Avatar billede hijklm Juniormester
02. juni 2002 - 21:16 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

GTA3 stadig grafikfejl:

Hvad skal man gøre hvis man ikke kan installere den patch til WinXP der skal rette tekst-fejlene i GTA3?

Det er temmelig irriterende ikke at kunne læse teksten i menuerne osv.
Avatar billede initializing Nybegynder
02. juni 2002 - 21:17 #1
Formaér eller installer oven i...

Du har sikkert en fejl i Windows...

-Martin
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2002 - 21:17 #2
Hvad siger den når du installerer??
Avatar billede initializing Nybegynder
02. juni 2002 - 21:17 #3
Formatér*
Avatar billede hijklm Juniormester
02. juni 2002 - 21:21 #4
At den kun kan installere til version 2600. Mener altså også at det er den version jeg har...

Gider ikke formatere og installere igen. Det tager simpelthen for lang tid, og jeg har kun lavet image med Ghost i Win98, ikke XP.

Der må da være en anden løsning......??
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2002 - 21:23 #5
det tror jeg desværre ikke at der er :(
Avatar billede initializing Nybegynder
02. juni 2002 - 21:23 #6
Det ta'r ca. 1 time at formatere og installere WinXP igen :)

Dvs. du har en beta af en slags når den ikke er 2600... Og det er ikke en lovlig version du har når den stadig kan bruges.

Luk spm.
Avatar billede resten Nybegynder
02. juni 2002 - 21:26 #7
innitializing-> Er du blevt dommer og bødel?
Avatar billede resten Nybegynder
02. juni 2002 - 21:27 #8
blevt=blevet
Avatar billede initializing Nybegynder
02. juni 2002 - 21:29 #9
Ja Resten :)

En beta kan ikke bruges mere... Dvs. det er ikke en lovlig version han har.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2002 - 21:45 #10
initializing> du fik en på icq - nu får du en officiel advarsel.

Lad være med at rende og lege coadmin konstant - hvis der er et spørgsmål du mener er ulovligt, så anmeld det og en coadmin kigger på det. Det andet du gør er kun med til at forvirre brugerne.
Avatar billede resten Nybegynder
02. juni 2002 - 22:35 #11
Fortæl mig hvor der står han bruger en beta version.