md_craig Nybegynder
02. juli 2002 - 20:11 #228
Det glæder mig at høre....