Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 08:41 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

ASP + MySQL timeløn + freelancejob (langvarigt) + point

Vi mangler en hurtig, pålidelig, stabil programmør. Det eneste du skal kunne er ASP på WIN2000 server kombineret med MySQL.

De 200 point får du for at finjustere 2 sites (kun småting mangler) + et ekstra tiltag i form af UpLoad-HTML til spcifik mappe.

Når vi begynder salget af sitet i små portioner skal der hver gang ændres en smule i ASP/MySQLén til det nye site. Nemt og simpelt.
Dette foretrækkes aflønnet pr opgave . . .

Vi har behov for dig der kan tænke selv og er stand by på din PC/Mac alle ugens 7 dage. Opgaverne planlægger du selv afviklingen af, men overholder ALTID dine egne deadlines. Du svarer altid på endten din fastnet eller mobiltelefon. Ellers foregår kommunikationen fortrinsvis via mail.

Se opgave 1 her: http://www.on-line-shop.dk
Opgave 2 her: http://www.on-line-shop.dk/aeblenet

Udvikling af sitet er brugernes egne ønsker, men også på opfordring fra dig!

Hvornår kan du starte ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 08:46 #1
Skriv forventet timeløn m/u eget SE/CVR nr.
Skriv forventet pris pr MySQL/ASP ændring (kopi af - til nyt site)
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 08:55 #2
Skriv venligsy forventet timeløn så man kan se hvad man kan forvente at få når man har lavet det.
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 08:55 #3
Skriv venligst forventet timeløn så man kan se hvad man kan forvente at få når man har lavet det.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 09:05 #4
Jeg gentager lige mig selv. Der er nogen der ikke har fattet at dette er en "licitation";

Skriv forventet timeløn m/u eget SE/CVR nr.
Skriv forventet pris pr MySQL/ASP ændring (kopi af - til nyt site)

OBS: der skal ændres i 5-7 ASP-filer ved kopi til nyt site.
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 09:07 #5
Okay, har vist fattet den nu *G*
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 09:08 #6
Hvorfor får du ikke bare en til at lave et design GRATIS ?
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 09:13 #7
Vil godt lave et design til dig for 5000 point
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 09:13 #8
Det kunne jeg da godt, men nu er det engang "opfundet" og skal kun tilrettes.

GRATIS er en tand for billigt/uproff. Jeg skal jo gerne kunne bestille flere ændringer, opdateringer og justeringer. Ikk´ ?
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 09:15 #9
Er enig
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 09:17 #10
Ham/hende vi får fat i, skal gerne være til rådighed i al evighed ! ! !

Derfor ingen aftale om point ! ! ! (det er ellers billigt)
-men vi har jo engang et design, hvortil ASP-filerne blot skal finjusteres.

Og hold nu kæft med hvad du gerne vil og skriv hvor længe du kan det vi skal bruge . . .
Avatar billede askhoej Praktikant
11. maj 2002 - 10:12 #11
Måske i kunne fortælle lidt om hvor mange af disse shop løsninger i forventer at sælge/har solgt, når systemet engang ligger klar?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 10:25 #12
askhoej> Det skulle da gerne være 5-10 stykker pr måned, indtil vi ved hvor mange vi har kapacitet til.

Vi har p.t. kun et salgssted, men har samarbejde med nogle potentielle forhandlere . . .

Ærligt svar: jeg ved det ikke, men vores forventninger er høje. Ambitioner mangler vi heller ikke ! ! !
Avatar billede askhoej Praktikant
11. maj 2002 - 10:32 #13
Okay det virker meget højt hvis man tager de mange andre shop løsninger herhjemme i betragtning. Men held og lykke med projektet.

/Martin A
Avatar billede destiny Nybegynder
11. maj 2002 - 11:48 #14
Hej

Jeg arbejder gennem mit firma Divine Webdesign med Freelance ASP programmering, og vil derfor kunne løse de opgaver du beskriver. Jeg vil lige understrege at jeg ikke arbejder for point.

Kan du evt. opgive en email adresse jeg kan kontakte dig på med yderligere oplysninger. Eller du kan alternativt kontakte mig på martin@divine-webdesign.dk

Med venlig hilsen
Martin Larsen
Divine Webdesign
Avatar billede destiny Nybegynder
11. maj 2002 - 11:49 #15
Eller på tlf.: 40 92 79 78
Avatar billede freedom Nybegynder
11. maj 2002 - 12:26 #16
hej
jeg kan godt asp... men acces desværre ikke mysql.. :(
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 12:36 #17
aeblenet  > Hold lige kæft ik, med de grimmme ord til mig !
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 14:24 #18
H J Æ L P.

Hvordan hulan giver man point her ?

Jeg kan ikke finde nogen hjælp/faq . . .
11. maj 2002 - 15:19 #19
Hej,

du skal lige vente til der er nogle som har lagt et svar før du kan give point.

/Casper
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 15:24 #20
Casper/xzxzx-kan-ikke-logge> nå for katten. Det så jeg nu.

Svar lige. Det må da give 10 point . . .

Martin. Svar venligst og modtag 200 velfortjente poengpåengang ! ! !

hilsen  http://www.aeblenet.dk
Avatar billede destiny Nybegynder
11. maj 2002 - 15:32 #21
Det gør ikk noget.... Du må gerne beholde dem :-)
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 16:03 #22
Jeg siger tak.

Det skulle også helst være nogle andre tal/beløb du skal have overført. Ikk´?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
11. maj 2002 - 16:05 #23
Casper/xzxzx-kan-ikke-logge> nå for katten. Nu var du ikke hurtig nok til at modtage 10 point.
Avatar billede micsmi Nybegynder
11. maj 2002 - 18:17 #24
Giv mig points *GG*...*lol*
Avatar billede locturian Nybegynder
13. maj 2002 - 11:28 #25
Uhmm.. Aeblenet, du er godt klar over, at den hjemmeside du henviser til, udstråler alt andet end et proff. produkt, ikk'? - Seriøst, når du nu hyre en ASP programmør, hvorfor så ikke også hyre en grafiker, der kan give dig et nyt design? - For hvis du ikke er en SUPER sælger (og jeg mener virkelig SUPER!) skal du ikke regne med at sælge noget ud fra det site. Seriøst, tag det her positivt, men min kæreste kunne lave noget der er pænere, og hun aner ikke et hak om sådan noget. Det ligner jo noget, taget ud fra sådan nogle 'Pre made Designs' i nogle freeware hjemmeside-design programmer.

Som sagt, tag det positivt, men få dig et nyt design af dine sites :)

Mvh.
Søren A. Jørgensen Aka Locturian
Avatar billede aeblenet Nybegynder
14. maj 2002 - 07:42 #26
Søren A. Jørgensen Aka Locturian>

Hvis du fik noget mere fi... var du sikkert meget mere rar.

Taler vi nu på samme niveau ?

Hold dine meninger for dig selv Mr. Proff.

Med uvenlig hilsen  http://www.aeblenet.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
14. maj 2002 - 09:26 #27
Heh. Jeg er faktisk en rar gut, og jow, jeg får rigeligt fi... :)

Jeg kom bare med et venligt forslag, for at du kunne optimere dine salgsmuligheder... Det er der ved ikke noget galt i?

Mvh. Locturian
Avatar billede aeblenet Nybegynder
14. maj 2002 - 11:54 #28
Du gjorde det bare helt forkert, hvis du spørger mig er du da en knold, at du ikke for mange år siden har designet din egen shop.

Konstruktiv kritik er helt i top, men dit svinen folk til er da noget af det laveste jeg har set på eksperten.

Hvis din kone har samme personlighed, gider jeg ikke engang at se hendes design.
(i min fantasi er det noget med SM, læder, creme, mere SM og nogle grimme giffer)

Jeg har vinget E-Mail væk, så jeg ikke ser dit svar på dette, da det rager mig en fjer. Knold.
Avatar billede locturian Nybegynder
14. maj 2002 - 12:10 #29
Hum. Selvom du ikke ser dette, beklager jeg da hvis du har taget det personligt. Mente det som konstruktiv kritik. Min kæreste har ikke en hjemmeside, og får nok heller ikke en. Og, mange tak for din venlige indstilling :)

Mvh. Hr. Knold