Avatar billede b0o Nybegynder
19. maj 2002 - 02:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

2 partnere til ny porno firma søges!

Hej, Jeg er ved at lave en porno side fra begyndelsen, men der er meget at lave og ikke mindst vedligeholdelse når den er færdig, selv om den slags sider aldrig bliver færdige =)
Men jeg vil ikke bare ansætte nogle da jeg ikke er født med en guldklump bag i! Jeg søger to personer som vil være med til at starte et firma med mig som partnere!

Da jeg selv har min kunnen inden for HTML,ASP,CSS kan jeg faktisk godt selv administere siden.
så de 2 folk jeg ønskere at alliere mig med er disse!

Photografer:
Skal "have" det udstyr det kræver for at kunne tage anstendige billeder. Og mellem 18-23 år helst!
og "skal" bo nær Silkeborg.

Grafiker/Designer:
Denne opgave bliver lidt mere advanceret. Da grafikeren skal redigere hvert billede photograferen tager og hjælpe med admin af siden, samt lave alt grafik til siden også.
her er alderen ligemeget og helt lige meget hvor du bor da alt vil blive over nettet aligevel. men det er selfølig en stor fordel hvis du bor nær silkeborg!

ps. kun seriøse henvendelser og husk det er som medejer at firmaet (er endnu ikke oprettet)
websiden er omkring 40-50% færdig.

læg et icq nummer eller en email så vender jeg tilbage til jer.

Mvh. Christian
Avatar billede kunze Nybegynder
19. maj 2002 - 03:17 #1
b0o > Well. Måske tiden var bedre brugt på et stavekursus ? lol!
Ej. Nu skal jeg ikke være grov.

Good luck! Må jeg ikke få et Gold Membership ? :)

Mvh
Kunze
Avatar billede reklame Nybegynder
19. maj 2002 - 18:22 #2
Jeg forsøger at kontakte dig pr. ICQ...er du på ???
Avatar billede b0o Nybegynder
19. maj 2002 - 18:34 #3
hvilken del af "læg et icq nummer eller en email så vender jeg tilbage til jer." forstod du ikke?
Avatar billede kunze Nybegynder
19. maj 2002 - 19:50 #4
reklame > Vil du gerne selv medvirker ? ;)
Avatar billede win-x.dk Nybegynder
22. maj 2002 - 10:28 #5
Du kan se hvad jeg ka her Http://Win-x.dk

Icq er 154374153
Avatar billede b0o Nybegynder
31. maj 2002 - 16:24 #6
lukker