Avatar billede ina Nybegynder
08. juni 2002 - 10:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

brænde spil

Jeg har downloadet et spil. Der står at det er Iso-filer,hvordan kan jeg brænde det ned, så jeg kan bruge det, eller kan man gøre noget, så man kan spille det direkte fra harddisken?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juni 2002 - 11:06 #1
hmm.. lyder ikke helt lovligt ;o)

hvor kan man download spil i .iso format henne? ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2002 - 11:06 #2
er det freeware?

Hvis ikke, så luk omgående spørgsmålet, man beskæftiger sig ikke med ulovlige programmer på Eksperten!
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2002 - 11:07 #3
hvad hedder spillet?
Avatar billede ina Nybegynder
08. juni 2002 - 11:11 #4
sikken hjælp! Jeg blev virkelig klogere!! Tak!!!
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juni 2002 - 11:12 #5
Så kunne du jo lade det være åbent i længere end 13 min!!

(hvis det da var et lovligt spil!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 19:50 #6
Hvilket det IKKE var, da spil ikke lægges til download som isofiler.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 19:51 #7
Hvilke lovlige iso filer lægges egentlig til download?
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
08. juni 2002 - 19:53 #8
ingen...
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 19:54 #9
44fire44 nej det ville jeg også mene. Derfor forstår jeg heller ikke helt at spørgsmål om iso filer tillades på E. Eller hvad mener I?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 19:56 #10
schulze> hvad har du tænkt dig der skal ske her? Kan du se manden fik nogen hjælp???
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 19:59 #11
john_stigers det var mere et generelt spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 20:03 #12
schulze> i det øjeblik hvor det står klart at spillet/programmet (ISO´en) er ulovligt, vil en coadmin slå ned på det.

Man skal bare huske een ting: hvis man er i tvivl, så anmeld fyren og vi kigger på det. Vi kan ikke være alle steder :)
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 20:07 #13
john_stigers>Fair nok, jeg tænkte bare at hvis den generelle opfattelse er den at iso filer er ulovlige i 99% af tilfældende, så var det måske en idé at sige: iso filer er ikke tilladte.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2002 - 20:09 #14
schulze> måske... vi venter stadig på det ny regelsæt. det kan være der står noget i det :)
Avatar billede elkrog Nybegynder
08. juni 2002 - 20:11 #15
Man kan dog stadig downloade mange lovlige iso-filer,
f.eks Linux Mandrake
ftp://ftp.sunsite.dk/disk3/mandrake/iso/
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2002 - 20:14 #16
elkrog>Ja ok. Så er det selvfølgelig svært at forbyde det.