Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 16:40 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

GTAIII OG XP

Jeg har lige KØBT GTAIII i Kvickly!
Jeg har lige installeret WinXP!
Da jeg ville installere GTAIII gik det fint men spillet går helt vild langsomt den hakker meget.
Det kørte fint med WinME men ikke mere jeg har hentet den patch til XP men nu kører det altså langsomt!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:43 #1
Du har tilfældigvis ikke ICQ kørende ?

Det havde jeg og så kørte det virkelig dårligt..
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 16:44 #2
nej
Avatar billede seraphiel Nybegynder
30. maj 2002 - 16:45 #3
Ok.. Men ellers så tjek din jobliste og se om ET eller andet måske kører.. Det kan jo være.. ;)
Avatar billede kick Nybegynder
30. maj 2002 - 16:46 #4
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2002 - 16:56 #5
Fandt ud af det selv efter at havde prøvet mange af kick's løsninger
Jeg slog trails fra under options og så virkede det :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2002 - 19:10 #6
"Fandt ud af det selv efter at havde prøvet mange af kick's løsninger" hvorfor i alverden afviser du så hans svar????
Avatar billede bundgaard Nybegynder
30. maj 2002 - 22:09 #7
fordi, som han skiver, han fandt ud af det selv ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2002 - 22:11 #8
bundgaard> ja det kan jeg læse, men  det var jo ved at bruge kicks mange løsninger han fandt ud af det. Så derfro undrer jeg mig ovet at han afviser kicks svar
Avatar billede kick Nybegynder
30. maj 2002 - 23:06 #9
Ja det kan du have ret i John,men hva kan man gøre.Men kan jo lade
være med at hjælpe ham næste gang.

KICK
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2002 - 23:45 #10
kick> nemlig :)
Avatar billede razersedge Nybegynder
30. maj 2002 - 23:52 #11
jeg læser det på en anden måde, med komma efter selv.. som om han først læste alle de metoder, men de virkede ikke - og derefter fandt han selv ud af det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2002 - 13:22 #12
hmmmm.... ok - vi lader tvivlen komme westhi til gode :)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2002 - 17:44 #13
Jeg kan lige meddele at det nok var forkert skrevet af mig
jeg mente efter at have læst alle kick's løsninger var det altså forgæves for ingen af dem virkede!! Jeg fandt SELV ud af det ved at slå trails fra under options....
Det stod ikke i kick's løsninger!

/westhi