Avatar billede resten Nybegynder
13. maj 2002 - 21:27 Der er 135 kommentarer og
1 løsning

Jeg opgiver desvære

Hej alle grundet denne nye dille her på eksperten hekse jagt på os CoAdmin vil jeg lure tiden an til i morgen og så afmelde min konto da dette cirkus er sku ikke lige mig der er omkring 20-30 bruger som kun venter på fejltrin fra en CoAdmin så de kan råbe op og straks svine os til og dette er jeg sku for voksen til.
Og se nu er John stigers smuttet grundet dette og jeg er måske ikke det største afsavn men jeg gidder sku ikke mere,for selv mod tåber kæmper guderne for gæves.
Men min tid på eksperten har dog været dejlig lærerigt og en tid jeg vil tænke tilbage på hvis jeg smutter for good.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. maj 2002 - 21:28 #1
for fanden da.
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. maj 2002 - 21:31 #2
*mumle* forstår godt at co-admins kører sure i den jagt der indimellem er, og de mange spr. der oprettet "pga" dem :(

Ville dog håbe at I kunne gøre jeres store skuldre smalle, og lade de ting gå forbi, som noget upersonligt og "fjolser" inderst inde....

Og er det de 20-30 personer der skal være en ære af at smadre alt?? Ville være rart om de kunne overses, og dermed ikke fik betydning.
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 21:32 #3
Det var hyggeligt at hilse på dig :)

Nu må vi se hvordan vi får ryddet op.
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. maj 2002 - 21:32 #4
og jeg taler russisk - håber I forstår det alligevel
Avatar billede baitianlong Nybegynder
13. maj 2002 - 21:32 #5
!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
13. maj 2002 - 21:33 #6
Resten er ked af at høre, det er sku sørgeligt. men jeg prøver ikke på at vente på jeres fejltrin, (http://www.eksperten.dk/spm/209543) men jeg håber ikke det har noget med det at gøre, ;(
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 21:33 #7
annikadk : Bare ret svært, når det sker gang på gang - jeg overvejer, ligesom resten, også at smutte. Selv de 14-årige pubertetsmonstre jeg er Counter-Strike-administrator for er oftest mere voksne end en stor del af eksperterne.
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 21:36 #8
resten> uanset hvad du beslutter dig for, er du altid velkommentilbage her på eksperten.dk :)

Så kan vi sammen jagte en topplacering i winxp kategorien *lool*
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 21:37 #9
Hvad fanden sker der her!?!
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. maj 2002 - 21:37 #10
Forståeligt.
Men man kunne jo håbe
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 21:37 #11
Skal vi ikke alle sammen bare droppe E. ? *jaah* ... *weee* .. og lave vores eget i Alcatrez stil .. med "jerndøre" for "signup" formen ? *rr* :P

Synes det er syndt at i, resten & john_stigers, stopper som coadmins :(
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. maj 2002 - 21:38 #12
Overordnet enig med annikadk.

Dog ville det være en idé for jer coadmins evt. at spare hinanden bedre end i (udefra kiggende) gør. En bred enighed/lige linje ville fjerne en masse af den "kavl" jeg har set på det seneste.

resten>>Håber så absolut ikke du forsvinder helt - det overlever min XP ikke :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 21:38 #13
error_404 : Hvad piver du for? Du kan da næppe være ked af det.
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 21:39 #14
pelkjaer : Problemet er, at vi har besluttet ikke at "overfalde" et spørgsmål - for brugernes skyld. :)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
13. maj 2002 - 21:40 #15
det ender med at alle forlader Eksperten, jeg bliver vist den eneste der bliver tilbage..!
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 21:40 #16
n0rmality>>> *Ihhh... ja... sidder og jubler, fordi at nogle af Eksperten´s coAdmin er ved at stikke af!!*

Belive it....
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. maj 2002 - 21:42 #17
n0rmality>>Nej det kan godt være, men det kunne være en idé inden en evt. "indgriben" at I så beslutter hvad I vil sige og hvem der vil sige hvad osv. - kan du følge hvad jeg mener?
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2002 - 21:46 #18
s.b.a. -> så bliver du topscorer *LOL*
Avatar billede resten Nybegynder
13. maj 2002 - 21:48 #19
Jeg haved kun en tanke og det var at vi alle i flok skulle løfte eksperten op på et dejligt standard hvor alle var glade og alle fik en perfekt hjælp til deres problemmer.Men ak nej ved hvert forsøg blev man sablet ned og den bruger som haved forsøgt at bryde reglerne blev hyldet som robin hood da disse grumme CoAdmin var nogen som bare skulle jages væk og til alle jer som gør dette forsøg skam jer hvad vil i gøre når dette site lukker hvor vil i få hjælp til jeres problemer?
Når jeg vil smutte ind på hylden og lægge mig da jeg er skide ked af det og utroligt skuffet og mit humør er lig nul og jeg har en del at tænke over ang om det er det værd om jeg virklig skylder eksperten's bruger så meget.
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 21:50 #20
error404 : Efter vores lille snak i går, kan du aldrig overbevise mig om, at du ønsker noget godt for eksperten eller sitets brugere.
Lidt history, hvis du skulle have glemt det: www.rush.dk/temp/history.gif
Og linket vi snakker om: http://www.coolsecurity.dk/links/

pelkjaer : Absolut, men vi har et par ting der modarbejder os: Vi skal ofte reagere meget hurtigt, før spørgsmålet udvikler sig for meget, og så er vi altså stadig kun 10 personer - vi kan ikke være online døgnet rundt. :)
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 21:52 #21
resten> vil bare sige at du har gjort et fantastisk stykke arbejde. Beslutningen er din alene om du vil stoppe som coadmin - men vend lige tilbage som alm. bruger så - hven ellers skulle hjælpe mig i winxp kategorien??? :)
Avatar billede dumdum Nybegynder
13. maj 2002 - 21:54 #22
resten>> Du kan umuligt gøre alle tilfreds. Derfor bør man føre en linie folk kan tage stilling til og vurdere om de er tilfredse med eller ej. Det bliver forkvablet når man først går ind i en diskussion og så ikke dropper ud før det ender med mudderkastning. Det får folk til at tvivle på coadmins kompetence, og det går i selvsving. Udfør en handling og stå ved den - og så lad det være færdigt arbejde. Lyt til kritik, men ignorer og lad vær med at kommentere på indlæg der er under bæltestedet.

www.fotx.net/dumdum
13. maj 2002 - 21:56 #23
Hej

error:
www.eksperten.dk  Et samlingssted for en flok CPU-inkanerede bøsserøve, der er højhellige og egoistiske...

hvorfor spilder du så tiden hos de CPU-inkanerede bøsserøve, der er højhellige og egoistiske? Det undre mig!

/Casper
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 21:58 #24
"Et samlingssted for en flok CPU-inkanerede bøsserøve, der er højhellige og egoistiske..."

Aldrig har jeg været omtalt med så flotte ord ... *rrr* ... tak Mr. 404 ... (det må da være en "error" at du er vendt tilbage ? :P og 404 - det burde være fejlen på http://eksperten.dk/bruger.phtml?navn=error_404)

såkadulæredet!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. maj 2002 - 22:00 #25
resten og john_stigers> for pokker da, jeg kommer sq personligt og banker jer hvis i stopper som CoAdmins, det vi mangler er at få helt klare retningslinier, nedfældet på skrift, naturligvis, for hvordan eksperten skal fungere, ved godt at der er mange der er efter os, det vidste vi kunne ske da vi stillede op, op med humøret, og lad os få lidt styr på tingene
Avatar billede resten Nybegynder
13. maj 2002 - 22:02 #26
error 404--> Hvad er det for noget du skriver til nOrmality at jeg har truet dig hahahahahaha ja det bliver sjover og sjover og jeg har sku ikke lovet dig guld og grønne skove næee jeg hjælp dig med det hele så folk kunne se hvem du tidliger har været men da din mening var at os bruger på eksperten var en flok bøsserøve og egoister sletted jeg dig fra min icq liste tsk tsk.

Ps kan i sove godt og tak for alle indlægne og nu kan jeg da tykke lidt på det og tage stilling i morgen evt ringer jeg og rådfører mig med Jacob.

ps godnat og sov godt :-)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:03 #27
error_404: "Tidliger kendt som DanScape og Qspi" .. skulle det være noget at skilte med ? Hvorfor tager du ik bare til USA med en t-shirt hvorpå der står: "Black people stink!" !? :P

Når man har dummet sig som dig, så holder man "normalt" (but then again - I can't associate 'normal' with you ... sorry..) lav profil et stykke tid ...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:04 #28
Hmm .. måske jeg skulle liste væk før jeg bliver i *rrrr* DIE humør :D
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 22:07 #29
invisibleman>>> Du er for dum... hvordan blev du CoAdmin...?!?!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:09 #30
error_404: Jacob opdaterede i felt i bruger databasen ? :P
Jeg elsker lidt når folk bliver sure på mig .. og jeg er glad :D .. for det er ik mig der skal bruge kræfter på at være sur :P
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 22:11 #31
error_404 - Sidst jeg deaktiverede dig bad jeg dig om at holde dig væk! Havde det ikke været et offentligt forum havde du fået hele dette års kvote af bandeord fra mig lige i hovedet. Du er simpelthen den person jeg nogensinde har mødt med mindst clue. Skrub nu ned i børnehaven hvor du hører hjemme! Du gør nok klogt i at holde dig på et sagligt niveau fremover.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. maj 2002 - 22:12 #32
error_404 den udtalelse siger vist mere om dig end invisibleman
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 22:12 #33
invisibleman>> Jeg er ikke sur... jeg sidder og morer mig over at Eksperten.dk´s CoAdmins er ved at flygte :D

Jeg sidder endda og morer mig sammen med et par andre af Eksperten.dk´s "kendte" brugere =)
Avatar billede error_404 Nybegynder
13. maj 2002 - 22:13 #34
razor>>> Nu har jeg lyst til at sige noget, men naaarj.. så grov vil jeg ikke være! *hæhæ*
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. maj 2002 - 22:14 #35
hvor er det rart at vi kan bidrage med lidt underholdning
Avatar billede darkside Nybegynder
13. maj 2002 - 22:23 #36
Hm jeg havde ellers besluttet at jeg ikke ville være med mere, men jeg skal lige ha skrevet den sidste kommentar...helt ærligt folkens tænk jer om, i sviner bare de stakkels Co Admin's til uden at tænke på at de oxo er mennesker! mennesker har sq følser og jeg tror jeg taler for mange når jeg siger at der er en grænse for hvad et menneske kan klare..!

/DarkSide

Jeg kan kun sige at jeg føler sq med de Co Admin's som har valgt at stoppe.
resten, jeg kan kun sige at du har ret det er ikke sjovt at hjælpe folk hvis man bare bliver svinet til, det kan knække de fleste!
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 22:28 #37
*sniffsniff* Jo, her lugter helt klart bedre - som om vi er blevet befriet for en tyngende dunst af dumhed. :) RIP, Kasper!

darkside : Tak for støtten! :)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 22:34 #38
Jeg synes mange burde kigge på:
http://www.usenet.dk/netikette/

Og til de små:
http://www.emu.dk/brugafnettet/netetikette/

Til alle CoAdmin´s:
Jeg har dyb respekt for jeres indsats her på Eksperten.
Men husk, tænk først og fremmest på jer selv.
Det kan tage hårdt på en med al den kritik.

Til admin:
CoAdmin's er dine ansatte.
De varetager dine interesser.
Det er din opgave altid at stå 100% bag deres beslutninger og frem for alt ikke diskutere dem offentligt.
Hvis du ikke finder, at de passer deres job, må du jo afskedige dem.
Men flere af dine ansatte er jo faktisk blevet mobbet ud af jobbet.
Avatar billede razor Nybegynder
13. maj 2002 - 22:35 #39
darkside: Hvis bare der var nogle flere af din slags - tak!
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:35 #40
*rrrrrrr* Jeg synes nok her stank lidt fælt .. men *sjovt nok* er stanken væk .. hmm .. må ha været katten der der havde slæbt noget skidt ind ;)
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:36 #41
Ehrem..

Nu stiller jeg lige et spørgsmål :
Er det ikke lidt latterligt at gå sådan amok over et ganske almindeligt forum?

Jeg kan godt forstå at "resten" ikke gider mere... Jeg ville selv sige nej hvis jeg fik et tilbud om at blive CoAdmin (gør jeg ikke, bare rolig), for nogle skal det jo gå ud over... og det bliver jo selvfølgelig coadmins, da Andreas og Co. ikke er "SÅ" aktive igen.

men helt ærligt det er et forum som så mange andre, så kunne i ikke lade være med at gå så meget op i det?

Engang var eksperten.dk et nice sted hvor folk ikke gik så meget op i fejlplacerede spørgsmål, men blot gjorde en opmærksom på det til en anden gang!!!

Og personligt syntes jeg det indlæg med "Olebole" var lige i overkanten..
Der er et liv vedsiden af.. tror jeg da!
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 22:37 #42
websources.dk : For nogen af os er eksperten.dk mere end blot et forum. :)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:37 #43
"Engang var eksperten.dk et nice sted hvor folk ikke gik så meget op i fejlplacerede spørgsmål, men blot gjorde en opmærksom på det til en anden gang!!!"

Og dengang forstod folk det ... nu får mand en spand lort i hovedet og bliver bedt om at holde kæft hvis ik man kan svare på "idiotens" spørgsmål :/
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:39 #44
-d i "mand" :D
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:39 #45
N0rmality -> Ja, det er det da.. Men kan du ikke lidt følge mig?

Invisibleman -> Ja, det har du jo nok ret i :o(
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:41 #46
Beskrivende overskrifter er også snart faldet til et "Be-hva'ffor noget?" hos af de (undskyld) lamere der befinder sig og dagligt besudler Eksperten med deres lade holdning og tilstedeværelse.

Beder man folk huske at bruge en beskrivende næste gang .. så skriver de enten ik noget ... skriver "ok", og "glemmer" det alligevel .. eller også (heldigvis i sjældne tilfælde) får man lort i hovedet .. - igen ..
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:42 #47
"hos af de" ~ "hos mange af de"
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:42 #48
websources.dk: Desværre ja ..
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:43 #49
Een ting jeg syntes skulle gøres klart fra admins eller coadmins side er om "Fri debat" er FRI DEBAT eller "HALVFRI" debat :)
(For lige at snakke om noget andet)
Avatar billede stigers Juniormester
13. maj 2002 - 22:44 #50
websources.dk> fri debat er TOTALT fri debat :)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
13. maj 2002 - 22:44 #51
Tsk...Jeg synes sgu at det er synd at et forum som exp.dk kan ødelægges af mentalt underbestykkede og psykisk umøblerede mennesker som betragter dette som et sted hvor de kan læsse lort af overfor folk. Vi kan så glæde os over at vi ikke er tvunget til at omgås dem IRL  :)
Mange gode mennesker har deaktiveret deres profiler i protest og ikke som en falliterkklæring for det er sgu da klart at man ikke gider omgås disse elementer og så ovenikøbet blive forfulgt af latterlige omvandrende "grænsepsykoser" fordi man co-adm.......NFW.

For resten , held og lykke.    ;)

/trismegistos
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:45 #52
Ja.. Det siger du :O) og det siger Jeg..
Men hvis man laver et "irelevant" spørgsmål for f.eks at starte en diskution.. Så får man "for at bruge invisibleman's udtryk: en spand lort i hovedet"
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:46 #53
websources.dk: Som det fremgår af beskrivelsen for "Fri Debat":

"Her kan alle emner diskuteres. Søg først efter en præcis kategori."

Dvs. kravet for at må bruge Fri Debat er, at spørgsmålet ikke passer ind under (hverken helt eller halvt) en af de mange andre kategorier.
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:48 #54
Ja... Men er det så tilladt (mig: fatsvag) at oprette en spørgsmål, som f.eks:

Hvilket kondommærke er det bedste

for bare at tage et eksempel
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:48 #55
websources.dk: fri DEBAT ...

Folk bruger den til tider som reklamesøjle/billboard, lame ass "se her .. nu er der nyt om [indsæt noget vi er ligeglade med eller kan finde info om andre steder, hvis det er noget vi vil følge med i]" osv.

Det er DE spørgsmål som vi ikke gider se her ...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
13. maj 2002 - 22:50 #56
websources.dk: I følge reglerne, ja ...

Personligt synes jeg man bør spørge om sådan noget andre steder ...
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:51 #57
Invi -> Oki doki :o)
Avatar billede shjorth Nybegynder
13. maj 2002 - 22:54 #58
Tror jeg er med nu :)
Anyway -> Sørgeligt du stopper - resten
Avatar billede vesperillo Nybegynder
13. maj 2002 - 22:55 #59
En skam du vælger at smutte, resten - og I andre CoAdmins med.
Jeg spekulerer på om det er en del af tidens trend konstant at kritisere det der lige er kommet op at stå. Helt ærligt, Eksperten er sq en ung opfindelse der har hjulpet mange mennesker - mig selv inklusive :)Tilsyneladende er det faldet folk for brystet at nogle skal have rettigheder over andre. Dét tror jeg er en reaktion for det mere eller mindre anarki der hersker på nettet - i den forholdsvis gode betydning. Hvis man så bliver placeret i et forum hvor der er regler for opførsel reagerer man på samme måde som man gør overfor politiet lørdag morgen foran værtshuset - aka "Ikke velovervejet", "Uden overvejelse for konsekvenserne fremover"..
Det kunne jeg forestille mig kunne være en årsag, men hvad er så alternativet hvis coadmins skrider? Et organ der ikke er funktionsdygtigt - eller i hvert fald ikke fungerer optimalt. Drenge og piger - der skal altså være en vis styring til hvis emnerne ikke skal gå op i hat og briller!
Hvis folk bliver stødt over rettigheder på Eksperten.dk så gå for pokker ind på et chat sted og brok jer. Lad være med at lade det gå ud over et fremragende initiativ som det er forum er.
Websources har sådan set ret i at det "bare" er et forum som alle andre - men ingen andre fora har været så effektive til at hjælpe mig på så kort tid som Eksperten har. Hvis alle CoAdmins smutter er det kun et spørgsmål om kort tid før Eksperten bliver lige så ubrugeligt/kedeligt som Napster blev(undskyld sammenligningen ;))
- Lad os lade være med at være navlebeskuende FUCKING brokkehoveder der JAMRER over det mindste lille bitte fejltrin som andre gør og  som danskerne ELSKER at gøre opmærksom på!!! For fanden hvor er det ynkeligt! Og nu hvor glorien er pudset synes jeg helt ærligt at vi i stedet for skal være glade for at folk gider at gøre et humanitært arbejde gratis.
      - Eksperten er et godt og effektivt organ for alle.
        Please lad det vedblive med at være det...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. maj 2002 - 23:01 #60
Her kommer mine tanker så:

Jeg må sige at jeg forstår udemærket godt Resten!
Af netop samme grunde som Resten vil stoppe, overvejede jeg ikke engang at stille op til co-admin. Mine værste anelser har vist sig at blive til virkelighed! Jeg behøver vist ikke gå i detaljer! Men jeg har da også selv overvejet om det er den ene sviner efter den anden værd at sidde herinde og hjælpe folk!
Og Resten >> Jeg må sige, at da jimjimjam gjorde mig opmærksom på din afsked, blev jeg fanme ked af det!! Jeg håber da du beslutter dig for at blive herinde, om ikke andet, så som alm. bruger!
Jeg husker stadig da du som den første hjalp mig med et problem, lige da jeg var blevet oprettet! Da oplevede jeg virkelig den hjælpsomhed, som der virkelig findes herinde! Det er den samme hjælpsomhed jeg selv prøver at gi videre - omend man møder visse typer herinde der gør det svært nogle gange! Og som co-admin møder man jo som bekendt en del....
Så jeg vil slutte af med en bøn om at du blir - hvis ikke, ja så har E.dk mistet en stor personlighed!! Og så må jeg trøste mig med at du stadig eksisterer på min icq :0)
Vi snakkes
Avatar billede dmcn Praktikant
13. maj 2002 - 23:09 #61
"N0rmality -> Ja, det er det da.. Men kan du ikke lidt følge mig?"
Næh. :)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2002 - 23:12 #62
Jeg mener selv at jeg hjælper hvor jeg kan, dem der opretter lamer spm. og sviner folk ignorerer jeg. Dog er det svært at holde styr på de 40-50 navne man  (jeg) forbinder med tåber :)

Måske burde alle være mere tolerante, og overse/ignorere spaderne, som et sted som E (hvor nogen laver hele sider for 200 point ;) ) altid vil tiltrække.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. maj 2002 - 23:44 #63
Pyha!
Det var noget af en roman og komme igennem! :)
det var da en trist sag at folk(CoAdmins) smutter sådan!
Nu skriver el_barto at det er svært at holde styr på de 40-50 navne som han forbinder med tåber, nu er jeg sikker på at han ikke er den eneste der gør det med disse navne!
Så hvad med om der kom en slags gabestok for de navne, hvor der ikke var en coadmin, men alle coadmins afstemte om brugeren skulle sættes på den liste, så kunne brugeren være på den liste en måneds tid eller lign.!
Så ville det jo være lidt lettere at overskue hvem det er der ødelægger det!
Kan huske da jeg kom for godt og vel 1½år siden, der var det et dejligt sobert fora, med ikke kun et svar, men et korrekt svar inden for få minnuter! selv klokken l*rt om natter var der ingen problemer med at få et svar!

Jeg vil bare sige tak til dem der i tidens løb ahr hjulpet mig med mine spm. og håber fremover stadig at kunne modtage den samme kyndige komptence som førhen!

og som de andre også siger, håber at dem der stopper som CoAdmins i det mindste bliver som alm. brugere!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 07:55 #64
Det er en trist udvikling. Jeg kunne forestille mig der sidder en flok "Ekspertanarkister" (den burde med i Den Danske Retskrivningsordbog) og gnider sig i deres små fedtede hænder... :/

Jeg er ked af at resten trækker sig. Han har så absolut gjort det bedste for at bestride posten som coadmin med de begrænsede midler der er til rådighed.

Det er netop de midler/værktøjer coadmins råder over, eller rettere - manglen på samme - der er humlen til meget af balladen. Jeg kunne have følgende ønsker til fremtiden:
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 07:56 #65
* regelsæt + FAQ - dette vil give coadmins noget at forholde sig til. Det duer simpelt hen ikke at coadmins i hver situation selv skal fortolke en til tider kun uskreven regel. Vi har flere gange set coadmins fortolker samme situation forskelligt. Det må ikke ske. (Status: er på vej... oplæg senest klar i løbet af min ferie om 14 dage).

* Adgang til brugeres e-mailadresser - Det er meget nødvendigt at coadmins kan kontakte brugere uden om Eksperten. Dette vil forhindre megen unødvendig debat, samt være med til at gøre coadmins mindre synlige.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 07:59 #66
* lukket forum/chat - Der mangler kommunikation mellem coadmins. Coadmins skal fungere som en helhed. Ikke 10 individualister. Brugerne må ikke mærke forskel på om en sag bliver behandlet af den ene eller den anden. Dette kan kun opnåes hvis coadmins taler sammen. Vi skal for alt i verden undgå situationer hvor coadmins pludselig fremkommer med vidt forskellige synspunkter i en offentlig debat. Det svækker coadmins autoritet voldsomt. Desværre er det allerede sket nogle gange. En chat eller et lukket forum hvor coadmins konstant kunne være i kontakt kunne være et godt værktøj.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 08:05 #67
* Synlighed - en simpelt indikator på Eksperten der fortæller hvor mange coadmins der er online, samt en mulighed for at kontakte dem direkte. Om dette skal være via en fælles e-mail adresse eller andet ved jeg ikke. Ofte kan det være nødvendigt at få fat i en coadmin meget hurtigt.

* Og måske en af de vigtigeste - Retningslinier for coadmins. - Jeg ved ikke hvordan disse bør udformes. Men coadmins bør have et sæt ganske stramme retningslinier/procedurer at forholde sig til. Igen for at opnå coadmins kommer til at fremstå som en helhed fremfor 10 fragmenter. Coadmin systemet vil kun fungere, hvis det bliver holdt i stramme rammer. Det vil gøre livet lettere for såvel coadmins selv, som brugerne.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 08:06 #68
Og lige til sidst. Jeg har flere gange haft på fornemmelsen at en anmeldelse er blevet ignoreret urimeligt længe. Jeg kunne forestille mig grunden hertil kan være, at anmeldelsen har potentiale til at føre til endnu en lang opslidende debat, coadmins helst vil undgå. Det duer ikke... skal coadmins virke som en autoritet, er det nødvendigt med konsekvens.

(Jeg undskylder de mange indlæg... men jeg kan STADIG ikke poste lange indlæg fra denne maskine - skal snart have geninstalleret...)
Avatar billede razor Nybegynder
14. maj 2002 - 08:09 #69
Når jeg optræder som coadmin, gør jeg det med min eksperten kasket på - og ikke som privat person. Min email er privat, og jeg ønsker ikke at skulle høre på møgfald fra uvorne brugere derpå. Hvad med om man oprettede en emailadresse ala razor@coadmins.exp.dk vi kunne bruge til dette formål?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 08:12 #70
razor, måske snarere end coadmins@eksperten.dk - med et mailsystem alle coadmins havde adgang til... så alle kunne følge med i al korrespondence... igen for at fremme kommunikation mellem coadmins, og få coadmins til at fremstå som en helhed :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 08:12 #71
end = en
Avatar billede Jman Praktikant
14. maj 2002 - 08:29 #72
enig, enig, enig Nanoq
Dine sidste indlæg giver mig fornemmelsen af at der stadig er vilje for at finde vejen ... CoAdmins er p.t. en svækket flok soldater i den ulige kamp mod brugere, der ikke har lyst at være Brugere (med stort B)...
Mit kandidatur står - efter dit indlæg - stadig ved magt, hvis I måtte ønske at rekruttere flere folk *SS*
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 08:36 #73
Jeg synes det er trist at man ikke kan opføre ordenligt når man bliver rette og for at vide at det man har gjort er forkert.
Det må jo kun betyde at man ikke er blivet opdraget ordenligt af sine forældre. Jeg gør ind for en for den gode gammeldags røvfuld!
Det er lige hvad der skal til!

Hvis man ikke kan respektere reglerne, så må man sgu heller gå sin vej.
Regler er ikke til for at blive brudt, men til for at blive overholdt og så har man sgu bare at gøre det!!!

Det er trist når vores "voksne" brugere skrider fordi de ikke vil finde sig i det møg der bliver smidt i hoved på, men jeg kan sgu godt forstå dem, jeg ville gøre det samme!!!

Men det ville være en godt idé med et regelsæt og en FAQ. Det må der laves, så alle kan læse og forstå hvordan man opfører sig på eksperten.dk!
Avatar billede admin Novice
14. maj 2002 - 08:57 #74
Det er trist at se at CoAdmin ikke kan arbejde i fred. Et alternativ er at gøre CoAdmin anonyme, hvis den nuværende version ikke virker?!
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 08:57 #75
Det kan man gøre.
Det vil nok være lidt besværligt, men muligt!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. maj 2002 - 09:02 #76
admin, jeg tror ikke det er nødvendigt med anonyme coadmins... det vil snarere skabe større utilfredshed at brugere ikke ved hvem der står bag...
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 09:02 #77
Der har du nok ret Nanoq!

Men en form for sikkerhed skal CoAdmins nu ha´!
Avatar billede Jman Praktikant
14. maj 2002 - 09:04 #78
admin - det kan da aldrig blive en løsning at lade ordensmagten arbejde under anonymitet - det er da roden til alt ondt.. Der kan opstå magtmisbrug og kan komme mange mystise situationer, hvor en bruger vil føle sig udenforstådende for en beslutning, der bliver taget af en anonym coadmin...
Information og klarere regler må være vejen frem, således at alle kan føle at det er et offentlig forum...
Avatar billede Jman Praktikant
14. maj 2002 - 09:08 #79
- når man bliver ansat til at skule udføre en opgave er der altid nogle spilleregler, der skal spilles efter - Disse regler kan til nøds bøjes, når nødvedigheden for at køre ud  nødsporet måtte opstå - Hertil søger man sgu assistance og råd enten hos sin overordnede eller sine ligetillede - sådan er det også i samfundet og rhvervslivet og sådan bør/skal det også være her!
Nanoq's ovenstående indlæg er nok noget nær det bedste, der kan ske for samarbejdet mellem coadmin, admin o brugerne!!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 09:12 #80
Ok klar til ned sapling af mig...

Jeg Accepterer og støtter gerne alle de Co admins der stopper, Men forstå jeg det ? Nej, Det svare en smule til Topmodellerne på TV3, "JEg vil gerne være model, Men jeg vil ikke gå i undertøj !!" Hvad havde de menesker der er Coadmin forventet, Jeg regner da stærkt med at alle der har stillet op til Co, har overvejet hvilke faldgrupper og hvilken magt der lå i titlen. Som sagt jeg forstår ikke at folk trækker sig, men jeg recpektere det og Ønkser de menesker der går, ALT MULIGT HELD OG LYKKE i deres nye færd.

Til alle Co´er et lille citat fra min far som passer godt her

Der er koldt på toppen, Men en fandens god udsigt.

Experten er nu blevet en Stjerne bruger fattigere, og dette må vi bare acceptere og gøre skaden go igen hved at støøte extra op omkring de tilbage værende Co admins.

Tag ikke mine ord personligt Resten med at jeg ikke forstå dit valg, Da det mere bare lige var nogle ting som jeg undrede mig over.

Go wind "Resten" af vejen :-)

MC
Avatar billede fcs Novice
14. maj 2002 - 11:11 #81
Resten og Stigers>> Jeg ved ikke hvad jeg skal sige..... Jeg synes at det er så uendelig trist at I smutter - jeg ville ønske at der var noget jeg kunne gøre for at få jer til at blive. Damn, det er trist :-(

Mc. Lucifer>> "Der er koldt på toppen, men til gengæld er udsigten god". Det er jo netop det der er problemet. Der er ingen udsigt!!! Det er ulønnet arbejde vi laver - den eneste "løn" er glæden ved at vide at man forhåbentlig er med til at gøre eksperten bedre for brugerne. Men bjerget er efterhånden ved at blive så højt at glæden ved udsigten ikke er bjergbestigningsarbejdet værd.

Jeg var da udemærket klar over at man ville blive udsat for et par angreb hist og her fra utilfredse brugere, men det var jeg villig til at tage med. Jeg havde aldrig forestillet mig at det ville ende som idag, hvor der dagligt er debatter om supergode folk der forlader eksperten og 3-4 angreb på Coadmins.

Jeg er overbevist om at det uddybede og forbedrede regelsæt vil være en stor hjælp og jeg glæder mig til Nanoq bliver færdig. Min tålmodighed med folk er desværre ved at være tyndslidt af alt det lort vi får smidt i hovedet, hvilket måske gør at man reagerer på en uhensigtsmæssig måde. Det virker som om at folk har svært ved at skelne mellem coadmins meninger og "alm. brugeres" meninger. Folk tror at min "Coadmin-mening" (som er den officielle ifølge regelsættet) er lig med min personlige (som individ) mening. Det er ikke sikkert at de to er de samme (det er de dog tit), men når man udtaler sig som Coadmin er det som om at min mening ofte fornærmer folk - selvom det er min "officielle" mening og ikke nødvendigvis min personlige mening.

Det jeg i grunden prøver at sige er: Vi Coadmins er også mennesker. Vi er underlagtet et regelsæt, som vi er ansat til at administrere i forhold til de brugere der er herinde. Men vi kan ikke gøre en flyvende skid ved at der altid vil være nogen, som vil stille sig på tværs ligegyldigt hvad man gør. I, som brugere, er lige så meget Coadmins som os - den eneste forskel er, at vi har en titel og nogle beføjelser til at gøre noget ved regelbrydere. Det drejer sig i bund og grund om at vi ALLE forsøger at opdrage og hjælpe hinanden i den retning vi ønsker eksperten skal udvikle sig i fremtiden.

Der er intet jeg hellere vil end at stå og nyde udsigten på bjerget. Jeg vil også hjertens gerne hjælpe andre til at komme med op og nyde udsigten, men jeg gider fandeme ikke bære en flok lamere hele vejen. Alle har et ansvar - alle har en opgave der skal løses her på eksperten for at den bliver som størstedelen af os vil have.

Med venlig hilsen

FCS / Coadmin

P.S.: Admin>> Velkommen hjem fra ferie ;-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 11:14 #82
FCS>>>I, som brugere, er lige så meget Coadmins som os

Kunne ikke være mere enig med dig

MC
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 11:19 #83
FCS-> Det er sgu smukt mand, du skal få et STORT kryds på min stemme side. :)
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 11:19 #84
De kan vel godt arbejde i fred hvsi de bare lod vær'med at skrive : nick / "Koadmin"..det er jo også for plat at skrive det ?....min holding er at de ligesom vil vise sig frem ?.....men hvis bare skrev lige som os : /hjml (og UDEN Coadmin) vil da være bedre ?..

Bare min personlig holdning..så vil de måske også være mere fred ?...

/hjml (ikke Coadmin)
Avatar billede fcs Novice
14. maj 2002 - 11:22 #85
Hjml>> Mange brugere har udtrykt forvirring om hvem der egentlig var Coadmin - derfor har jeg gjort det til en vane at skrive det efter mit navn når jeg udtaler mig som Coadmin eller i forbindelse med en diskussion hvopr det kan have indflydelse på folks opfatelse af mine argumenter at jeg er Coadmin. Jeg synes at anonymitet er kujonagtigt og jeg har intet imod at stå ved mine meninger og handlinger - som person og som Coadmin. Det har intet at gøre med at "vise mig frem".

Med venlig hilsen

FCS / (Som stadig er Coadmin)
Avatar billede fcs Novice
14. maj 2002 - 11:23 #86
Mc og Moebius>> Takker ;-)
Avatar billede hjml Nybegynder
14. maj 2002 - 11:25 #87
fcs > Okay..helt iorden..men det var nu heller ikke for at træde nogle over tæ'erne..men skrev også (min egen mening)...eller det havde jeg måske lige glemt at skrive....men så bare lige at admin vil ha at man måske skulle gøre jer anonyme ?..så det var bare lige et forslag.. :o)

/hjml
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 11:25 #88
FCS->
Støtter altid en godt sag!!  ;)
Avatar billede dumdum Nybegynder
14. maj 2002 - 11:52 #89
"synes at anonymitet er kujonagtigt og jeg har intet imod at stå ved mine meninger og handlinger - som person og som Coadmin"

FCS>> Hvis bare den indstilling var lidt mere udbredt, så coadmins stod ved deres beslutninger, og ikke bare kan påkalde sig undskyldningen om, at ligegyldigt hvad de render rundt og laver, så er det ihvertfald admins skyld og ham der bestemmer og i den dur. Med den indstilling, er det ingen overraskelse, at der sås tvivl om coadmins kompetence.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede fcs Novice
14. maj 2002 - 12:02 #90
Dumdum>> Nu ved jeg ikke lige helt precist hvad du refererer til, men der er simpelthen sager, som vi ikke har beføjelser til at ændre/gøre noget ved. I de tilfælde er det Admin alene der har ansvaret. I mine øjne er coadmins kompetente nok - de har bare ikke altid den beslutningskompetence der skal til for at løse opgaven.
Avatar billede resten Nybegynder
14. maj 2002 - 12:49 #91
Hej alle

Først tak for jeres dejlige ord,ja det hårde liv jeg har haft i spjældet var ikke åbenbart ikke nok til at holde en lille tåre væk fra min kind så tak for det.
Jeg har nu haft kontakt med admin og vi har skrevet flere mail sammen idag og jeg har lovet at give det en chance til da admin ville lave om på CoAdmin systemet og nu det nye regel sæt kommer fra nanoQ og den selv samme person kommer ind som CoAdmin og hjælper med at få rydet op i dette mindre rod som hersker blandt ekspertens autonome (ingen nævnt ingen glemt) så skal vi skam nok få det til at virke det er jeg overbevist om.

Så til alle mine kolegaer og dem som har deltaget i denne debat tak for rosen og risen jeg blev sku helt rørt og dette var sku noget jeg kunne bruge i denne nødens stund :-)

Resten / (som stadig er CoAdmin)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
14. maj 2002 - 12:52 #92
Velkommen "tilbage" =oD
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. maj 2002 - 12:52 #93
and the crowd goes wild

MC
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 12:53 #94
resten>Respekt for din beslutning om at blive.
Avatar billede klgn Nybegynder
14. maj 2002 - 12:54 #95
resten>> That's the spirit!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
14. maj 2002 - 13:00 #96
resten : Welcome back - skal vi så få styr på de unger? ;-P
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:02 #97
resten-> Hvis du for bruge for hjælp til at sætte en (mis)bruger på plads, så bare sig til!
Avatar billede Jman Praktikant
14. maj 2002 - 13:04 #98
Kommentar fra superior
står stadig ved magt - just so U know ;0)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:05 #99
moebius>Det er jo netop pointen. Andre brugere skal ikke blande sig i coadmin´s afgørelser. Hvis man synes den er urimlig må man kontakte en anden coadmin eller admin.
Din indstilling er jo netop med til at piske en stemning op.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:06 #100
urimlig = Urimelig
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:08 #101
Nu var det ikke for at piske en stemning op omkring voldelig adfærd på eksperten, det var nu mere som en hjælp og en støtte til Resten!
Du må meget undskylde hvis det var formuleret forkert. Undskyld. :(
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:11 #102
moebius>Hvis en coadmin siger til en bruger at hans opføsel/indlæg ikke kan accepteres på eksperten, så er det, det.
Vi andre skal ikke tilføje:
"Der kan du bare se hvad vi sagde, læs reglerne, gør dit gør dat" Unødvendigt og provokativt over for brugeren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2002 - 13:13 #103
jeg er også tilbage - og coadmin :)
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:13 #104
Okay okay... Nu ikke blive sur.

Jeg trække min kommentar tilbage!
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:14 #105
john_stigers>Velkommen tilbage John.
Du har og vil bestemt fortsat gøre dit arbejde godt her på E.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:15 #106
moebius>Jeg er skam ikke sur. Der burde være et humørbarometer på E.
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:16 #107
Schulze->
Nu skal vi ikke lave eksperten om til netstationen, vel?
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:17 #108
:)
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:17 #109
Så er vi gode venner igen. Det er godt!
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. maj 2002 - 13:17 #110
hehe
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. maj 2002 - 13:20 #111
Jeg vil nu nok mene at coadmins kan være lidt for hurtige til at sige at et indlæg er forbudt. Et eksempel: http://www.eksperten.dk/spm/210591
En opfordring til coadmins: Læs hele tråden igennem før I siger at den er forbudt ;)
resten> Jeg er glad for at du bliver her ;D
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:24 #112
xyborx>og hvad skal du så gøre hvis du synes det?
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:24 #113
XyborX->
Jeg synes nu at det skal gå så hurtigt som muligt, da der helst ikke skal være en chance for et svar hvis man spørg om noget ulovligt!
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:26 #114
moebius>Kan kun være enig.
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:27 #115
Schulze->
Så må jeg jo være kommet på rette spor... :)
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. maj 2002 - 13:28 #116
schulze> Hvis man har læst det hele godt igennem og det tydeligvis strider imod reglerne, så er det selvfølgelig forbudt. Men i mit eksempel afviste ham, der oprettede tråden, det ulovlige program. Han var slet ikke ude efter noget ulovligt.

moebius> Det er klart, men en tråd er vel ikke forbudt bare fordi nogle få personer har skrevet nogle 'uheldige' indlæg.
Avatar billede dmcn Praktikant
14. maj 2002 - 13:29 #117
xyborx : Jeg læste skam hele tråden, men jeg misforstod blot dgp's indlæg, som værende en søgning efter ulolig software. Derfor skred jeg ind, inden svarer havde mulighed for at linke til programmet, opgive e-mail eller lign.

Errare humanum est, eller hvad man nu siger. :)
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:30 #118
xyborx->
Så må man bare tænke sig om før man skriver!
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2002 - 13:34 #119
xyborx>Så kontakter du en anden coadmin eller sender en mail til den coadmin der kræver spørgsmålet lukket. Og forklarer ham hvad du mener. Men hold det uden for spørgsmålet.
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. maj 2002 - 13:35 #120
n0rmality> Lige netop. CoAdmins kan også misforstå meningen med et spørgsmål/tråd. Det er derfor jeg synes at man skal læse det godt og grundigt igennem, før man dømmer det. Jeg har selv været udsat for en ubehagelig stemning fra en coadmin, fordi jeg ville vide hvor HalfLife gemmer CD-key, så jeg kunne beskytte den mod misbrug.
Avatar billede moebius Nybegynder
14. maj 2002 - 13:35 #121
xyborx->
Hvis man skal give sig tid til at læse det, så vil svaret nok være kommet, før man kan gøre noget! Og så er der jo ikke rigtig noget at gøre. Så er sidste mulighed at slette spørgsmålet fra databasen!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
14. maj 2002 - 15:29 #122
Resten --> det er dejligt at høre, dejligt at du bliver :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. maj 2002 - 16:10 #123
nå det var da rart at i gutter kom på andre tanker, og bliver som Co´s, så slipper jeg sq for at skulle banke jer (kunne nok heller ikke alligevel :-))

vil iøvrigt også lige udtrykke min glæde over at nanoq er blevet CoAdmin, og vil så også lige give ham ret i hans mange indlæg.

Jeg har nu læst hele denne tråd igennem, og jeg kunne have kommet med en masse kommentarer, men så ville nanoqs tidligere lange indlæg gøres til skamme, og E´s database blive meget varm, så istedet vil jeg vaske tavlen ren, takke alle dem der støtter op om CoAdmin systemet, og lad os så få dette forum til at køre, så det kan blive til at holde ud at komme her, det er muligt at det vil koste en masse sure miner, men det er jeg indstillet på, da jeg mener at vi har et korps af kompetente Co´s, der med et regelsæt i hånden, kun vil kunne udbygge denne kompetence.
Avatar billede resten Nybegynder
14. maj 2002 - 16:43 #124
ztyzz--> har du fået mail fra mig ? jeg kan sku ikke huske om jeg har den da vi evt skal til møde hos admin :-) ellers kan du lige sende den til mig.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
14. maj 2002 - 16:50 #125
resten> mail sendt til dig, både job og hjemme
Avatar billede tommyf Nybegynder
14. maj 2002 - 20:21 #126
Et par CoAdmins er staidg en god scorer, jeg tror gennemsnitlig hver CoAdmin har skræmt >8 seriøse brugere.
Personlig deltager jeg i meget få spørgsmål efterhånden.

De sidste år har folk tilbudt kontakt betaling+gavekort for arbejde udført på Eksperten - det er pludslig mod reglerne... har ikke hold i virkeligheden.

CoAdmins burde kun have ret til at slette brugere der klart snød med point eller henviste til warez - de skal ikke selv begynde, at overfortolke diverse ting, der står på E..

Nu skriver jeg godtnok "CoAdmins", og skærer dermed alle over en kam som man siger, der er selvfølgelig også et par gode - men det irretere mig grusomt den måde I er begyndt at genere dem i Freelace kategorien. At de dygtige unge folk nu får lidt andet end sure points, burde ikke være noget at fare op over.

Jeg glædede mig til at systemet med CoAdmins blev indført, men det har ikke helt fungeret som jeg havde håbet :o(
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. maj 2002 - 22:00 #127
>-- resten og stigers er glad for at I er vendt tilbage...

Er utrolig glad for E og er imponeret over så hurtigt man får saglig respons når man har et problem :)

Lad ikke nogen uheldige elementer ødelægge jeres humør - jeg er sikker på der kommer mere styr på tingene når der foreligger et helt klart regelsæt.... Dermed bliver det forhåbentligt også lettere for jer coAdmins, da I kan henvise til prgf. dit og dat = opfør dig ordentligt som bruger ellers falder hammeren :)

Mener ikke at I coAdmins kan undværes, da det er nødvendigt at der er styring på sitet, ellers ender det med at E bliver et ubrugeligt forum, hvilket jeg ville være utrolig ked af.....
Avatar billede resten Nybegynder
15. maj 2002 - 17:51 #128
:-)
Avatar billede virus Nybegynder
18. maj 2002 - 10:42 #129
tommyf > er du sikker på du ikke bare er sur over at du ik blev co?
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. maj 2002 - 12:45 #130
virus >> Ja.
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. juni 2002 - 23:41 #131
Phew!!!
Nu har jeg endelig læst hele tråden i gennem, fulgt diverse links og kigget på brugerinfo for dem folk har været efter. Lad os bare sige at jeg har har siddet og kigget på det samme spørgsmål i 2-3 timer nu! :)

Jeg starter altså bare nu og så kører jeg ellers løs med hvad jeg syntes og efterhånden har fundet ud af...

Først og fremmest syntes jeg det er et enormt godt stykke arbejde som de forskellige CoAdmins gør. Keep up the good work! Samtidig er jeg enig med nanoQ i at de debatter der foregår mellem "synderne" og CoAdmins'ne ikke skal ske på eksperten. Til det har jeg selv et foreslag til en klient som ekspertens brugere kunne installere på deres computer. Jeg henviser til http://exp.dk/spm/198426 Derved kunne de få information om nye debatindlæg, men en udbyggelse kunne være indbyrdes samtaler mellem de forskellige CoAdmins, information om anmeldt bruger/spørgsmål.

Det jeg lidt saver er at Eksperten bliver et forum hvor der kun står den information der er nødvendig, og ikke alt den støj som debatter mellem brugere og coadmins kommer med. Det er meget irriterende hvis man søger svar på noget og derved kigger gamle spørgsmål i gennem.

Jeg vil gerne indrømme at jeg har været et drys til at sende ideen videre, for det er helt sikkert noget som alle kan få brug for.

Jeg vil sige at den dag der ikke er nogle CoAdmins er jeg en glad mand. Misforstå mig nu ikke, for den dag det sker, så har vi ikke brug for CoAdmins. Deres job er forsvundet af den ene grund at de har gjort det godt! :)

Jeg har selv en gang være anmeldt og fandt den gang ud af det fordi jeg bare kiggede listen over anmeldte personer løst i gennem. Jeg huskede spørgsmålet, og må da indrømme at det var en brøler fra min side som jeg beklager.

Til "resten" og de andre CoAdmins der lytter med her, så vil jeg bare sige at i gør et helt fantastisk stykke arbejde. Eksperten bliver bare bedre og bedre, og det skyldes ikke mindst jeres fremragende indsats! Jeg sidder selv lidt og overvejer at melde mig til CoAdmin for bare at kunne hjælpe, men tror ikke at jeg vil kunne gøre arbejdet lige så godt, så jeg lader være, eller venter i det mindste... ;)

Det var alt fra mig, håber absolut at i bliver alle sammen og fortsætter det fantastiske stykke GRATIS arbejde i gør for eksperten!

//hermandsen
Avatar billede dmcn Praktikant
06. juni 2002 - 00:28 #132
Takker for de fine ord - de varmer på en kold (?) aften. :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
06. juni 2002 - 00:44 #133
:))
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. juni 2002 - 00:45 #134
I har jo fortjener det! Men velbekomme da! ;)
Avatar billede resten Nybegynder
08. juni 2002 - 04:02 #135
Bukker pænt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 19:43 #136
taaaark ;)