Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:22 Der er 45 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 19:23 #1
Gider i godt styre jer!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:23 #2
Nu har E ikke noget at brokke sig over.. Som brødre vi dele.. :D
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:23 #3
Undskyld.. :(
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 19:25 #4
Det er da bare støj det her: http://www.eksperten.dk/spm/222270
Smut over på netstation. Eller icq eller msn.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:26 #5
Schulze - Jeg er på Jubii.. :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:26 #6
/Lukket
Avatar billede lee Nybegynder
09. juni 2002 - 19:30 #7
schulze>> hvor er du dog sur
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:31 #8
Nej nej, fordi det går ud over.. Daaatabaaasen.. Mm..
/Lukket og slukket endnu engang

Seraphiel
Avatar billede lee Nybegynder
09. juni 2002 - 19:31 #9
HVis nu vi lavede fis hver dag, kunne jeg forstå dit sure opstød.. men ærligt talt så har jeg aldrig tilladt mig at lave den form for fis før.. så klap da lige hesten.

/Lee
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:33 #10
Lee - Det er mig der altid laver støj.. Jeg kan ikke gøre for det.. :( ..
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 19:40 #11
Lee>>>
Som du selv siger plejer du da ikke at gøre sådan noget  :)

seraphiel>>>
Er det nu dig igen???  :(
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:41 #12
beldring - Du skal bare holde dig væk fra mine spm. som jeg skal holde mig væk fra dine.. Farveller Polle !
Avatar billede lee Nybegynder
09. juni 2002 - 19:45 #13
Beldring>> I know... gør det heller ikke igen.. jeg keder mig bare i dag.. og det er så varmt...

angel>> såså
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:48 #14
Lee - Nej, jeg gider ikke.. Han brokker sig hele tiden over mig, og jeg må ikke kommentere eller svare i hans spm. .. Så skal han heller ikke i mine..
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 19:50 #15
seraphiel>>>
DU har det hårdt! ...
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:51 #16
Åbenbart som dig.. Jeg vil gerne glemme det..

Det gjorde jeg efter jeg havde oprettet en ny bruger..
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 19:52 #17
Du startede da også flot, med at spamme i mit spørgsmål!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:54 #18
Det var ikke spam, jeg fortalte dig det samme, som du fortalte mig.. :)
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 19:55 #19
jamen hvorfor gjorde du det, når du lige har sagt du ville glemme det?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 19:57 #20
Jeg var stadig sur af helvedes til på dig og hele det team der rottede sig sammen mod mig, og fik mig smidt ud pga. en bagatel..

Men fra nu af, kan vi tale sammen, svare og kommentere i hinandens spm. som alle andre brugere ?
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 19:59 #21
Lihge en sidste kommentar:

"Det team som rottede sig sammen er en hel del personer"!

-Men okay ...
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 19:59 #22
angel_seraphiel der er allerede et nyt "team" af brugere der er temmelig trætte af dit "nye" jeg.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:01 #23
schulze - Jeg laver da ikke noget lort ?
I er bare stadig sure på min gamle bruger, hvilket jeg så helst vil glemme alt om..

Ok, det her var et dumt spm. at lave det har jeg indrømmet..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:01 #24
og beldring - Der var også nogen der godt kunne se det rigtige i det jeg sagde..
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 20:02 #25
ja! en ... og det var startfirma
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2002 - 20:02 #26
anmeldelse på lee er slettet - anmeldt for støj??? hun er sgu den der støjer MINDST i dette "spørgsmål".
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:05 #27
beldring - Er det ikke underordnet hvem der gjorde det ?

Jeg har sagt 'undskyld' for det jeg har lavet, det kan du ikke acceptere..
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2002 - 20:07 #28
schulze> hvis du syntes angel_seraphiel støjer, så hold dig væk fra hans spørgsmål - det er i orden at anmelde for støj, men så skial det være fordi han støjer i DIT spørgsmål! IKKE i hans eget.

angel_seraphiel> det er fint du deler point med folk, men dele 1 point??? Det er sgu for latterligt.

john_stigers - coadmin
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 20:07 #29
Du har helt ret!!!
Jeg kan ikke acceptere din undskyldning, efter du ikke har undskyldt til mig, men derimod kaldt mig så barnlige ting som "elspade" osv.  !!!
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:08 #30
john_stigers - Sagt op til flere gange nu..

Det er beklageligt, og det skal ikke gentage sig.. Blev revet med..
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:09 #31
beldring -
"Men fra nu af, kan vi tale sammen, svare og kommentere i hinandens spm. som alle andre brugere ?"

Tager du ikke det som en undskyldning ? Det ville jeg gøre..

Men undskyld, hvis du ikke kan se det..

Og undskyld, håber vi kan tale sammen igen.. (?)
Avatar billede lee Nybegynder
09. juni 2002 - 20:09 #32
hvis man nu skal til at anmeldes fordi man forsvare sig eller siger sorry.. hvor er vi så henne.

Scultze>> kan du ikke tåle at få svar ?? eller er det kun i orden at DU skælder ud ??? tsk tsk
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:10 #33
Schulze - Og mht. til dit lille indlæg om at i er trætte af mig.. Fint, jeg kan heller ikke li' dig
Avatar billede lee Nybegynder
09. juni 2002 - 20:11 #34
tak john, følte også det var temmelig uberettiget... suk
Avatar billede beldring Nybegynder
09. juni 2002 - 20:14 #35
seraphiel>>>
okay ... det tager jeg så som en undskyldning, og lad os så glemme det, og holde os i skindet ik?
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:14 #36
beldring - Jo
*Cybershakes hand*
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2002 - 20:15 #37
lee> det er ok :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:17 #38
Vil også helst glemme det med Schulze.. Men han er sgu ligeglad, han er altid så sur alligevel..
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 20:29 #39
angel_seraphiel>Jeg tror ikke du har kompetence til at afgøre mit sindelag.
Jeg er træt af at du tit kommer med indlæg i spørgsmål der enten ikke har noget med spørgsmålet at gøre eller tydeligt viser at du ikke aner hvad du snakker om og bare forvirrer spørgeren.

lee>Det var en fejl jeg anmeldte dig, det beklager jeg. Under min anmeldelse kom dit navn lige med i købet.
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:32 #40
schulze - Hvis jeg prøver at hjælpe spørgeren, kan jeg ikke gøre mere.. Og jeg plejer at spørge hvis der er noget jeg ikke forstår..
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2002 - 20:42 #41
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
09. juni 2002 - 20:43 #42
Jeg ville høre om han kunne mere af sangen, så jeg kunne lede efter lyrics.. Er det forkert !?!?
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2002 - 03:46 #43
angel_seraphiel>
Jeg vil blot fortælle dig at der ikke er bad feelings fra min side ang. din bruger på E. længere.
Jeg har tænkt længe over det og er blevet enig med mig selv om at jeg ikke har givet dig en reel chance for at vise at du har forstået budskabet efter deaktiveringen af din første bruger.
Take care
/Schulze
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
10. juni 2002 - 12:43 #44
Så er vi mere enige..
Og i lige måde..
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2002 - 12:49 #45
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
10. juni 2002 - 12:51 #46
De smutter snart allesammen synes jeg.. :(