Avatar billede solve Nybegynder
09. juni 2002 - 13:09 Der er 33 kommentarer og
4 løsninger

Er i bøsser eller hva?

"Er i bøsser eller hva'?" citat af Arne (Mads Mikkelsen) i blinkende lygter.

I sidder og tuder over at folk ikke gider at besvare spørgsmål på eksperten mere. Nu har jeg set det på en del spørgsmål efterhånden, hvor der er en bruger af eksperten, der fortæller han ikke gider at være herinde mere. Herefter hører man omkring 100 brugere af eksperten, komme med kommentarer som: "Snøft, du må ikke gå... pleeeease bliv" osv...
Ærlig talt, her kan jeg kun sidde og smågrine, for det er det samme i hver eneste spørgsmål af denne slags. Én bruger siger han ikke gider være herinde mere, hvor 100-200 andre brugere starter deres ynkelige kommentarer.
Hvis en person ikke gider at være herinde mere, kan han da for helvede bare smutte. Skal alle brugere der deaktiverer sin konto skrive at han ikke vil være herinde mere? Derefter begynder de andre brugere nærmest at skændes om, hvis skyld det er han smutter. Er det eksperten generelt, er det de 12 årige, eller er det måske de 14-15 årige?!?!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 13:11 #1
Jeg er 15.. ;)
Avatar billede flowerdead Nybegynder
09. juni 2002 - 13:11 #2
Nej, jeg er ikke bøsse. Hit med points!  ;)
Avatar billede sunkist Nybegynder
09. juni 2002 - 13:15 #3
Jeg er helt enig med dig.
Folk kan da bare smutte, hvis de ikke gider være her. Man behøver ikke skrive 3 x A4 ark for at fortælle at man smutter.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 13:16 #4
Tror i snakker om Resten ?
Synes da det var ok, at han lige fortalte det.. Han var trods alt CoAdmin..
Avatar billede kalkunen Nybegynder
09. juni 2002 - 13:17 #5
okay, skrider du ik lige , vil vil så gerne have du bliver lidt korterer
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
09. juni 2002 - 13:18 #6
hmmm... det er da ikke mads mikkelsen der siger det? Det er da ham islændingen. Og så sagde han: "I er bøsse eller wha?"
Avatar billede solve Nybegynder
09. juni 2002 - 13:19 #7
kalkunen: Hvem snakker du til? - og hvor vil du hen med den kommentar?

Seraphiel: Jeg har set restens indlæg, men det var nu ikke lige det jeg specifikt tænkte på. Jeg har f.eks. også set olebole og Darkside skrive...
Avatar billede solve Nybegynder
09. juni 2002 - 13:20 #8
gizmo-gizmo: Ja, færingen siger det også, men Mads Mikkelsen siger det, da Nikolaj Lie Kaas sidder og læser digtet Blinkende Lygter af (T)ove Ditlevsen... :o)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 13:20 #9
solve - Hvis det er garvede E-brugere er det ok, de siger Farvel og tak.. :)
Avatar billede askhoej Praktikant
09. juni 2002 - 13:20 #10
solve>> Du har ret, hvad skal vi med alle de brugere der gider bruge en masse tid på at hjælpe folk gratis og så gider de ikke engang at blive svinet til! - det er fandme for ringe..

Næhhh...så er det bedre med brugere som dig, som er flittig til at svare på andres spørgsmål og kommer med konstruktive indlæg - hurra for dig!

/askhoej
(I.A.)
Avatar billede sunkist Nybegynder
09. juni 2002 - 13:21 #11
Jeg snakker ikke om nogen specielt. Tænker mere generalt. :)
Hvis nogle er blevet "pisset" godt og grundtigt på, så er det iorden at fortælle om det for at løse problemet.
Men hvis man ikke gider være her mere, fordi man synes det er en flok 10 årige som er her, så behøver man ikke skrive det, man kan da bare smutte så.

Det er bare min mening - måske mener andre noget andet :)
Avatar billede flowerdead Nybegynder
09. juni 2002 - 13:24 #12
I virkeligheden burde man måske tænke lidt over hvad der er mest "bøsset". Folk der er kede af at se andre medlemmer forlade sitet - eller folk som gider at bruge tid på at kritisere dem.
Avatar billede codie Nybegynder
09. juni 2002 - 13:26 #13
Frit land ? Frit net ? Andre skal da ikke blande sig i om man gider være registreret inde på en hjemmeside ! Hvis nu man ikke bruger det mere eller ikke synes om siden, så skal man da bare have lov at gå..
Avatar billede resten Nybegynder
09. juni 2002 - 13:41 #14
1: jeg er ikke bøsse.

2: Det er da aldrig sjovt når nogen smutter.

3: Jeg personligt syntes det er meget godt når folk siger de smutter så man kan ønske dem held og lykke på deres fremtidige rejse.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juni 2002 - 13:49 #15
solve - Jeg sidder her og har så meget lyst til at trykke på knappen og derved deaktivere din profil.

Dit indlæg her er simpelthen for dumt. Når jeg udtaler at jeg er ked af at f.eks Ole Bole forsvinder fra eksperten, så kunne det jo være fordi han er en kanon fyr, kompetent og en mand med mening.

Tiden her på eksperten skaber sammenhold, kundekontakter ($$$) og real-life venner. Når folk man ellers har haft det hyggeligt med forsvinder, så er det sgu trist og når hovedårsagen er at de er trætte af at blive svinet til af idioter der bare ikke kan lade være, så bliver jeg endnu mere trist.

Det er ellers netop den slags der får eksperten til at fungere. Var der ikke en kerne af brugere der holdt sammen - Så ville hele konceptet falde til jorden og tåber som dig tage over.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juni 2002 - 13:50 #16
For ikke at tale om den viden jeg og andre får ved at deltage i spørgsmål...
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. juni 2002 - 14:26 #17
nikolaidu skrev >> "solve - Jeg sidder her og har så meget lyst til at trykke på knappen og derved deaktivere din profil."

Manden giver udtryk for nogen holdninger - at du åbenbart ikke er enig står dig frit for, men at true med at slette/deaktivere brugeren er dumt, umodent og ikke en coadmin værdig.

Jeg er heller ikke enig med Solve, og jeg syntes hans overskrift er latterlig, meen han har da ret til at have sin mening!

/Rob
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juni 2002 - 14:39 #18
hobbez > Nikolaj truer ikke. Han giver udtryk for en trang til at slippe af med brugere på niveau med solve. Kan kun erklære mig enig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juni 2002 - 14:43 #19
hobbez - Jeg var faktisk ved at skrive næsten det samme. Folk må ytre sig stort set som det passer dem i spørgsmål herinde. Dog så er det fuldstændigt total mangel på forståelse og respekt at oprette et spørgsmål for at beklage sig over andres bekymringer for forummet her.

Vil tåben ikke medvirke til at gøre Eksperten udholdelig - så lad være, men hold dig også langt væk. Han har været på eksperten i kort tid og tillader sig så nu at svine alle folk til.

Ang.: Deaktivering, så er det netop fordi jeg ikke giver en dyt for en gut, der på ingen måder har forsøgt at sætte sig ind i problemstillingen og alene ud fra overskriften var jeg ved at slette spørgsmålet uden at have kigget på det.

/Nikolaj

Nej, jeg er ikke bøsse og bedøvende ligegladom andre er det
Avatar billede radiohead Nybegynder
09. juni 2002 - 14:47 #20
Bravo... Fuldstændig enig!
Avatar billede peet-49 Novice
09. juni 2002 - 14:59 #21
Bøsse eller ej, det har vel ikke noget med det her, at gøre. Men sidder man måske i en time eller så og hjælper i et spørgsmål, for derefetr, at se manden selv tager sine point igen, og derefter sviner hjælperen til, det er der vel ingen, der kan være tilfreds med; Men gør lige som jeg. Jeg har lavet en blackliste over de personer, der har gjort det ene og andet forkert flere gange, dem svarer jeg simpelthen ikke mere, og så kan man jo heller ikke blive generet mere.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 16:53 #22
I er garanteret bøsser allesammen.. Og så..
Avatar billede goulduck Nybegynder
09. juni 2002 - 18:30 #23
nikolajdu har allerede svaret på hvorfor folk skriver farvel og sådan noget...

solve> Hvis du ikke kender gutten som siger farvel, så spring spørgsmålet over. Sværre er det ikke.

At folk så "brokker" sig over den slags farvel-spørgsmål.. endda på en barnlig måde kan jeg kun ryste på hovedet af.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. juni 2002 - 18:33 #24
Jeg vil også lige nævne, at hvis folk har lyst til at sige farvel, er der intet til hinder for dette i kategorien "fri debat". Her må folk jo oprette alle spørgsmål de vil, så længe Ekspertens regler ikke overtrædes.

Nogle "farvel" indlæg har desuden indeholdt en masse oplysninger der er nyttige for at gøre Eksperten bedre. Jeg ser det da positivt at folk kommer med en forklaring på hvorfor de forlader os. Ved vi ikke hvad der er galt, ved vi ikke hvad vi skal gøre bedre.
Avatar billede summer Mester
09. juni 2002 - 18:40 #25
angel_seraphiel, solve med flere. I er dog et nummer for platte. Opret spm. i free debat og spar andre for jeres børnehavesnak i dette forum.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2002 - 21:38 #26
solve> bare fordi du er bange for andre mennesker, behøver du ikke at nedgøre os - vi er et helt lille samfund herinde. Men med 44 dage på bagen kan jeg godt se at det nok tager tid før du finder ud af det.

Er forresten enig m. nikolajdu mht. det med at have lyst til at deaktivere dig.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
09. juni 2002 - 21:42 #27
Jeg synes også det er helt iorden at folk siger farvel inden de deaktivere bruger eller hvad de nu gør.

Men jeg synes ikke du kan tillade dig at "svine" folk til som der gør dette (alså opretter et "Farvel" SPM) og slet ikke da du kun har være her på E. i 44 dage...!

Med alt respekt

Suran
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. juni 2002 - 12:02 #28
>>solve
har fulgt med her i spørgsmålet - og det var ikke min mening at deltage overhovedet, idet jeg syntes dit spørgsmål er for latterligt.

der er mange brugere der er villige til at bruge mange timer her på E med at hjælpe - og det helt gratis.

når der så er en der ikke længere har lyst til at være her mere fordi de er trætte af at blive udsat for latterlige kommentarer, er det da i allerhøjeste grad relavant at de opretter et sp med deres begrundelse.

kunne forestille mig at du har siddet og kedet dig, og derfor har oprettet dette spørgsmål. Nu har du fået dit billige grin og kan derfor godt lukke sp.
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. juni 2002 - 12:57 #29
Gad vide hvormeget folk ville skrive, hvis jeg skred?
(Ikke fordi jeg har planer om det)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2002 - 13:02 #30
Det ville jeg ;)
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 13:03 #31
Der ville ikke være et øje tørt :-)
Avatar billede sunkist Nybegynder
16. juni 2002 - 02:00 #32
Lukker du ikke? :)
Avatar billede solve Nybegynder
25. juni 2002 - 22:18 #33
Jo, jeg lukker, men har ikke været i nærheden af computreren før nu.
Jeg vil gerne indrømme at overskriften ikke lige er den mest naturlige og måske også en del upassende overskrift til et spørgsmål, men ligefrem at ville deaktivere mig, fordi jeg spørger hvorfor man skal sige farvel, når man ikke kommer her mere, det synes jeg er at misbruge den magt som admin har!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2002 - 23:03 #34
solve> tjah... du har jo ikke fattet hvad eksperten går ud på - og det er sgu godt klaret især med henblik på at du nu har vælret her i 2 mdr. nu....

Tag dig dog lidt sammen og find ud af det, INDEN du brokker dig over noget du ikke er inde i!
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 23:04 #35
solve>Tsk tsk.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
25. juni 2002 - 23:14 #36
Jeg har en lille kommentar:
jeg syntes også at det er et mindre heldigt indlæg solve er kommet med og angel_seraphiel burde bare ignoreres...

men man bliver altså ikke mindre kompetent af kort tid her på Eksperten...
Avatar billede solve Nybegynder
25. juni 2002 - 23:34 #37
Okay, jamen så vil jeg gerne undskylde, når jeg har rodet mig ind i noget, som jeg ikke burde have rodet mig ind i.
Sorry.