Avatar billede kamph Nybegynder
10. juni 2002 - 18:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En kommentar til nanoq

Du har været en stor hjælp for mange, også for mig, men her er alligevel en lille "klage".

Som ny bruger begår man fejl og det er ikke så underligt når der ikke er noget ordentligt regelsæt.

Jeg har stillet et spørgsmål for at finde ud af hvad man må og ikke må her på "Eksperten", men der var ikke nogen der kunne give mig et klart svar! - Hvad mere kan man gøre..?!

Så her en opfordring til jer: Kunne i/du ikke lave et ordentligt regelsæt..?

Jeg skriver denne klage/opfordring pga. din kommentar til dette "spørgsmål": http://www.eksperten.dk/spm/214843

Hvis du virkelig vil smide folk ud for at begå to fejl, så er jeg glad for at jeg ikke kender dig personligt... Tag den lidt med ro overfor nye brugere og henvis i stedet til regelsættet.

Og husk på: "Det er menneskeligt at fejle".

Kamph.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2002 - 18:59 #1
Svarer lige for Nanoq:

Der er et helt nyt regelsæt på vej, udarbejdet af nanoq himself.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. juni 2002 - 22:30 #2
kamph, fint du spørger :)

For lige først at kommentere den konkrete sag. Jeg deaktiverer ingen brugere uden de først har modtaget en advarsel, og jeg føler mig rimeligt sikker på den er forstået. Jeg kunne da ikke forestille mig du opretter et lignende spørgsmål igen. Derfor er der jo heller ingen fare for du bliver deaktiveret.

Vi kan muligvis virke lidt strenge. Men vi er nødt til at være konsekvente. Eksperten har haft svære problemer med "ballademagere" der bestemt ikke havde noglt seriøse hensigter.

Det er naturligvis en lidt mudret affære, når vi ikke engang kan referere til et ordenligt regelsæt. Men det kommer. Jeg tør ikke sætte en dato, men det bliver inden for en overskuelig fremtid...

Husk desuden at coadmins også er mennesker... vi er nødt til at vurdere hver eneste sag efter vore egne normer, så længe vi ikke har nogle meget udspecifiserede regler at gå efter. Derfor kan der også forekomme fejlvurderinger. Det er da muligt jeg skulle have taget den lidt mere med ro i spørgsmålet... Min tone løs nok lidt hårdere end det var meningen.

Håber trods alt du får en god tid på Eksperten. Har du konkrete spørgsmål til hvad du må eller ikke må, er du velkommen til at smide mig en mail. Min adresse kan findes på mit minisite.

NanoQ
Avatar billede kamph Nybegynder
15. juni 2002 - 10:25 #3
Takker!

Kamph.