Avatar billede fcs Novice
10. juni 2002 - 16:00 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Coadmin i vanskeligheder ;-)

Hej allesammen.

Jeg er nu kommet hjem fra ferie (18 dage med rundture til skotske destillerier....) og mens jeg har været væk er min domæneregistrering gået igennem. Nu ville jeg jo gerne have ændret min emailadresse her på eksperten også. Jeg klikker ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=1 og udfylder alle felterne og får svaret tilbage: "Følgende felter er ikke korrekte : Brugernavn" Nu er problemet jo bare, at feltet brugernavn allerede er udfyldt når man kommer ind på siden og man har ikke mulighed for at ændre det. Er der tale om en bug på eksperten eller er jeg ramt af eftervirkninger efter indtagelse af rigelige mængder destilleret vand med udblødt malt ;-)

Hygge

FCS

P.S.: Min nye emailadresse er peter@brauns.dk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:04 #1
Jeg GIDER ikke høre om den tur... TI SÅ STILLE!!!! ;)
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 16:09 #2
På sidste møde/minifest fortalte jeg Jacob om problemet da jeg også forgæves har prøvet at ændre min e-mail og han loved at tjekke det,men ellers send ham en mail og påmind ham om det hvis han skulle have glemt det.

Ps fortæl noget mere jeg lytter med store ører *lol*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:13 #3
/me slår resten hårdt... ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juni 2002 - 16:19 #4
fcs> du bør ikke som CoAd udbrede om den slags slibrige drukrejser her på E, da der jo er mange bruger der er under "drikkealderen", så jeg vil helt klart give nanoq ret i at du ikke skal fortælle mere (hvem gider da iøvrigt høre om disse ædle dråber)*LOL*
Avatar billede fcs Novice
10. juni 2002 - 16:24 #5
Nanoq og ztyxx>> Ok, det vil altså sige, at I ikke har lyst til at høre om mit besøg på Ardbeg, hvor vi blev vist rundt af destilleri-direktøren og drak 28 år gammel Ardbeg direkte af det fad det lå i??? Fair nok - jeg regner med at lave et lille site om min tur og så kan folk jo selv gå ind og kigge ;-)

Resten>> OK - sender en mail til Admin. Jeg skal nok lige smide adressen rundt når jeg får lavet mit site ;-)
Avatar billede resten Nybegynder
10. juni 2002 - 16:25 #6
Glæder mig :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:28 #7
shuddup! ;)

(well... går alt efter planerne, daffer jeg selv en tur til Islay til efteråret) ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:29 #8
Man er jo nødt til at inspicere sin kvadratfod jord engang imellem ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juni 2002 - 16:31 #9
nanoq> kan vi ikke her blive enige om at, hvis fcs ikke holder bøtte med denne totalt ikke IT relaterede snak, at så er han den første CoAdmin der bliver deaktiveret *LOL*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:35 #10
Han skal ikke bare deaktiveres... hans eksistens på Ekspertens skal bortviskes... alle spørgsmål han overhovedet har deltaget i, bør også slettes! ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juni 2002 - 16:37 #11
hænges, skydes og brændes, og bagefter skal han give øl til ALLE ekspertens brugere (skynder mig lige at oprette et par stykker mere) :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 16:40 #12
Lyder fair nok... og jeg går naturligvis ud fra at alle deaktiverede brugeres øl tilfalder coadmins :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juni 2002 - 16:42 #13
se nu er du jo inde på noget der er spændende, skal lige anmelde og deaktivere lidt, er ret tørstig her i varmen *LOL*
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2002 - 20:19 #14
fcs> velkommen hjem :)
Avatar billede fcs Novice
16. juni 2002 - 12:30 #15
John>> Takker - godt at se at du trods alt stadig er blevet som bruger på trods af balladen ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2002 - 12:33 #16
;) - jeg er ikke sådan at slippe af med *gg*